waar staat dat GKL voor?quote:
Als ik mij inleef in een Feyenoord hooligan zou het denk ik zijn Gore Kanker Lul.quote:
Of Griekse K*nker lul of Griekse K*nker leijer.quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:22 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Als ik mij inleef in een Feyenoord hooligan zou het denk ik zijn Gore Kanker Lul.
tja als je bij de middenmoot wil blijven horen wel jahquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:27 schreef HeatWave het volgende:
Ik blijf ze echt zielig volk vinden hoor. Hier zit gelukkig een f'noorder die WEL inziet dat Harry gewoon een goeie zet is voor ze...
Joden liedjes horen erbij, anti-rotterdam valt gewoon onder de rivaliteit. Schelden doet geen pijn.quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:12 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kijk niets mis met clubliefde. Ookal vind ik het bij sommigen aardig ver gaan
Wat ik bedoelde met fanatiekelingen is wat anders dan wat jij nu schetst. Wat jij schetst is natuurlijk niets mis mee, zelfs leuk. Ik heb t meer over dat verpestende gescheld etc. Joden liedjes, rotterdam bombarderen etc. Dat verpest het gewoon in het stadion
En als je dan leuk naar een huldiging gaat (beker gewonnen) dan eindigt het in vandalisme. Vind je tdan raar dan ik een kleintje niet zou meenemen? Heck, voor mezelf vind ik t dan allang niet meer leuk![]()
Ja, Rosenberg als breekijzer/pinchhitter.quote:
Zet hem een masker op van Harry, dan worden ze t welquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:31 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, Rosenberg als breekijzer/pinchhitter.Daar wordt geen verdediging zenuwachtig van gok ik..
Ik denk dat dat best mee gaat vallen. Harry is een hele gemotiveerde speler met een prima werklust. Op de juiste manier gebruikt maakt hij er wel een aantal voor ze.quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:28 schreef piertje2 het volgende:
[..]
tja als je bij de middenmoot wil blijven horen wel jah![]()
Eindelijk iemand die het snapt, Rosenberg had veel beter kunnen gaan ipv Harryquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:31 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, Rosenberg als breekijzer/pinchhitter.Daar wordt geen verdediging zenuwachtig van gok ik..
is dit al voorbij gekomen ?quote:'FIFA dreigt met vervangen Portugese clubs in CL, Ajax alsnog een kans'
Volgens Portugese media heeft de FIFA Portugese clubs gedreigd dat ze uit de Champions league worden genomen indien ze hun geplande rechtzaak doorzetten. Volgens de regels van de FIFA mogen clubs niet naar de burgerrechter. Op last van de FIFA zou de UEFA de clubs met de hoogste clubcoefficienten Ajax, Osasuna, en Chievo als eventuele vervangers hebben aangewezen indien de Portugezen doorgaan met hun zaak.
yeps, en met dat soort zaken komt er toch nooit iets uit.quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:35 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
is dit al voorbij gekomen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |