Ik begrijp dat jij C_M niet kentquote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:04 schreef Netsplitter het volgende:
Goh wat een stoere praat hier...
Ik breek z'n nek als ik 'm zie, er zijn al mensen onderweg naar het maasgebouw...
Beetje stoer hier de F-Side gaan nadoen...
Helden...
Lul toch niet zo dom, idioot.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:04 schreef Netsplitter het volgende:
Beetje stoer hier de F-Side gaan nadoen...
Net alsof C_M een hooligan is.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:06 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jij C_M niet kent
Om wat te doen?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:06 schreef T1andonly het volgende:
Op na de coolsingel!
wat deed je er voor dan?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:06 schreef T1andonly het volgende:
Op na de coolsingel!
Lul dan ook geen onzin.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:07 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hoe zou ik dat moeten weten.... ik kom NB uit het Noorden van het land![]()
Om de boel te slopen uiteraardquote:
Om lekker te Monopoliėn nou goed?quote:
Nee dank je, ik blijf liever billenknijpen voor mijn cluppiequote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:08 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Iemand interesse in Feyenoordshirts, Feyenoordagenda en een Feyenoordlamp..................
Hoe wou je het dan noemen??quote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:10 schreef Gelderland het volgende:
Jongens, jullie kunnen ff je OP aanpassen![]()
![]()
:
[afbeelding]
succes d'r mee
![]()
Geef je even een seintje?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:11 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Volgende keer denk ik wel na als ik iets post
Babel.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:12 schreef kevin33 het volgende:
Nu zul je zien, dat Harry en 20 inschop, Patje een hattrick maakt tegen Ajax, bovendien na Huntelaar en Rosenberg zijn er weinig alternatieven bij Ajax, jammer...
![]()
:
[afbeelding]
succes d'r mee
![]()
![]()
:
[afbeelding]
succes d'r mee
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |