Pfftt.. ik ben uiteindelijk wel gegaan en achteraf blij want er is wéér niets gebeurd.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:47 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Was gisteren wel een bleu einde, we zaten met z'n allen lekker te wachten op het gesprek van Himler en Hitler.
Ja die wil Tijn. Dat is zo obvious.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:53 schreef natronic het volgende:
volgens mij is die lange rooie zo geil als een pakje boter
Zijn ze net een beetje getraind om volgzaam en gedwee alles te doen wat gezegd wordt, is het weer niet goed.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:48 schreef Peter6000 het volgende:
Dit is echter één van de bekende Big Brother-testen. Als Rik en Tijn nu beslissen dat ze hun aanvulling toch delen, of als ze de aanvulling uit solidariteit met de rest van de groep weigeren, dan krijgen de Bewoners van Big Brother een feestje aangeboden. Voorlopig stellen de broers echter niets in deze richting voor hoewel Tijn zich wel schuldig voelt
http://www.talpa.tv/web/s(...)729/typeofpage=51230
Kansloos, volstrekt onlogisch als ze hun aanvulling weigeren of toch delen.
Dan nemen ze het risico dat de hele groep op brood met pindakaas komt te staan, zullen ze nooit doen.
Dan maakt ie er nu zijn allerlaatste glaasje water van ipv peukquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:57 schreef LudoSanders het volgende:
Godver vanmiddag moeten werken. Was die weekopdracht zo moeilijk?
Geen rookwaar meer, kan Egbert ook niet 5 keer beginnen over zijn alllllerlaatste.
De staat is dan ook Tennessee dus op zich hoeft dat dan ook nietquote:
De belangrijkste roddelaar is volgens mij Etiënne....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:03 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik HAAT Tijn..oh het is zo moeilijk allemaal oh ik voel me zo schuldig..en ondertussen de belangrijkste roddelaar zijn.
Ze komt net de badkamer inquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:06 schreef Peter6000 het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen, maar waar is Marcia
Toch niet wéér als eerste op bed he?
In de badkamer..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:06 schreef Peter6000 het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen, maar waar is Marcia
Toch niet wéér als eerste op bed he?
Ze is wakker, en heeft een rood kapje opquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:07 schreef iam_Tasja het volgende:
Ik zie Marcia ook nergens meer, zal wel WEER op een oor liggen
Rood kapje en de boze wolf....euh....Egbertquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze is wakker, en heeft een rood kapje op![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |