Pfftt.. ik ben uiteindelijk wel gegaan en achteraf blij want er is wéér niets gebeurd.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:47 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Was gisteren wel een bleu einde, we zaten met z'n allen lekker te wachten op het gesprek van Himler en Hitler.
Ja die wil Tijn. Dat is zo obvious.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:53 schreef natronic het volgende:
volgens mij is die lange rooie zo geil als een pakje boter
Zijn ze net een beetje getraind om volgzaam en gedwee alles te doen wat gezegd wordt, is het weer niet goed.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:48 schreef Peter6000 het volgende:
Dit is echter één van de bekende Big Brother-testen. Als Rik en Tijn nu beslissen dat ze hun aanvulling toch delen, of als ze de aanvulling uit solidariteit met de rest van de groep weigeren, dan krijgen de Bewoners van Big Brother een feestje aangeboden. Voorlopig stellen de broers echter niets in deze richting voor hoewel Tijn zich wel schuldig voelt
http://www.talpa.tv/web/s(...)729/typeofpage=51230
Kansloos, volstrekt onlogisch als ze hun aanvulling weigeren of toch delen.
Dan nemen ze het risico dat de hele groep op brood met pindakaas komt te staan, zullen ze nooit doen.
Dan maakt ie er nu zijn allerlaatste glaasje water van ipv peukquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:57 schreef LudoSanders het volgende:
Godver vanmiddag moeten werken. Was die weekopdracht zo moeilijk?
Geen rookwaar meer, kan Egbert ook niet 5 keer beginnen over zijn alllllerlaatste.
De staat is dan ook Tennessee dus op zich hoeft dat dan ook nietquote:
De belangrijkste roddelaar is volgens mij Etiënne....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:03 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik HAAT Tijn..oh het is zo moeilijk allemaal oh ik voel me zo schuldig..en ondertussen de belangrijkste roddelaar zijn.
Ze komt net de badkamer inquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:06 schreef Peter6000 het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen, maar waar is Marcia
Toch niet wéér als eerste op bed he?
In de badkamer..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:06 schreef Peter6000 het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen, maar waar is Marcia
Toch niet wéér als eerste op bed he?
Ze is wakker, en heeft een rood kapje opquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:07 schreef iam_Tasja het volgende:
Ik zie Marcia ook nergens meer, zal wel WEER op een oor liggen
Rood kapje en de boze wolf....euh....Egbertquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze is wakker, en heeft een rood kapje op![]()
Ik hoorde alleen dat ze wilde weten waar Graceland lag en dat Marcel zeker wist dat het Dallas was, dus ik ging er vanuit dat het om de stad gingquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:03 schreef Lyza het volgende:
[..]
De staat is dan ook Tennessee dus op zich hoeft dat dan ook nietZe vroegen naar de staat toch en niet de plaats..?
![]()
Ja, heb net de video van die tv uitzending gezien.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:11 schreef scanman01 het volgende:
Het onderwerp seks komt weer eens langs. Sabrina laat merken dat ze toch wel een wilde is.
Etienne zegt dat hijgewoon in het huis zou neuken als hij er met zijn vriendin in zat.
Hmmm, voeg datgene over Etienne en Sabrina samen en we kunnen nog wat verwachten.
Zeg Rood kapje waar ga je heen, zo alleen. zo alleenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze is wakker, en heeft een rood kapje op![]()
Hij verwachtte dus een allochtoon, homo en een hoer. Ach, two out of three ain't bad.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:15 schreef Peter6000 het volgende:
Etiënne had wel verwacht dat er een hoer in huis zou zitten
zit er toch in.... begrijp 't probleem nietquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:15 schreef Peter6000 het volgende:
Etiënne had wel verwacht dat er een hoer in huis zou zitten
seks is sowieso niet verboden.. en op de wc hangt ook een cameraquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:13 schreef SkeeZ het volgende:
En seks op de wc? Is dat verboden?
Nou dat zal wel meevallen. Voordat E10 dat kleine lulletje tot formaatje lulletje heeft omgetoverd is Sabrina al opgedroogtquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:11 schreef scanman01 het volgende:
Het onderwerp seks komt weer eens langs. Sabrina laat merken dat ze toch wel een wilde is.
Etienne zegt dat hijgewoon in het huis zou neuken als hij er met zijn vriendin in zat.
Hmmm, voeg datgene over Etienne en Sabrina samen en we kunnen nog wat verwachten.
Mooi streepje ja.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:21 schreef Nieuwschierig het volgende:
Voor iemand met zulke dikke zwarte haren heeft ze een keurige bijgewerkte muts
Die had ie laatst ook al aanquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:22 schreef scanman01 het volgende:
Tijn heeft weer een nieuw shirt: "I hate my clothes, can you help me undress"
Zomaar een keer niets anaals
ja, ik zal nog meer gaan streamenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:24 schreef iam_Tasja het volgende:
moet je echt beter opletten D.Rose
Hij weet 't waarschijnlijk zelf nog niet, maar gaat in deze BB zekers uit de kast komenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:22 schreef scanman01 het volgende:
Tijn heeft weer een nieuw shirt: "I hate my clothes, can you help me undress"
Zomaar een keer niets anaals
Dachten we van Joost ook, maar die heeft het ook al die maanden weten te onderdrukken.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:27 schreef iam_Tasja het volgende:
[..]
Hij weet 't waarschijnlijk zelf nog niet, maar gaat in deze BB zekers uit de kast komen![]()
Dat viel mij ook al op ja. Doet ze wel erg vaakquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
Marcie ligt weer tegen het dekbed aan te rijen
Viel mij ook op, ik denk het welquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:35 schreef scanman01 het volgende:
Wat is het rustig in dit topic. Heeft iedereen het opgegeven na de down-tijd van FOK?
nee nog nie maar val veel te vaak in slaapquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Viel mij ook op, ik denk het wel
Ik heb van ellende de Story gelezen, dat zegt genoeg toch.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:35 schreef scanman01 het volgende:
Wat is het rustig in dit topic. Heeft iedereen het opgegeven na de down-tijd van FOK?
Jah maar Marlies is het standaard met alles en iedereen eens. Als ze erbij zijn tenminste.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:42 schreef Peter6000 het volgende:
Hilde en Marlies vinden Marcia allebei "heel lief"
Je was vast goed bezigquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:50 schreef Kinga het volgende:
godskolere zit ik in het verkeerde topic te lullen, ik denk al waarom reageert niemand
daar let je toch niet opquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:47 schreef GeerenGoor het volgende:
je kan de dopjes van Marlies zien door haar T-shirt![]()
Nogal ja.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:47 schreef GeerenGoor het volgende:
je kan de dopjes van Marlies zien door haar T-shirt![]()
Dat had ik ook hoor, 3X kijken of ik wel goed zat, maar jullie waren wegquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:50 schreef Kinga het volgende:
godskolere zit ik in het verkeerde topic te lullen, ik denk al waarom reageert niemand
Ik welquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
mij viel het ook op, maar ik heb dan ook geen 2 flauwe homo's in mijn avatar
Saai en ze heeft een infantiel stemmetje *kir kir*quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat had ik ook hoor, 3X kijken of ik wel goed zat, maar jullie waren weg![]()
Ik vind Micheline toch vrij saai
Je hep gelijkquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:57 schreef ThaSandman het volgende:
Hilde bedoel je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |