quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:18 schreef buyukAbi het volgende:
jezus, wist niet dat ik zo'n simpele broertje had
geweldig!!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:18 schreef buyukAbi het volgende:
jezus, wist niet dat ik zo'n simpele broertje had
Dat idee heb ik dus ookquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:21 schreef Kinga het volgende:
je moet toch niet 4 keer 76 achter elkaar, wat ik van kluizen afweet is dat je bij die 76 weer 76 streepjes moet optellen... of heb ik het fout?
niet slecht voor een kansloze imbecielquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:18 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
![]()
OFF TOPIC............ DIT IS MIJN 10.000e POST
![]()
![]()
![]()
Kan allebei.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:21 schreef Kinga het volgende:
je moet toch niet 4 keer 76 achter elkaar, wat ik van kluizen afweet is dat je bij die 76 weer 76 streepjes moet optellen... of heb ik het fout?
eh.. ik dacht dat je vanuit neutraal naar 76 moest.. en dan weer een rondje draaien en eindigen op 76.. en dat 4x?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:22 schreef witste het volgende:
[..]
Dat idee heb ik dus ook
En ik zag net dat Semih ook een paar streepjes terugdraait!! Kansloos!!
streepjes erbij tellen volgens mij...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:24 schreef DMZ het volgende:
ok, wie weet dat van kluizen? als je 4x 76 rechts moete draaien, moet je dan steeds 76 streepjes verder draaien of een heel rondje draaien tot je weer bij 76 uitkomt?
het zit in het draaien denk ik. De uitkomsten lijken me wel goedquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:25 schreef Otto215 het volgende:
WAT IS NIET GOED??
Semih is wel relaxed
vier keer naar 76 draaienquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:24 schreef DMZ het volgende:
ok, wie weet dat van kluizen? als je 4x 76 rechts moete draaien, moet je dan steeds 76 streepjes verder draaien of een heel rondje draaien tot je weer bij 76 uitkomt?
ik heb het draaien niet helemaal gezien, maar ik denk dat ze daar de fout maken. Dat ze bijvoorbeeld op die 76 willen eindigen, maar dat ze één tikje te ver gaan, en hem weer terugdraaien naar 76.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:22 schreef witste het volgende:
[..]
Dat idee heb ik dus ook
En ik zag net dat Semih ook een paar streepjes terugdraait!! Kansloos!!
die gaan zwemmen denk..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:25 schreef Tamaartje het volgende:
De zusjes gaan er niet eens aan beginnen
Denk ik
Dat had Semih dus goed aangevoeld.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:24 schreef rubstar het volgende:
[..]
overigens had E10 hem niet in neutraal gezet
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:26 schreef flugeltje het volgende:
Wat een indrukwekkende weekopdracht zeg
Zijn ze een paar uurtjes mee bezig en dan kunnen ze de rest van de week weer lekker saai in de banken hangen...
ja de hoeveelste dag in sept de aanslagen warenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:26 schreef Sassefras het volgende:
vraag 2 was iets met september
dat was de 11 van de dag van de aanslagen in september.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:26 schreef Tazmaniac het volgende:
huh ik hoorde iemand over september praten??
Ja, das inderdaad balen. Wanneer worden ze weer eens een hele week bezig gehouden, dat is veel leuker. Zeker voor de streamersquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:26 schreef flugeltje het volgende:
Wat een indrukwekkende weekopdracht zeg
Zijn ze een paar uurtjes mee bezig en dan kunnen ze de rest van de week weer lekker saai in de banken hangen...
Mijne ookquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:25 schreef -Myrt- het volgende:
rik en tijn mijn hoop is op hun gevestigd
Ik wil met jou het spelletje doenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:28 schreef eborn het volgende:
Eerst 4x rechts totdat je voor de 4e keer bij het cijfer bent.
Dan 3x links totdat je voor de 3e keer bij het cijfer bent.
Dan 2x rechts totdat je voor de 2e keer bij het cijfer bent.
Dan 1x links totdat je voor de bij het cijfer bent.
Dan openen
ik ga er steeds meer in geloven dat die dozen het per ongeluk nog goed gaan doen ookquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:29 schreef SkeeZ het volgende:
De zusjes gaan de slappe lach krijgen straks...![]()
wat ergquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:29 schreef -Myrt- het volgende:
ik kan het niet aaan zien
ik ook niet....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:29 schreef -Myrt- het volgende:
ik kan het niet aaan zien
Volgend jaar dan maarquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:28 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik wil met jou het spelletje doen![]()
Dat dacht ik zonet ook nog evenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik ga er steeds meer in geloven dat die dozen het per ongeluk nog goed gaan doen ook
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:31 schreef Sassefras het volgende:
66?? das toch 67....?
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:31 schreef Tazmaniac het volgende:
2 fouten en dan nog open krijgen!!!! kut ding!!!!
Kennelijk dan toch niet fout denk ik?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:31 schreef Tazmaniac het volgende:
2 fouten en dan nog open krijgen!!!! kut ding!!!!
Big Brother heeft een knopje waarmee ze hem op afstand open kunnen doenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:32 schreef Andamanen het volgende:
Zou hij nog opengestaan hebben van de vorige poging ofzo?
Alsnog misluktquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:32 schreef Tazmaniac het volgende:
staat niet op neutraal nu of wel?
dat zeg ik er blijft een druppel achterquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:32 schreef teamlead het volgende:
[..]kunnen wij dan collectief niet meer rekenen ofzo
Misschien was het antwoord wel fout maar draaiden ze te ver door (in het geval van 75 - 76)?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:33 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Kennelijk dan toch niet fout denk ik?
die nummers zitten zo kort op elkaar dat de kluis hun antwoorden 'goed geteld' heeft en Tijn en Rik hebben dan toevallig wel goed gedraaid!!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:32 schreef teamlead het volgende:
[..]kunnen wij dan collectief niet meer rekenen ofzo
Ik volg het maar half... Iemand echt ook gezien/gehoord dat de antwoorden niet klopten??quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:33 schreef Sassefras het volgende:
geweldig! whaahaha hoe gaat B dit nou uitzenden... alle antwoorden fout, en toch de kluis open..
ik ben benieuwd wat er NU in de dachtboekkamer gebeurt!
Ik denk idd dat ze verkeerd hebben gedraaidquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:34 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
die nummers zitten zo kort op elkaar dat de kluis hun antwoorden 'goed geteld' heeft en Tijn en Rik hebben dan toevallig wel goed gedraaid!!
Staat hij nu wel op neutraal dan..dat hebben ze niet gedaan...?
jawel, heeft tijn gedaan, ging allemaal wel snel...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:34 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
die nummers zitten zo kort op elkaar dat de kluis hun antwoorden 'goed geteld' heeft en Tijn en Rik hebben dan toevallig wel goed gedraaid!!
Staat hij nu wel op neutraal dan..dat hebben ze niet gedaan...?
als BB de regels naleeftquote:
die 20 ml vraag lijkt wel een beetje op poedermelk voor een baby bereiden, dus wie weet...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:22 schreef jakees het volgende:
Knabbel en Babbel komen niet eens aan de eerste som toe aangezien ze de opdracht straks niet snappen!!De voorpret is al mega!
Hier ook, maar dan met 4 schijvenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:35 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoe draaiden ze de kluis nu open? op mijn werk ging het 5 keer ene kant op landen op nummer, 4 keer andere kant op en landen op nummer etc.
4 keer op 75 draaien dus....vage kluis hoorquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:35 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoe draaiden ze de kluis nu open? op mijn werk ging het 5 keer ene kant op landen op nummer, 4 keer andere kant op en landen op nummer etc.
76 was het goede antwoord... dan 11 dan 67 (volgens semih en micheline) en tijn er rik tikten hier 66 in..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:34 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik volg het maar half... Iemand echt ook gezien/gehoord dat de antwoorden niet klopten??![]()
Gewoon overdubben. Ze laten eerst de voorgangers zien..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:33 schreef Sassefras het volgende:
geweldig! whaahaha hoe gaat BB dit nou uitzenden... alle antwoorden fout, en toch de kluis open..
ik ben benieuwd wat er NU in de dachtboekkamer gebeurt!
4x76quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:36 schreef rubstar het volgende:
het eerste antwoord is 76 toch? de tweede was ehm.. 11 de derde 67... van wat ik gehoord heb
Proef ik hier de geboorte van een REL !?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:36 schreef Sassefras het volgende:
[..]
76 was het goede antwoord... dan 11 dan 67 (volgens semih en micheline) en tijn er rik tikten hier 66 in..
maar misschien hebben ze hem ene tandje te vergedraaid, per ongeluk?
Ja 75 - 76 geloof ik dat wel maar 66 76 echt niet!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:35 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik denk idd dat ze verkeerd hebben gedraaid
Dat hij daardoor open is gegaan
zou je denken ja.. maar de stagaire die de weekopdracht geknutseld heeft kon niet rekenen blijkbaarquote:
hahahaha zal dát het zijn?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
zou je denken ja.. maar de stagaire die de weekopdracht geknutseld heeft kon niet rekenen blijkbaar
Hahaha geweldig! En dan komen de zusjes... en die draaien gewoon de sleutel om!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:37 schreef flugeltje het volgende:
Als ik mag gokken heeft Tijn verkeerd gerekend en Rik verkeerd gedraait. Daardoor kwam alles toch nog goed
dan is er dus ook nog hoop voor de blondjesquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:37 schreef flugeltje het volgende:
Als ik mag gokken heeft Tijn verkeerd gerekend en Rik verkeerd gedraait. Daardoor kwam alles toch nog goed
het was 66 en 67.. hetzelfde dus als bij 75 76 1x teveel gedraaidquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:37 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Ja 75 - 76 geloof ik dat wel maar 66 76 echt niet!
en toen waren ze keien in hoofdrekenen....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:39 schreef LoveProfusion het volgende:
Zusje ziet de kluis niet eens en denkt dat het een magnetron is en trekt het deurtje open
Jepquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:40 schreef BONG4002 het volgende:
Ik kom net binnenvallen maar de opdracht is dus al halverwege begrijp ik
das toch 30 ml per schepje, trouwens ze hadden de tiet vandaar ook de neptietenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:35 schreef avonne het volgende:
[..]
die 20 ml vraag lijkt wel een beetje op poedermelk voor een baby bereiden, dus wie weet...
dat zou geweldig zijn iddquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:40 schreef Sassefras het volgende:
[..]
en toen waren ze keien in hoofdrekenen....
en losten ze het op binnen 4 minuten.. d'at zou pas leuk zijn!!
Tijn: "Waar hadden jullie het over?".quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:39 schreef Kinga het volgende:
Wel gezellig in die slaapkamer idd...![]()
dat gaat inderdaad wel beter TV opleverenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:41 schreef ThaSandman het volgende:
Hoop zo dat de opdracht mislukt.
De tijd volmaken?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:40 schreef Kinga het volgende:
ben ik toch benieuwd wat ze in DBK moeten doen...
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:42 schreef witste het volgende:
~Streams?~
Ik denk niet dat BB zo streng zal zijnquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:43 schreef jakees het volgende:
Tijn gaf ook een opvallende overwinningsboks aan zijn broertje dus weer een overtreding haah MISLUKT.
Wat een sukkelquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:43 schreef Tamaartje het volgende:
Oei.... Tijn zegt "ik denk dat het wel geholpen heeft dat we hetzelfde shirtje aan hadden"
... mislukt!
Ze worden naar de lounge geroepenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:43 schreef BONG4002 het volgende:
Ze moeten dus eerst naar de DBK, vragen beantwoorden en dan de kluis kraken?
ehh.. als ze het wel halen wordt het deze week zoals vorige week.. en dat was pas saai..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:43 schreef BONG4002 het volgende:
Oja, ik hoop trouwens dat ze het wel halen, anders wordt het een zeer saaie week
dat zou wel heel erg kinderachtig zijn van BB hoor.. het enige dat hij zei was dat het wel hielp dat ze dezelfde shirtjes aan hadden.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:43 schreef Sassefras het volgende:
tijn zei: het kwam gewoon omdat we hetzelfde shirt aaanhadden... das toch praten over de opdracht??
ehhh sukkel is met een Squote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:43 schreef witste het volgende:
Zukkel zeg! Hoe dom kan je zijn dan!
Jammer alleen dat je geen stream ziet op de lounge....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:44 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ze worden naar de lounge geroepenper setje
Daar wordt het uitgelegd... met een brief
Er staat een tv achter met 9 minuten de tijd die loopt af
Als ze hem open hebben gemaakt dan moeten ze de bovenste brief pakken en naar de DBK daarna naar de slaapkamer..
Als ze hem niet hebben geopend dan moeten ze ook naar de slaapkamer
Er mag niet gepraat worden over de opdracht
da's cynismequote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:43 schreef Sassefras het volgende:
tijn zei: het kwam gewoon omdat we hetzelfde shirt aaanhadden... das toch praten over de opdracht??
Net zag je het wel bij de eerste 3quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jammer alleen dat je geen stream ziet op de lounge....
Dan staat ie nu dus gelocked kennelijkquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:46 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Net zag je het wel bij de eerste 3
ik heb op de slaapkamerstreams het geluid van janine??quote:
Oei gaafquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:47 schreef DMZ het volgende:
bb site: In de Dagboekkamer moeten Rik en Tijn vijftig vragen beantwoorden. Ze lezen daar in de envelop dat ze dertien antwoorden goed moeten hebben, en drie andere setjes met hen. Dat wordt nog lastig nu pas één van de drie teams de Dagboekkamer gehaald heeft...
Ik snap er nog niets van. Zet de streams net weer aan, maar hoe kan Sem niks hebben terwijl hij alles goed had... en Tijn maar 2 van de 4quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:45 schreef Tazmaniac het volgende:
niet voor tijn he maar ze hadden (naar onze mening) 2 van de 4 fout en sem had alles goed en die zit nu met niks... leuk gevonden WO maar ze hadden het met een kluis moeten spelen waarbij je cijfertjes kunt indrukken (electrische kluis)
Dat kan dus niet meer worden gehaald.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:47 schreef DMZ het volgende:
bb site: In de Dagboekkamer moeten Rik en Tijn vijftig vragen beantwoorden. Ze lezen daar in de envelop dat ze dertien antwoorden goed moeten hebben, en drie andere setjes met hen. Dat wordt nog lastig nu pas één van de drie teams de Dagboekkamer gehaald heeft...
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:47 schreef DMZ het volgende:
Dan hebben ze die vragen wel erg snel beantwoord...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:47 schreef DMZ het volgende:
Of water en brood + rookverbodquote:
ze hebben het niet over de opdracht gehadquote:
kan wel hoorquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat kan dus niet meer worden gehaald.
Streamlocks imhoquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:49 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Minipol:
Wat is erger?
Die ouderwetse BB5.. streamlocks? ( Ik ga ze bijna missen... )
óf?
Streams ellenlang op nietszeggend gezeur?
Sanctie voor Etjen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:49 schreef Sassefras het volgende:
tja.. scan... das een goede.. we vermoedden dat e10 de kluis neit op neutraal heeft gezet.... terwijl in de brief staat: de kluis staat nu op neutraal... waardoor ze dus al vals startten
Marlies en Jeroenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
kan wel hoor
hilde en milica
egbert en marcia
en knabbel en babbel
1 stelletje mag het nog verneuken en daarom mogen wij het nu niet meer zien dus
Ze gaan het ook halenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:50 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Marlies en Jeroen
Egbert en Marcia
Hebben nog wel kans het te halen
Ok, er is dus nog 1 stel dat de opdracht zou kúnnen reddenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
kan wel hoor
hilde en milica
egbert en marcia
en knabbel en babbel
1 stelletje mag het nog verneuken en daarom mogen wij het nu niet meer zien dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |