Ik denk niet dat BB zo streng zal zijnquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:43 schreef jakees het volgende:
Tijn gaf ook een opvallende overwinningsboks aan zijn broertje dus weer een overtreding haah MISLUKT.
Wat een sukkelquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:43 schreef Tamaartje het volgende:
Oei.... Tijn zegt "ik denk dat het wel geholpen heeft dat we hetzelfde shirtje aan hadden"
... mislukt!
Ze worden naar de lounge geroepenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:43 schreef BONG4002 het volgende:
Ze moeten dus eerst naar de DBK, vragen beantwoorden en dan de kluis kraken?
ehh.. als ze het wel halen wordt het deze week zoals vorige week.. en dat was pas saai..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:43 schreef BONG4002 het volgende:
Oja, ik hoop trouwens dat ze het wel halen, anders wordt het een zeer saaie week
dat zou wel heel erg kinderachtig zijn van BB hoor.. het enige dat hij zei was dat het wel hielp dat ze dezelfde shirtjes aan hadden.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:43 schreef Sassefras het volgende:
tijn zei: het kwam gewoon omdat we hetzelfde shirt aaanhadden... das toch praten over de opdracht??
ehhh sukkel is met een Squote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:43 schreef witste het volgende:
Zukkel zeg! Hoe dom kan je zijn dan!
Jammer alleen dat je geen stream ziet op de lounge....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:44 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ze worden naar de lounge geroepenper setje
Daar wordt het uitgelegd... met een brief
Er staat een tv achter met 9 minuten de tijd die loopt af
Als ze hem open hebben gemaakt dan moeten ze de bovenste brief pakken en naar de DBK daarna naar de slaapkamer..
Als ze hem niet hebben geopend dan moeten ze ook naar de slaapkamer
Er mag niet gepraat worden over de opdracht
da's cynismequote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:43 schreef Sassefras het volgende:
tijn zei: het kwam gewoon omdat we hetzelfde shirt aaanhadden... das toch praten over de opdracht??
Net zag je het wel bij de eerste 3quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jammer alleen dat je geen stream ziet op de lounge....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |