Kennelijk dan toch niet fout denk ik?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:31 schreef Tazmaniac het volgende:
2 fouten en dan nog open krijgen!!!! kut ding!!!!
Big Brother heeft een knopje waarmee ze hem op afstand open kunnen doenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:32 schreef Andamanen het volgende:
Zou hij nog opengestaan hebben van de vorige poging ofzo?
Alsnog misluktquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:32 schreef Tazmaniac het volgende:
staat niet op neutraal nu of wel?
dat zeg ik er blijft een druppel achterquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:32 schreef teamlead het volgende:
[..]kunnen wij dan collectief niet meer rekenen ofzo
Misschien was het antwoord wel fout maar draaiden ze te ver door (in het geval van 75 - 76)?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:33 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Kennelijk dan toch niet fout denk ik?
die nummers zitten zo kort op elkaar dat de kluis hun antwoorden 'goed geteld' heeft en Tijn en Rik hebben dan toevallig wel goed gedraaid!!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:32 schreef teamlead het volgende:
[..]kunnen wij dan collectief niet meer rekenen ofzo
Ik volg het maar half... Iemand echt ook gezien/gehoord dat de antwoorden niet klopten??quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:33 schreef Sassefras het volgende:
geweldig! whaahaha hoe gaat B dit nou uitzenden... alle antwoorden fout, en toch de kluis open..
ik ben benieuwd wat er NU in de dachtboekkamer gebeurt!
Ik denk idd dat ze verkeerd hebben gedraaidquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:34 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
die nummers zitten zo kort op elkaar dat de kluis hun antwoorden 'goed geteld' heeft en Tijn en Rik hebben dan toevallig wel goed gedraaid!!
Staat hij nu wel op neutraal dan..dat hebben ze niet gedaan...?
jawel, heeft tijn gedaan, ging allemaal wel snel...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:34 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
die nummers zitten zo kort op elkaar dat de kluis hun antwoorden 'goed geteld' heeft en Tijn en Rik hebben dan toevallig wel goed gedraaid!!
Staat hij nu wel op neutraal dan..dat hebben ze niet gedaan...?
als BB de regels naleeftquote:
die 20 ml vraag lijkt wel een beetje op poedermelk voor een baby bereiden, dus wie weet...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:22 schreef jakees het volgende:
Knabbel en Babbel komen niet eens aan de eerste som toe aangezien ze de opdracht straks niet snappen!!De voorpret is al mega!
Hier ook, maar dan met 4 schijvenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:35 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoe draaiden ze de kluis nu open? op mijn werk ging het 5 keer ene kant op landen op nummer, 4 keer andere kant op en landen op nummer etc.
4 keer op 75 draaien dus....vage kluis hoorquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:35 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoe draaiden ze de kluis nu open? op mijn werk ging het 5 keer ene kant op landen op nummer, 4 keer andere kant op en landen op nummer etc.
76 was het goede antwoord... dan 11 dan 67 (volgens semih en micheline) en tijn er rik tikten hier 66 in..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:34 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik volg het maar half... Iemand echt ook gezien/gehoord dat de antwoorden niet klopten??![]()
Gewoon overdubben. Ze laten eerst de voorgangers zien..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:33 schreef Sassefras het volgende:
geweldig! whaahaha hoe gaat BB dit nou uitzenden... alle antwoorden fout, en toch de kluis open..
ik ben benieuwd wat er NU in de dachtboekkamer gebeurt!
4x76quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:36 schreef rubstar het volgende:
het eerste antwoord is 76 toch? de tweede was ehm.. 11 de derde 67... van wat ik gehoord heb
Proef ik hier de geboorte van een REL !?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:36 schreef Sassefras het volgende:
[..]
76 was het goede antwoord... dan 11 dan 67 (volgens semih en micheline) en tijn er rik tikten hier 66 in..
maar misschien hebben ze hem ene tandje te vergedraaid, per ongeluk?
Ja 75 - 76 geloof ik dat wel maar 66 76 echt niet!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:35 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik denk idd dat ze verkeerd hebben gedraaid
Dat hij daardoor open is gegaan
zou je denken ja.. maar de stagaire die de weekopdracht geknutseld heeft kon niet rekenen blijkbaarquote:
hahahaha zal dát het zijn?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
zou je denken ja.. maar de stagaire die de weekopdracht geknutseld heeft kon niet rekenen blijkbaar
Hahaha geweldig! En dan komen de zusjes... en die draaien gewoon de sleutel om!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:37 schreef flugeltje het volgende:
Als ik mag gokken heeft Tijn verkeerd gerekend en Rik verkeerd gedraait. Daardoor kwam alles toch nog goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |