quote:
Op woensdag 6 september 2006 19:51 schreef Sitethief het volgende:.Join Ahn'Qiraj redelijk nieuwe server, niet zoveel overbevolking. Kies Horde, Kies een makkelijke class (makkelijk te levelen, niet te veel ingewikkelde dingen) Hunter, rogue of mage zou ik aanraden. Contact mij en ik kijk of ik je Total Rampage (Nederlandse guild) binnen kan loodsen. Je kijgt nog een welkomst kado van mij ook
![]()
Anders voeg me ff toe aan msn sitethief @ msn punt com
Makkelijke class?
Ingewikkelde dingen?
wtf?
Sinds wanneer zijn er ingewikkelde dingen in WoW (op 't uitvinden van nieuwe Boss encounters na dan misschien) of moeilijke classes?
![]()
Enne ne0n,
kies de class die je leuk vind, niet een class die iemand anders je aanraad. Om straks rond lvl 30 erachter te komen dat je de class die je op aanraden van iemand anders genomen hebt niet leuk vindt is echt bagger. Kan je al die quests weer opnieuw gaan doen.
Laat je ook niks aanpraten door anderen, alle classes zijn goed. Al heb je 2 classes in PvP waar je wel voor uit moet kijken omdat ze gewoon onwijs goed zijn (veels te goed, aka overpowered, volgens velen) en dat zijn Warlocks (met hun LOLCOIL!!!!11!11oneone) en Priests die hun Talents in de Shadow Tree hebben gestopt. En mocht je dit alles niet snappen, aangezien je naar eigen zeggen een noob bent
![]()
hou 't dan maar bij m'n advies dat je de class moet nemen die JIJ 't leukste vindt.
Succes en veel plezier met WoW