AQ runs doen? En anders dat nieuwe world PvP doenquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:15 schreef Platina het volgende:
Iemand tips voor het CC faction grinden?
ik wacht al sinds eind januariquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:26 schreef DeX090 het volgende:
Ik ben al iets van 3 maanden leider in DKP maar Staff of the Shadow Flame wil maar niet droppen, elke andere newbieguild heeft er al 2 gehad. Heb zelf alle mats voor Spellpower al klaar liggen. :-(
Ik ben begonnen met dkp opsparen sinds we begonnen met BWL, maar ik ben tussentijds van guild gewisseld, dus toen moest ik weer opnieuw beginnen.quote:
Alleen keiharde hardcore guilds zijn in de buurt hoor, je weet wel, die 0,5% van de gehele WoW populatie.quote:Op woensdag 6 september 2006 09:30 schreef Platina het volgende:
Valt me tegen dat Kel'Thuzad al zo snel (bijna) neer is.
BWL was zo bugged als de pest toen het net nieuw was toch ?quote:Op woensdag 6 september 2006 09:45 schreef Platina het volgende:
Nou, C'thun duurde wel wat langer (ok cockblock), maar Nefarian ging dus niet zo snel neer he. Zou Nihilum flasks hebben gebruikt? wat gebeurt er met de adds nadat Kel dood is? En stiekem hoop ik toch wel op een soulstone
Waarom ?quote:Op woensdag 6 september 2006 10:15 schreef Zosk het volgende:
Zal toch wel gebuffed worden nu, aangezien dit wel heel overdreven snel is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |