grinden moet je ook pas doen op lvl 45++quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:58 schreef Nosh het volgende:
Subtiele 'ik heb het grinden maar opgegeven en doe nu alle quests in Stranglethorn' tvp.
Geld nodig voor een mount. Nog maar 48g.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:00 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
grinden moet je ook pas doen op lvl 45++
Nee echt?quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:47 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Kan je per maand 2 accounts gaan betalen
Overlopenquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:22 schreef Migwi het volgende:
[..]
Nee echt?
Jeeeee, daar had ik nou nog niet aan gedacht ofzo....![]()
Anyway, dat is geen probleem.
Probleem is dat school straks weer begint en ik waarschijnlijk geen tijd heb om nog een char tot 60, tot 70 dan zelfs, te levelen![]()
Meh, ik wil een Blood Elf![]()
Doe je lang overquote:Op zaterdag 2 september 2006 09:52 schreef Dark_Killah het volgende:
Hehe na 5 uurtjes op lvl 6 en eentje op lvl 4
Excuses excusesquote:Op zaterdag 2 september 2006 11:53 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
moest alles weer ff uitvinden
Nope ruthless backstabbing bitchquote:Op zaterdag 2 september 2006 08:15 schreef MazeMouse het volgende:
[..]
Ik zou juist zweren dat Verdonk een firemage is
WOW KK VETquote:Op zaterdag 2 september 2006 15:53 schreef GaRleC het volgende:
Hier wat Tier 4 plaatjes [spoiler] [afbeelding]
[afbeelding]
ffs, weer zien mages er niet uit:Squote:Op zaterdag 2 september 2006 15:53 schreef GaRleC het volgende:
Hier wat Tier 4 plaatjes [spoiler] [afbeelding]
[afbeelding]
Dranei mount in aktie http://video.google.com/videoplay?docid=783042320037783368&q=burning+crusade
Hier meer filmpjes http://video.google.com/videosearch?q=burning+crusade&page=2&so=0&lr=
ahahahaquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:59 schreef GaRleC het volgende:
21% Als hij het doet zeg ik verjaardag zo af
wtf?quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:59 schreef GaRleC het volgende:
Nouja Ik ben nu TBC aan het installen zodat ik ff n preview krijg.
Maak mn eigen Private serv. Ik laat zo wel screenie zien van instal scherm egt pauper gaaf.
21% Als hij het doet zeg ik verjaardag zo af
dan kom je best triest overquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:15 schreef Killjoy het volgende:
Ik heb wel meer problemen met de entropie van onze taal.
Leerlingen op de school waar ik werk hebben het wel eens over "vet", dan vraag ik altijd "glibberig, hoge cholesterol, etc", meestal zeggen ze dan "Nee, ik bedoel lauw" mijn antwoord "niet koud niet heet??"
Dit verwart de tere kinderzieltjes echt(daar doe ik het voor)
schreeuw je nu ook achter je pc'tje als zo'n duitse kiddie nerdquote:Op zondag 3 september 2006 02:35 schreef Killjoy het volgende:
Godverdegloeiende tering, ik ben altijd heel mild geweest, heel rustig, heel gematigd, maar nu ben ik goed pissig over dit blizz gezeik. disconnects, lagspikes, je kan niet eens bij de website komen.
1. Ze moeten servers splitsen, website moet werken, punt uit.
2. Login gaat goed, dus daar zal een server voor apart staan.
3. Contract met Telia.net moeten ze ontbinden als inderdaad blijkt dat zij de dader zijn (waarvan ik denk dat dat klopt) en een andere provider, datarouter uitzoeken die WEL genoeg uptime kunnen leveren.
P.S. GVD GVD GVD!
zeg ik nietquote:Op zondag 3 september 2006 09:23 schreef Dark_Killah het volgende:
tonks welke servers speel je?
kom naar skullcrusher dan debiel
Login gaat ook via een gameserver Emerald Dream als ik me niet vergist en vanuit daaruit ga je naar je eigen server. En anders ga je toch Guild Wars spelenquote:Op zondag 3 september 2006 02:35 schreef Killjoy het volgende:
Godverdegloeiende tering, ik ben altijd heel mild geweest, heel rustig, heel gematigd, maar nu ben ik goed pissig over dit blizz gezeik. disconnects, lagspikes, je kan niet eens bij de website komen.
1. Ze moeten servers splitsen, website moet werken, punt uit.
2. Login gaat goed, dus daar zal een server voor apart staan.
3. Contract met Telia.net moeten ze ontbinden als inderdaad blijkt dat zij de dader zijn (waarvan ik denk dat dat klopt) en een andere provider, datarouter uitzoeken die WEL genoeg uptime kunnen leveren.
P.S. GVD GVD GVD!
ff serieus, die gast heeft problemen.quote:Op zondag 3 september 2006 06:31 schreef sakeh het volgende:
[..]
schreeuw je nu ook achter je pc'tje als zo'n duitse kiddie nerd![]()
quote:Op zondag 3 september 2006 12:51 schreef viezerdt het volgende:death and taxes heeft sapphiron down!
Idd, kijk maar naar Nihilum, die kunnen er niet zo makkelijk aan komenquote:Op zondag 3 september 2006 13:44 schreef DjNivek het volgende:
DnT is heel slim geweest, ze hadden 800 frozen runes van een andere guild overgenomen/gekocht. Als je dat niet doet, dan duurt het ff voordat je sapph neerkrijgt.
Emerald Dream was de meest brakke server in het begin en altijd als laatste weer online (de ED wereld dan)omdat het de inlog server was voor iedereen. Volgens mij hebben ze nu een aparte inlog server sinds een paar maanden.quote:Op zondag 3 september 2006 10:56 schreef Evertjan het volgende:
Login gaat ook via een gameserver Emerald Dream als ik me niet vergist
na 1.12 overal queue's ... zelfs op reccomended serversquote:Op zondag 3 september 2006 19:14 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Tering zeg wéér een queue @ trollbane
op deze server nog nooit een queue gezienquote:Op zondag 3 september 2006 19:55 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
na 1.12 overal queue's ... zelfs op reccomended servers![]()
Ik ook niet op Twisting Netherquote:Op zondag 3 september 2006 19:56 schreef Tain het volgende:
[..]
op deze server nog nooit een queue gezien
altijd een queue hier maar 't is maar 20 ofzo binnen een minuutje parkeer ik in de serverquote:Op zondag 3 september 2006 19:56 schreef Tain het volgende:
[..]
op deze server nog nooit een queue gezien
ownedquote:Op zondag 3 september 2006 22:23 schreef DjNivek het volgende:
http://www.hugi.is/blizzard/threads.php?page=view&contentId=3939021
quote:Op zondag 3 september 2006 22:23 schreef DjNivek het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bloodscalpquote:Op zondag 3 september 2006 22:23 schreef DjNivek het volgende:
quote:Op maandag 4 september 2006 16:19 schreef Mauro het volgende:
Vanmorgen eindelijk mijn Magister Bindings gekregenmijne voor 15gSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |