Mijn god, onzeker wijfquote:Chriszszszszszszsz zegt:
Ja inderdaad, dat is echt een lelijk ding.
* Nath.alieeee zegt:
Net als ik
Dan is het je taak, als man, om haar te troosten.quote:
Ik ben nog geen man.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:19 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Dan is het je taak, als man, om haar te troosten.
Ah, okay.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:20 schreef Ticootje het volgende:
edit: ik zeg gewoon neuken dus.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:26 schreef Gluckskafer het volgende:
Meisjes met de naam Nathalie zijn doorgaans lekkere meisjes.![]()
Jaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:30 schreef Houniet het volgende:
is ze toevallig van Maurice!!!!!!!!!!!?!?!?!?!1/111
Foto! Dan bepalen wij hier even dmv een vleeskeuring of ze lekker isquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:26 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Bingo.
Ze is wel lekker trouwens![]()
"zo lelijk is ze nou ook weer niet"quote:
quote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:46 schreef naamloos.txt het volgende:
[..]
Foto! Dan bepalen wij hier even dmv een vleeskeuring of ze lekker is![]()
Vind ik niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:54 schreef dady het volgende:
Ik zeg dan meestal zoiets van:
Ik ben best grappig.
Omdat je een stuk ongeloof bent.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:57 schreef naamloos.txt het volgende:
[..]
Waarom geloof ik daar nou nix van![]()
ja ze is idd heul lelijkquote:
Het werkt altijd prima. Maar misschien ben ik wel helemaal niet grappig maar is het hetzelfde idee als: Carmen Electra kan wel uit haar bek stinken, maar toch zou je haar keihard nemen als ze erom vroeg, en zien ze mij slechte eigenschap maar door de vingers.quote:
Tenzij je je geld thuis hebt laten liggenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:03 schreef GSi het volgende:
Ik zeg altijd zo van, "Tjah, wat je van je zelf vind, kan ik toch niet snel veranderen, als je maar weet dat ik je een lekker wijf vind (lees dikke tieten) en daar gaat het toch om?"
En dan meestal word het wel neuken zo.
Ze is tan2 lekker.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:19 schreef Robin2130 het volgende:
wat is dat wijf een enorme make-up del.
gatverdamme
HEHE : ))quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:47 schreef Camplo het volgende:
Roflmao
Herkenbaar jah. Had ooit een vriendinnetje die precies zo deed. Onzeker kutschaap, of je valt ff kapot neer. Na 1 maand zei ik dat overigens ook, maar of ze het deed
Dat was Def Rhymz al.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:33 schreef Off-ShoRe het volgende:
[..]
HEHE : ))
Jij bent helemaal de bom.
Ja, en?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:42 schreef chiren het volgende:
Zijn jullie scheel ofzo, check die link rechtsonderin die pic
Stiekem wel, maar niet doorvertellen hoor.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:49 schreef Niwa het volgende:
Toch is ze een geil sletje, toch Chriz?
Als ik haar ook een keer mag gaggen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:51 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Stiekem wel, maar niet doorvertellen hoor.
Pfff bij dat soort vragen, altijd ja zeggen. Dat gezeik van : dik / lelijk enz.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:20 schreef Ticootje het volgende:
bij onze lessen communicatieve vaardigheden hebben we het nog gehad over dat dames over het algemeen onzeker zijn over hun uiterlijk. Ze vragen dingen zoals: ben ik dik?? Zeg je ja is het niet goed zeg je nee, dan geloven ze je niet. Het beste om te doen is de vraag terug leggen bij de persoon zelf, wat vind je zelf?
Is Haar tweeling zusquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:53 schreef naamloos.txt het volgende:
[..]
Die chick van je msn heet nathalie, die foto is marie![]()
En je hebt een maand gewacht omdat...?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:47 schreef Camplo het volgende:
Roflmao
Herkenbaar jah. Had ooit een vriendinnetje die precies zo deed. Onzeker kutschaap, of je valt ff kapot neer. Na 1 maand zei ik dat overigens ook, maar of ze het deed
...je eerst opzoek moet naar een nieuw mokkel.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:53 schreef Silencer666 het volgende:
[..]
En je hebt een maand gewacht omdat...?
Ik heb daar altijd wel een goede oplossing voor.quote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:20 schreef De_Groentenboer het volgende:
Kerel je hebt de bouw van een visstick, Iel kutventje![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:19 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Dan is het je taak, als man, om haar te troosten nuecken.
For life, jeweetquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:02 schreef Niwa het volgende:
Chriz, zijn wij nou matties?
Moet kunnenquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:11 schreef Robinho90 het volgende:
Ben je nu weer bezig Chriz, ouwe player
Hoezo?quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:22 schreef sjaak.trekhaak het volgende:
[..]
je moet nog een hoop leren men jong...
Chriz hééft meer chickies dan jij ooit zult hebben.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:22 schreef sjaak.trekhaak het volgende:
[..]
je moet nog een hoop leren men jong...
Muhahaha! dan heeft ie vast ook aids!quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:23 schreef Niwa het volgende:
[..]
Chriz hééft meer chickies dan jij ooit zult hebben.
Ja.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:27 schreef sjaak.trekhaak het volgende:
[..]
Muhahaha! dan heeft ie vast ook aids!
gepwnd wie ein noobquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:20 schreef De_Groentenboer het volgende:
Kerel je hebt de bouw van een visstick, Iel kutventje![]()
![]()
Aangezien jij liever voor de vrouwen/dames gaat, en niet voor de chickies, dan zal hij wel meer chickies gehad hebben aangezien jij vrouwen/dames prefereert.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:27 schreef sjaak.trekhaak het volgende:
[..]
Muhahaha! dan heeft ie vast ook aids!
Overigens nogal beetje kansloze opmerking, je kan immers niet weten hoeveel 'chickies' (i prefer; vrouwen/dames) ik gehad heb
Juist ja.quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:36 schreef keepwalking het volgende:
[..]
Aangezien jij liever voor de vrouwen/dames gaat, en niet voor de chickies, dan zal hij wel meer chickies gehad hebben aangezien jij vrouwen/dames prefereert.
Ofzo.![]()
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |