Bah, bah, bah...
Gisteren kreeg ik al de lijst te zien, maar vandaag kreeg ik via Liberaal Gederland weer de lijst te zien.
Bah, ik ben een week geleden lid geworden van de VVD, omdat ik de VVD op één of ander manier wilde steunen, omdat die vroegtijdige kutkabinetscrisis ervoor gezorgd heeft dat ik niet bevoegd ben om te stemmen...
In maart zal ik pas 18 worden vandaar.
Maar goed, waarom uit ik nu mijn frustraties over de VVD?
Ik dacht dat de VVD eindelijk rustig kon worden nu Verdonk en Ayaan uit the picture zijn. Verdonk is best tof, alleen ze kan de liberale idealen niet het beste vertegenwoordigen in NL. Nou ja, niet beter dan Rutte. Verder wekt Ayaan alleen grote aversie op bij allochtonen, en zo wordt de imago van het ''liberalisme'' in NL verder verneukt
![]()
. Laat haar maar verder zeiken bij een conservatieve (
![]()
) denktank in de land van ultieme vrijheid
![]()
.
Maar goed, door al dat mediagezeik afgelopen dagen krijg ik meer spijt dat ik lid van de VVD ben geworden.
Het hoofdbestuur die denkt dat het goed is als een bestuursvoorzitter van een multinational de partijprogramma presenteert
![]()
Ja, je neemt Ben ook zo serieus als hij over werklozen en sociale rechtvaardigheid praat
![]()
. Ik zag pas bij de vierde herhaling van Nova het liberale idealisme bij Ben
![]()
.
Verder was Verdonk nergens te zien bij het presenteren van de verkiezingspunten
![]()
. Hierdoor zullen Verdonkfans genaaid voelen
![]()
, dat zal misschien een paar stemmen kosten.
Zalm die openlijk toegeeft dat hij Verdonk voor een takkewijf heeft uitgemaakt
![]()
.
Docters van Leeuwen die eigenlijk zegt dat de VVD een asociale partij is, alleen omdat er zo'n ander malloot op de vijfde plek staat
![]()
.
![]()
Ik kan zo wel uren doorgaan met zeiken.
![]()
Ik hoop gewoon dat de VVD in de oppositie komt
![]()
. Ik wil de VVD in actie zien. Godver, waarom zijn er geen andere liberale partijen? D66 is nog kutter geworden
![]()
.
![]()
Ik weet niet of ik de VVD nog ''moreel en financieel'' wil steunen
![]()
.
Bah, VVD
![]()
.