quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:39 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Weet ik 't... Ik dacht dat ik er gister iets van had gelezen in een topic...
ik zei simpel!quote:
Dat maakt trouwens niets uit. De draaisnelheid van de planeet zelf (en de grootte) zijn meer van belang)quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:43 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Mercurius?
Die staat het dichts bij de zon
Nembrionic+1 Naar wij dachten.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:44 schreef Nembrionic het volgende:
Venus
vandaar ook de edit, planeet het dichtsbij heeft natuurlijk een relatief korte dag, weet alleen het verdere antwoord nietquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat maakt trouwens niets uit. De draaisnelheid van de planeet zelf (en de grootte) zijn meer van belang)
voor de rest misschienquote:
Viola Holt ?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:59 schreef Asmodian het volgende:
Dieren, Planten, Bacterien, Schimmels en...
Stiekem neem ik bacterien onder een gedeelde noemer om het gemakkelijk te houdenquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:59 schreef Asmodian het volgende:
Dieren, Planten, Bacterien, Schimmels en...
Oh ja! Da's de categorie waar Sugar Lee Hooper ook onder valt, toch?quote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:01 schreef Asmodian het volgende:
Hoi iedereen trouwens, ik ben er maar heel efkens
En dit heb je niet gegoogled?quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Beetje afhankelijk wiens theorie je volgt, maar als je het over 5 rijken hebt dan zijn het:
Monera
Protista
Fungi
Plantea
Animalia
Correct?
Ik heb heel veel dingen moeten regelen de afgelopen paar dagen. Vandaag was bijzonder hectischquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:02 schreef BwennieBren het volgende:
[..]Heb jou een tijd hier niet gezien Asmo, what's up?
Haha, letterlijk van de wiki overgenomen, tot op de volgorde toequote:Op vrijdag 1 september 2006 02:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Beetje afhankelijk wiens theorie je volgt, maar als je het over 5 rijken hebt dan zijn het:
Monera
Protista
Fungi
Plantea
Animalia
Correct?
quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:02 schreef Jajong het volgende:
Ah, een kloon van Jayhawk?
Maar nu? Is alles done? Kom je snel weer gezellig?quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:03 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik heb heel veel dingen moeten regelen de afgelopen paar dagen. Vandaag was bijzonder hectisch
Zelfde volgorde en zelfde spellingquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:03 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha, letterlijk van de wiki overgenomen, tot op de volgorde toe.
Nee..en jaquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:02 schreef Asmodian het volgende:
Oh God ja, Proto-nogwatMaar Protonen is vast fout
Natuurlijkquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:04 schreef Jajong het volgende:
"Nee ik studeer biologie"
Snel in ieder geval. Maar waarschijnlijk dat ik de komende dagen mezelf moet beperken tot eventjes langsdroppen om hoi te zeggen zoals nu. Al heb ik wel een (vrij pittige) vraag die ik wil stellenquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:04 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Maar nu? Is alles done? Kom je snel weer gezellig?
Dat mag. Zolang het niet heel 'dodgy' is.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:05 schreef Zeurberus het volgende:
trouwens ff een vraagje, mocht het zo zijn dat ik in een verre, verre toekomst het antwoord weet en een nieuwe vraag mag stellen. Dient de vraag dan met feiten te achterhalen zijn of mogen het ook (algemeen accepteerde) aannamens zijn?
Poeh, dat hangt heel erg van de vraag af. Het is meestal wel fijn om een of andere bron te hebben, maar soms zou dat niet hoeven. Aangezien ik niet weet aan welke vraag je zit te denken, ben ik bang dat ik niet specifieker kan zijnquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:05 schreef Zeurberus het volgende:
trouwens ff een vraagje, mocht het zo zijn dat ik in een verre, verre toekomst het antwoord weet en een nieuwe vraag mag stellen. Dient de vraag dan met feiten te achterhalen zijn of mogen het ook (algemeen accepteerde) aannamens zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |