Inderdaadquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:39 schreef koningdavid het volgende:
Feyenoord is echt te triest bezig![]()
Klote is wel, dat nu Harry weg is, wij De Kluif hadden moeten hebben![]()
Aan de andere kant vind ik de reacties aan f'noordzijde wel zeer hilarisch.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:39 schreef Nashje het volgende:
Hoerenzooi.
Blijf met je stinkpoten van Harry af.
dat is een oud bericht. 23 augustus ofzo. blijkbaar veranderd hij snel van gedachten.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:38 schreef F1Bas het volgende:
[Update]
Tegenover RTV Noord-Holland heeft Charisteas juist laten weten Feyenoord geen optie te vinden. Er zouden geruchten de ronde doen dat Feyenoord in hem een optie ziet om Dirk Kuyt te vervangen. "Ik ga zeker niet naar Feyenoord, want ik wil niet meer in Nederland voetballen als ik hier weg moet. Met mijn spel kom ik beter terecht in Duitsland of Engeland."
HOe kan dit nou weer...het staat al op feyenoord.nlquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:38 schreef F1Bas het volgende:
[Update]
Tegenover RTV Noord-Holland heeft Charisteas juist laten weten Feyenoord geen optie te vinden. Er zouden geruchten de ronde doen dat Feyenoord in hem een optie ziet om Dirk Kuyt te vervangen. "Ik ga zeker niet naar Feyenoord, want ik wil niet meer in Nederland voetballen als ik hier weg moet. Met mijn spel kom ik beter terecht in Duitsland of Engeland."
Da's altijd genieten bij 010 ja.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:40 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Aan de andere kant vind ik de reacties aan f'noordzijde wel zeer hilarisch.
Nee hoeft niet. Lijkt me duidelijk. Uitfluiten!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:46 schreef Erwtensoep het volgende:
Kunnen we weer een nieuwe discussie starten of we charisteas uit gaan fluiten
Zondag meen ik.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:47 schreef Nega het volgende:
Wanneer is die documentaire over Davids? Wat hierboven staat.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:47 schreef StarGazer het volgende:
feyenoord.nl en feyenoord.netwerk.to beiden plat
Zondag.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:47 schreef Nega het volgende:
Wanneer is die documentaire over Davids? Wat hierboven staat.
ik vind het niet zo vreemd van hem. hij werd niet echt gewaardeerdquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:47 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Nee hoeft niet. Lijkt me duidelijk. Uitfluiten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |