bron; www.vi.nlquote:West Ham heeft Tevez en Maschenaro binnen
31/8/2006 18:56
West Ham United heeft voor misschien wel de grootste verrassing van deze zomer gezorgd op de transfermarkt. The Hammers contracteerden de Argentijnse internationals Javier Mascherano en Carlos Tevez, die beiden hun handtekening zetten onder een meerjarig contract.
Het tweetal leefde in onmin met hun Braziliaanse werkgever Corinthians. De voorbije dagen werden Mascherano en Tevez in verband gebracht met diverse topclubs in Engeland, te weten Arsenal, Chelsea en Manchester United.
Dat West Ham met de twee WK-gangers aan de haal gaat, heeft het te danken aan Media Sports Investments dat over de eigendomsrechten van Mascherano en Tevez beschikt. Dit bedrijf werd afgelopen seizoen nog in verband gebracht met een overname van West Ham United.
Met de transfer naar Engeland hebben Mascherano en Tevez zich ook verzekerd van deelname aan de vriendschappelijke interland van Argentinië tegen Brazilië die zondag in Londen wordt afgewerkt. Corinthians wilde het tweetal niet vrijgeven, wat kwaad bloed zette bij de twee spelers. Zij hebben zich na het ondertekenen van hun contracten bij West Ham bij de Argentijnse selectie gevoegd.
MSI neemt een voorschop op de overname van West Ham bedoel jequote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:35 schreef Sethje het volgende:
Zo tering, West Ham koopt even die Tevez en Mascherano....lekkere aankopen...
Dát ook, maar dan nog, dit zijn echt 2 topspelers.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:36 schreef twi het volgende:
[..]
MSI neemt een voorschop op de overname van West Ham bedoel je
Kan aan mij liggen hoor maar ik zie geen link met Ajax of wilde je het gewoon ff kwijt?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:37 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dát ook, maar dan nog, dit zijn echt 2 topspelers.
Nou ok als je een link wil; er bestaat een kans dat wij West Ham gaan treffen in het Uefa CUp toernooi.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:38 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen hoor maar ik zie geen link met Ajax of wilde je het gewoon ff kwijt?
scherpquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:40 schreef Sethje het volgende:
[..]
Nou ok als je een link wil; er bestaat een kans dat wij West Ham gaan treffen in het Uefa CUp toernooi.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:34 schreef F1Bas het volgende:
Mogen die foto's van dat psv shirt weg?
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:16 schreef 2Drix het volgende:
Gelukkig maar voor 1 jaar, volgend seizoen als Klaas voor 30miljoen verkocht is komt Patje gewoon weer terug![]()
Dan heb ik liever dat Klaas nog een jaar extra blijft.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:16 schreef 2Drix het volgende:
Gelukkig maar voor 1 jaar, volgend seizoen als Klaas voor 30miljoen verkocht is komt Patje gewoon weer terug![]()
Davids zie ik volgend jaar ook wel naar psv gaanquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:24 schreef StarGazer het volgende:
Dan komt hij samen met z'n billenmaatje Edgar Davids over een jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |