quote:
quote:Patrick Kluivert heeft de medische keuring met succes doorstaan. De aanvaller tekent een contract voor twee seizoenen bij PSV. Ook Jan Kromkamp is goed door de tests gekomen en tekent voor vijf seizoenen.
Even was er onduidelijkheid rondom de situatie van Kluivert omdat er iets mis zou zijn met zijn knie. Na een tweede keuring bleek er echter niets aan de hand te zijn waardoor de topscorer aller tijden van het Nederlands Elftal de komende twee seizoenen weer op de Nederlandse velden te bewonderen is.
Overigens gaf Kluivert bij PSV aan zich niet te willen voorstellen aan de pers omdat hij vindt dat het voetbal centraal moet staan en hij zijn voeten weer wil laten spreken. Ondanks dit verzoek heeft de club hem verplicht aanwezig te zijn bij de persconferentie van vanavond.
Kromkamp kwam soepel door de medische keuring heen en zal vanavond gelijk met Kluivert worden gepresenteerd aan de verzamelde pers. De rechtsback komt voor drie miljoen euro over van Liverpool en tekent in tegenstelling tot eerdere berichten voor vijf jaar, in plaats van vier.
Ondertussen is het nog altijd niet bekend of Diego Tardelli dit seizoen bij de Eindhovenaren speelt. De Braziliaanse spits is er zelf al uit met PSV en ook de clubs zijn dichtbij een akkoord, maar getekend is er nog niets. Als de transfer alsnog doorgaat huurt de regerend landskampioen het talent voor één seizoen met een optie tot koop.
Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:00 schreef Houniet het volgende:
Ondanks dit verzoek heeft de club hem verplicht aanwezig te zijn bij de persconferentie van vanavond.
quote:"Ik hou 't, helaas, op Sonck of Rosenberg als er al iemand komt. Die twee worden de laatste uren overal aangeboden." aldus Steef op FN.
Steef, onzin dus.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:18 schreef stefmans het volgende:
Overigens dit schreef Cultheld in het Feyenoord topic:
[..]
![]()
Kromkamp is overschat, je ziet maar wat hij op een hoger niveau dan AZ presteert.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:18 schreef PLAE@ het volgende:
Kromkamp naar psvdan worden ze toch serieus sterker.
Denk ook niet dat Kromkamp de verlosser van PSV wordt.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:25 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Kromkamp is overschat, je ziet maar wat hij op een hoger niveau dan AZ presteert.
bron; www.vi.nlquote:West Ham heeft Tevez en Maschenaro binnen
31/8/2006 18:56
West Ham United heeft voor misschien wel de grootste verrassing van deze zomer gezorgd op de transfermarkt. The Hammers contracteerden de Argentijnse internationals Javier Mascherano en Carlos Tevez, die beiden hun handtekening zetten onder een meerjarig contract.
Het tweetal leefde in onmin met hun Braziliaanse werkgever Corinthians. De voorbije dagen werden Mascherano en Tevez in verband gebracht met diverse topclubs in Engeland, te weten Arsenal, Chelsea en Manchester United.
Dat West Ham met de twee WK-gangers aan de haal gaat, heeft het te danken aan Media Sports Investments dat over de eigendomsrechten van Mascherano en Tevez beschikt. Dit bedrijf werd afgelopen seizoen nog in verband gebracht met een overname van West Ham United.
Met de transfer naar Engeland hebben Mascherano en Tevez zich ook verzekerd van deelname aan de vriendschappelijke interland van Argentinië tegen Brazilië die zondag in Londen wordt afgewerkt. Corinthians wilde het tweetal niet vrijgeven, wat kwaad bloed zette bij de twee spelers. Zij hebben zich na het ondertekenen van hun contracten bij West Ham bij de Argentijnse selectie gevoegd.
MSI neemt een voorschop op de overname van West Ham bedoel jequote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:35 schreef Sethje het volgende:
Zo tering, West Ham koopt even die Tevez en Mascherano....lekkere aankopen...
Dát ook, maar dan nog, dit zijn echt 2 topspelers.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:36 schreef twi het volgende:
[..]
MSI neemt een voorschop op de overname van West Ham bedoel je
Kan aan mij liggen hoor maar ik zie geen link met Ajax of wilde je het gewoon ff kwijt?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:37 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dát ook, maar dan nog, dit zijn echt 2 topspelers.
Nou ok als je een link wil; er bestaat een kans dat wij West Ham gaan treffen in het Uefa CUp toernooi.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:38 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen hoor maar ik zie geen link met Ajax of wilde je het gewoon ff kwijt?
scherpquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:40 schreef Sethje het volgende:
[..]
Nou ok als je een link wil; er bestaat een kans dat wij West Ham gaan treffen in het Uefa CUp toernooi.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:34 schreef F1Bas het volgende:
Mogen die foto's van dat psv shirt weg?
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:16 schreef 2Drix het volgende:
Gelukkig maar voor 1 jaar, volgend seizoen als Klaas voor 30miljoen verkocht is komt Patje gewoon weer terug![]()
Dan heb ik liever dat Klaas nog een jaar extra blijft.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:16 schreef 2Drix het volgende:
Gelukkig maar voor 1 jaar, volgend seizoen als Klaas voor 30miljoen verkocht is komt Patje gewoon weer terug![]()
Davids zie ik volgend jaar ook wel naar psv gaanquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:24 schreef StarGazer het volgende:
Dan komt hij samen met z'n billenmaatje Edgar Davids over een jaar
het was natuurlijk ook dom om te zeggen dat ie 5e spits wasquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:32 schreef Nega het volgende:
Ja, wat doe hij, hij kent de rivaliteit niet ofzo..
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:38 schreef F1Bas het volgende:
[Update]
Tegenover RTV Noord-Holland heeft Charisteas juist laten weten Feyenoord geen optie te vinden. Er zouden geruchten de ronde doen dat Feyenoord in hem een optie ziet om Dirk Kuyt te vervangen. "Ik ga zeker niet naar Feyenoord, want ik wil niet meer in Nederland voetballen als ik hier weg moet. Met mijn spel kom ik beter terecht in Duitsland of Engeland."
Inderdaadquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:39 schreef koningdavid het volgende:
Feyenoord is echt te triest bezig![]()
Klote is wel, dat nu Harry weg is, wij De Kluif hadden moeten hebben![]()
Aan de andere kant vind ik de reacties aan f'noordzijde wel zeer hilarisch.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:39 schreef Nashje het volgende:
Hoerenzooi.
Blijf met je stinkpoten van Harry af.
dat is een oud bericht. 23 augustus ofzo. blijkbaar veranderd hij snel van gedachten.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:38 schreef F1Bas het volgende:
[Update]
Tegenover RTV Noord-Holland heeft Charisteas juist laten weten Feyenoord geen optie te vinden. Er zouden geruchten de ronde doen dat Feyenoord in hem een optie ziet om Dirk Kuyt te vervangen. "Ik ga zeker niet naar Feyenoord, want ik wil niet meer in Nederland voetballen als ik hier weg moet. Met mijn spel kom ik beter terecht in Duitsland of Engeland."
HOe kan dit nou weer...het staat al op feyenoord.nlquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:38 schreef F1Bas het volgende:
[Update]
Da's altijd genieten bij 010 ja.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:40 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Aan de andere kant vind ik de reacties aan f'noordzijde wel zeer hilarisch.
Nee hoeft niet. Lijkt me duidelijk. Uitfluiten!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:46 schreef Erwtensoep het volgende:
Kunnen we weer een nieuwe discussie starten of we charisteas uit gaan fluiten
Zondag meen ik.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:47 schreef Nega het volgende:
Wanneer is die documentaire over Davids? Wat hierboven staat.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:47 schreef StarGazer het volgende:
feyenoord.nl en feyenoord.netwerk.to beiden plat
Zondag.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:47 schreef Nega het volgende:
Wanneer is die documentaire over Davids? Wat hierboven staat.
ik vind het niet zo vreemd van hem. hij werd niet echt gewaardeerdquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:47 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Nee hoeft niet. Lijkt me duidelijk. Uitfluiten!
Dat doen de f'noorders zelf wel.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:47 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Nee hoeft niet. Lijkt me duidelijk. Uitfluiten!
Vind ik eigenlijk ook ...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:51 schreef Panick het volgende:
Had dan Rosenberg verkocht, wat een sukkels bij Ajax.
Harry was een prima invaller, 100x beter als Rosenberg.
Echt priceless inddquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:52 schreef Tvduijn het volgende:
knip
Feyenoordtopic is echt 1e klas humor nu
Ten Cate vond dat dat we een spits te veel hadden en Harry mocht daarom toch wegquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:53 schreef koningdavid het volgende:
Eerst vond ik het niet zo erg dat hij naar PSV ging, omdat wij hem niet nodig hebben. Maar nu kunnen we hem goed gebruiken, zijn we een dag te laat.![]()
![]()
![]()
true, maar vergeet niet dat Harry toen hij nr 1 was bijna 1 op 1 liep bij onsquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:55 schreef Lennox het volgende:
Ach, het heeft ook wel wat. Een niet basis speler van Ajax moet de verlosser van Feyenoord worden![]()
Ha. Ha.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:57 schreef Gelderland het volgende:
Beide topclubs hebben zojuist overeenstemming bereikt over de transfer
beide topclubs?laat me niet lachen, feyenoord een topclub
![]()
![]()
F'noord wordt er inderdaad niet zwakker van, mits de aanhang een beetje meewerkt.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:01 schreef Sethje het volgende:
onderschat het nou niet, hij is goed....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |