Ik ook hoor. Geen probleem.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:15 schreef twi het volgende:
[..]
Weet je dat ik dat nog gewoon zou accepteren ook?
Ik ga zo hard huilen als Harry tegen ons scoort.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:11 schreef rompompom het volgende:
Ik ga zo hard lachen als Harry door van Hooijdonk uit de basis wordt gespeeld
Me too. Voor hoeveel jaar heeft ie getekend?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:15 schreef twi het volgende:
[..]
Weet je dat ik dat nog gewoon zou accepteren ook?
1 jaarquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:17 schreef Nashje het volgende:
[..]
Me too. Voor hoeveel jaar heeft ie getekend?
1 jaar. Ze wilden eerst 1 jaar + 1 jaar optie doen, maar die optie hebben ze er niet in gedaan. In de winterstop dus lekker gaan babbelen met Patrick. Tattoeages kunnen ook verwijderd worden, dus waarom niet die stinklucht van PSVquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:17 schreef Nashje het volgende:
[..]
Me too. Voor hoeveel jaar heeft ie getekend?
Klopt, maar die moet hij eerst maken, en tot die tijd zijn ze flink over de zeik geloof ikquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Welnee, zodra hij een keer de winnende heeft gemaakt zijn al die dwarrels daar weer om.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:22 schreef Nashje het volgende:
Oooooooooooooh 1 jaartje. Mooi laten oplappen bij psv om vervolgens het jaar later de Champions League te winnen in het Ajax shirt.
Martin van Geel is ook niet dom.
Door dik en dun.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:04 schreef Wessiej het volgende:
Whehe, net stuurt een feyenoorder mij dit dat een andere feyenoorder heeft gemailt naar de directie
[..]
Nee, ze moesten Kluivert terug halen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:29 schreef koningdavid het volgende:
Wat ben ik eigenlijk toch blij met ons bestuur en technische staf![]()
De halve eredivisie is ex-Ajacied. Doelpunten moeten er vallen, dus dan is de kans vrij groot dat het ex-Ajacieden zijn die scorenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:28 schreef manny het volgende:
Je weet het, al die ex-ajacieden gaan scoren tegen ons. Godverdomme.
Daar heb je een punt.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:30 schreef jna het volgende:
[..]
Nee, ze moesten Kluivert terug halen.
Wat moest je dan met Huntelaar doen?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:30 schreef jna het volgende:
[..]
Davidsquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:31 schreef Messenga het volgende:
Nou, Ajax, om 23.59 nog ff een mooie transfer afronden.
Doen we dat toch over een jaartje.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:30 schreef jna het volgende:
[..]
hem goed laten kijken naar Kluivert en aantekeningen laten makenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat moest je dan met Huntelaar doen?
Is huntelaar ex-ajacied ?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:30 schreef twi het volgende:
[..]
De halve eredivisie is ex-Ajacied. Doelpunten moeten er vallen, dus dan is de kans vrij groot dat het ex-Ajacieden zijn die scoren
Sterker nog: alle spitsen van de vier clubs die de toon zetten de laatste 2 jaar zijn ex-Ajacied.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |