Welnee, zodra hij een keer de winnende heeft gemaakt zijn al die dwarrels daar weer om.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
Technisch gezien inderdaad een goede zet van Feyenoord, maar een spits direct van Ajax halen zal daar toch niet zo lekker liggen bij de aanhang denk ik.
Ik vind het juist een vrij zwakke zet. Ze hebben het type spits al lopen in Van Hooijdonk.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
Technisch gezien inderdaad een goede zet van Feyenoord, maar een spits direct van Ajax halen zal daar toch niet zo lekker liggen bij de aanhang denk ik.
Precies.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:55 schreef BobbyHill het volgende:
Doodzonde. Ik vind dat Charisteas verschrikkelijk wordt onderschat. Hij was de ideale supersub voor Ajax. Het is een pijnlijke overstap, maar hij is door Ajax ook vanaf de eerste minuut schandalig behandeld. Verwacht dan ook geen clubliefde van zijn kant.
Ach, Ajax en relaties onderhouden met oud-spelers. Nooit een goede combinatie geweest.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:02 schreef jna het volgende:
Ja feyenoord had dus al langer contact met Harry. Konden we Kluivert ook wel halen als ze wat eerder waren
quote:'Dit is de club waar ik op zat te wachten', vertelde Charisteas aan VI. 'Ik heb altijd gezet ddat ik in nederland wilde blijven. Feyenoord is een grote club ondanks dat het nu wat minder gaat. De supporters doen me denken aan de Griekse fans. Ik kan niet wachten om in dat fantastische stadion mijn doelpunten te gaan maken.'
quote:"Hij is geen Ajacied maar gewoon een Griek die toevallig bij Ajax heeft gespeeld"
quote:Van: BZT
Verzonden: do 31-8-2006 22:49
Aan: afdeling klantenservice
Onderwerp: opzeggen seizoenkaart
Geachte heer/mevrouw,
Graag wil ik via deze weg mijn seizoenkaart met nummer ###### opzeggen. Naar aanleiding van het onverklaarbare beleid van de
RVC en directie wil ik niet langer lid zijn van een vereniging die de naam van mijn voetbalclub vertegenwoordigt. Ik verzoek u vriendelijk maar doch dringend per omgaande het door mij betaalde bedrag (afgeschreven op donderdag 8 juni 2006) over te maken op rekeningnummer ##.##.##.###.
Rekenend op uw medewerking,
Met vriendelijke groet,
BZT
PS, zodra er afscheid is genomen van de huidige RVC en directie kom ik met liefde weer mijn club ondersteunen.
Joh, een week geleden wilde-ie per sé naar het buitenlandquote:
Hij gaat PSV gebruiken om weer fit te worden en vertrekt vervolgens transfervrij naar Ajax volgend seizoenquote:
Ajax-bestuurquote:
Inderdaad, er werd vorige week vrijdag gesproken over Harry naar feyenoord (toen dacht iedereen dat het een grap was). Dan hadden we nu Patrick terugquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:13 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ajax-bestuur![]()
Als je dan toch al langer met Feyenoord in gesprek bent over verkoop van Charisteas, dan had je ook wel voor Kluivert kunnen gaan. Dan had ie NOOIT voor PSV gekozen...
Weet je dat ik dat nog gewoon zou accepteren ook?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:12 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Hij gaat PSV gebruiken om weer fit te worden en vertrekt vervolgens transfervrij naar Ajax volgend seizoen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |