Dat 't echt maar eens dood gaat daar.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:07 schreef Sethje het volgende:
Dit betreft een oproep!!!Ik stel voor dat wij als supporters onderling wat centen inzamelen om hiermee een officiele rouwadvertentie te plaatsen in de grote dagbladen want we kunnen toch wel stellen dat Feyenoord op 98 jarige leeftijd op 31 augustus 2006 is overleden!Feyenoord rust in vrede.
ALDUS EEN KAKKERLAK
En dan 2 klassiekers per jaar missen? Neuh, laat f'noord maar bestaan. Die jarenlange crisis waarin ze zitten is wel amusantquote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:08 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat 't echt maar eens dood gaat daar.
Daar kan ik je geen ongelijk in geven. Dan maar hopen dat die crisis nog heeeeeeeeeeeeeeeeeel lang gaat durenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:10 schreef Panick het volgende:
[..]
En dan 2 klassiekers per jaar missen? Neuh, laat f'noord maar bestaan. Die jarenlange crisis waarin ze zitten is wel amusant.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:32 schreef stefmans het volgende:
OMG Harry, ach had dan Rosenberg weg gejaagd, die kan totaal niet invallen![]()
Geef toe Rosenberg iswel een goeie jongen, leuke speler maar kan niets forceren zoals Harry dat kon.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:33 schreef Jasza het volgende:
[..]
![]()
![]()
MARKUS ROSENBERG, ROSENBERGGGGGGG![]()
010![]()
![]()
Harry was te duur als bankzitter, terecht dat hij is verkocht.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:36 schreef stefmans het volgende:
[..]
Geef toe Rosenberg iswel een goeie jongen, leuke speler maar kan niets forceren zoals Harry dat kon.
Als je Rosenberg weg doet kon je daar zijn extra loon van betalenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:37 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Harry was te duur als bankzitter, terecht dat hij is verkocht.
Daarom, Rosenberggggquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:37 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Harry was te duur als bankzitter, terecht dat hij is verkocht.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:11 schreef Gelderland het volgende:
ff nieuwe OP gemaakt, voor onze vrienden:
[afbeelding]
Ja laten we een speler verkopen om een andere speler zijn salaris van te betalenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:38 schreef stefmans het volgende:
[..]
Als je Rosenberg weg doet kon je daar zijn extra loon van betalen![]()
Ach Rosenberg komt overal te kort, hij past dan wel beter bij Ajax maar ik heb liever iemand die iets kan forceren als een 2de spits die niets kan forceren.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:45 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Ja laten we een speler verkopen om een andere speler zijn salaris van te betalenDaarnaast past Rosenberg qua uitstraling veel beter bij Ajax.
IKEA!!!!!!!!!!!!!quote:Mensen, wie gaat er morgen mee naar de IKEA-ballenbak???? Ga met een groepje van 10/20 man DVD-tje Charisteas kijken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*Al twee uur onder me stoel van het lachen*![]()
![]()
![]()
Technisch gezien inderdaad een goede zet van Feyenoord, maar een spits direct van Ajax halen zal daar toch niet zo lekker liggen bij de aanhang denk ik.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:01 schreef Sethje het volgende:
onderschat het nou niet, hij is goed....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |