zie ik daar nou derrick achter in beeld?quote:
Micheline de Reus ja..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:33 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ok wie ziet het
http://www.lifeandcooking.nl/artikelen/artikel.php?objid=1542209
Micheline de Reusquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:33 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ok wie ziet het
http://www.lifeandcooking.nl/artikelen/artikel.php?objid=1542209
En hij heeft Turkse vrienden. Opeens.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:34 schreef rickfcdb het volgende:
Heeft E10 zijn kogels weer opgeborgen? Hij doet ineens zo vriendelijk. En ik zag dat hij weer vriendjes is met Sab.
wat voor een auto zou hij rijden (stelen / slopen)quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:35 schreef Tazmaniac het volgende:
hahaha E10 vind Mercedes een mooie meisjes naam,sorry hoor maar meer kamper kan je niet meer worden imo
geloof ik.. in die kringen zeggen dat all dode turken goede turken zijnquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:36 schreef arneaux het volgende:
[..]
En hij heeft Turkse vrienden. Opeens.
Merc E230. Of een gemodde SEAT Ibiza.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:36 schreef natronic het volgende:
[..]
wat voor een auto zou hij rijden (stelen / slopen)
En naar big brother doen ze mee aan Themptation Islandquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:37 schreef matar het volgende:
Enige tijd geleden heeft ze met haar vriend Semih aan Lingo meegedaan.
dus het zijn 2 andriesjes? Met alles meedoen.. zolang ze maar op tv verschijnen?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:37 schreef matar het volgende:
Enige tijd geleden heeft ze met haar vriend Semih aan Lingo meegedaan.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:38 schreef Canisfire het volgende:
[..]
En naar big brother doen ze mee aan Themptation Island
Trouwens dit denk ik hoor, het zou ook kunnen dat hij wel vind dat hij moslim is, of misschien helemaal niet. Snap je het nog?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ok thnx
Het overgrote deel van de Turken (in Nederland) geloven.
Dus als hij niet gelovig zou zijn, zou dat een beetje in de knel komen met 'de afspiegeling van de samenleving' waar ze het zo vaak over hebben![]()
Vandaar mijn vraag
neeeeh moeten ze niet doen!!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:38 schreef Canisfire het volgende:
[..]
En naar big brother doen ze mee aan Themptation Island
Al kan het dan natuurliijk ook zijn dat ze alle bij apart mee doen.quote:
wat heb aan een netwerk als je het juiste ip adres niet gebruiktquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:39 schreef toxikon het volgende:
zo kijk die kampsjaak naar goedkeuring zoeken, hij is vet aan het netwerken![]()
zou er soms genomineerd moeten worden ?
Hilde en Milica zaten eerder ook in een programma van Wendy van Dijk hoorquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dus het zijn 2 andriesjes? Met alles meedoen.. zolang ze maar op tv verschijnen?![]()
Om vervolgens mee te doen aan wie is de Mol en bobo's in the bush.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:41 schreef mrSPLIFFY het volgende:
en dan komen micheline en semih in dat tantrische sex programma
Neequote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:39 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Trouwens dit denk ik hoor, het zou ook kunnen dat hij wel vind dat hij moslim is, of misschien helemaal niet. Snap je het nog?
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:41 schreef natronic het volgende:
[..]
wat heb aan een netwerk als je het juiste ip adres niet gebruikt![]()
We weten dat je iets tegen turken hebt, maar je hoeft toch niet ALLES negatief te gaan uitleggen?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dus het zijn 2 andriesjes? Met alles meedoen.. zolang ze maar op tv verschijnen?![]()
ssssst niet zo hard, en iets anders gespeld (wie bende gij?)quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:33 schreef Canisfire het volgende:
Ey Broer van Semih heet je Neesjat?
Wat een verrasing Hilde is er ook eenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:42 schreef Snoet123 het volgende:
[..]
Hilde en Milica zaten eerder ook in een programma van Wendy van Dijk hoor![]()
volgens mij moesten ze vroeg naar bed van hummie om de streamkijkers te zieken.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:42 schreef Kinga het volgende:
Jezus wat duurt dat weer lang met die weekopdracht.
En dat heb ik gisteren ook al gezegd.
Semih zei het net op de streams.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:43 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
ssssst niet zo hard, en iets anders gespeld (wie bende gij?)
Je broertje maakt net een grapje over je naamquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:43 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
ssssst niet zo hard, en iets anders gespeld (wie bende gij?)
Vraag ik me ook af.Ze moesten uitgerust zijn; inmiddels worden ze alweer moequote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:43 schreef Greetings het volgende:
Waar de fuck blijft die weekopdracht?![]()
![]()
![]()
Dat roep je sinds het begin al.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:42 schreef Kinga het volgende:
Jezus wat duurt dat weer lang met die weekopdracht.
En dat heb ik gisteren ook al gezegd.
Dat vraag ik me ook af, zal me niets verbazen als het pas echt tegen het einde van de avond komtquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:43 schreef Greetings het volgende:
Waar de fuck blijft die weekopdracht?![]()
![]()
![]()
Met een te kort wachtwoordquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:43 schreef toxikon het volgende:
[..]
![]()
![]()
hehe ja hij probeert op het verkeerde netwerk in te loggen
Of rond etenstijdquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af, zal me niets verbazen als het pas echt tegen het einde van de avond komt
Volgens mij is zijn hardware niet eens compitable met die van Sabrina.quote:
Milica vertelde pas geleden dat ze ooit een brief geschreven heeft aan Hart in Actie .quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:43 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Wat een verrasing Hilde is er ook een![]()
Welk progamma?
dat bedoelen ze met een spannende dag? wachten op de WO? nou... wat spannend!!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af, zal me niets verbazen als het pas echt tegen het einde van de avond komt
Ik las in een ander topic dat Hilde in 'sex voor de Buch' heeft gezeten. Geen idee of het waar is.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:43 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Welk progamma?
ahha, haddik ff gemistquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:44 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Je broertje maakt net een grapje over je naam![]()
Ongeveer een halfuur geleden al weer.
dat bleek iemand anders te zijnquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik las in een ander topic dat Hilde in 'sex voor de Buch' heeft gezeten. Geen idee of het waar is.
Zou t ja? Lijkt mij stug hoor, maargoed, ze heeft ook in Hart in Aktie gezeten blijkbaar.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik las in een ander topic dat Hilde in 'sex voor de Buch' heeft gezeten. Geen idee of het waar is.
Voor der reuma zekerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:45 schreef Snoet123 het volgende:
[..]
Milica vertelde pas geleden dat ze ooit een brief geschreven heeft aan Hart in Actie .
Hilde heeft toen een hele luxe badkamer gekregen tijdens dat programma
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:46 schreef mrSPLIFFY het volgende:
let op de bovenste stream... zie je die e10 loeren naar die zusjes wahahahahhaah
GLUIPERD!!!!!
echt waar??? Nog meer andriesjesquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:42 schreef Snoet123 het volgende:
[..]
Hilde en Milica zaten eerder ook in een programma van Wendy van Dijk hoor![]()
heheh in iig niet plug and playquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:45 schreef arneaux het volgende:
[..]
Volgens mij is zijn hardware niet eens compitable met die van Sabrina..
uhmz.... ik heb niks tegen turken hoorquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We weten dat je iets tegen turken hebt, maar je hoeft toch niet ALLES negatief te gaan uitleggen?
Niet waarquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:46 schreef miraculeus het volgende:
[..]
dat bleek iemand anders te zijn
alsof hij de enige is die kan kokenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:47 schreef Terreros85 het volgende:
Semih maakt zich met zijn kookkunsten wel onmisbaar
Ik geloof dat ik ook maar es moet gaan kijkenquote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
alsof hij de enige is die kan koken![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:52 schreef Suikeroom het volgende:
Ja Hilde en haar ex waren die indianen die een bak vla klaar kwamen bij sex voor de buch
Mo kan het ook en verder wordt het een broodje ei elke avond als die twee er uit zijn.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja, maar hij vindt het leuk en werpt zich elke dag op als kok. De rest is er volgens mij te lui voorquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hart in Actie bij SBS: Hilde's huis is toen opgeknapt vanwege spierreumaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:43 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Welk progamma?
Bruine bonen waren het toch?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:52 schreef Suikeroom het volgende:
Ja Hilde en haar ex waren die indianen die een bak vla klaar kwamen bij sex voor de buch
over koken gesproken... zou jij ook niet eens aan het eten gaan beginnen???'quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze juist aubergine heel 'lekker' klaar konden makenquote:
Nee joh, dat kan niet want die vrouw was toen een buurvrouw van ons en die zag er hééél anders uit hoorquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:52 schreef Suikeroom het volgende:
ik ook, maar volgens mij is ons veel ranzigheid bespaard gebleven. Onverdorven zielenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:55 schreef arneaux het volgende:
Ik was te jong voor Sex voor de Büch..
die liepen toch ook met een aubergine te kutten, letterlijk ?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:52 schreef Suikeroom het volgende:
Ik werk tot 17:30 uur..... dus ik kan pas om 17:40 uur aan het eten beginnen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:53 schreef natronic het volgende:
[..]
over koken gesproken... zou jij ook niet eens aan het eten gaan beginnen???'
Gevulde obergines kan ze wel klaar maken in der daad. Als de vader van E10 op zijn zoon lijkt hoefd hij niet ver uitgehold te worden.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze juist aubergine heel 'lekker' klaar konden maken![]()
![]()
werken??? BB kijken???quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik werk tot 17:30 uur..... dus ik kan pas om 17:40 uur aan het eten beginnen.![]()
Weten ze de volgende keer dat ze zich niets moeten aantrekken van de subtiele hints van BB.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:57 schreef BONG4002 het volgende:
Zelfs de bewoners (althans Marcia etc) snappen niet dat ze zo vroeg naar bed moesten omdat de opdracht nog steeds niet binnen is, ze zitten nu alleen maar krachten te verspelen
Jah ik werk... tussendoor (2 pc'squote:
Ik ookquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:58 schreef miraculeus het volgende:
ze hebben zin om te zuipen
Om daarna te gaan klussen in het blok....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:42 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Om vervolgens mee te doen aan wie is de Mol en bobo's in the bush.
Ja ze kon ze lekker klaarmaken, en op een wel heel spannende manier!!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze juist aubergine heel 'lekker' klaar konden maken![]()
![]()
werken is je zelf voor de volle 100% in zetten voor de baasquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jah ik werk... tussendoor (2 pc's)
Kijken kan ik niet....
daarom ben ik blij met de foto's tussendoor
vakantie rulezquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kijken kan ik niet....
edit: heb je wat tegen mij ofzo? Dan moet je het zeggen... en niet schijnheilig doen met die opmerkingen van je tussendoor
Die zit met Anton in de tuin.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:59 schreef miraculeus het volgende:
waar is sjaan eigenlijk gebleven?
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:57 schreef toxikon het volgende:
[..]
die liepen toch ook met een aubergine te kutten, letterlijk ?![]()
![]()
Laat je niet zo opnaaien man.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kijken kan ik niet....
edit: heb je wat tegen mij ofzo? Dan moet je het zeggen... en niet schijnheilig doen met die opmerkingen van je tussendoor
Studeren!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Of maar 3 dagen per week werken
Sabrina is onrustig en loopt rond. Tel uit je winst.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:05 schreef Snoet123 het volgende:
E10 kan maar geen rust vinden...loopt heen en weer
idd en een goede cowboy film kijken zit er ook niet meer inquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:05 schreef Elounda het volgende:
[quote]Op donderdag 31 augustus 2006 15:56 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
ik ook, maar volgens mij is ons veel ranzigheid bespaard gebleven. Onverdorven zielen![]()
![]()
Wees maar blij joh, ffe normaal een aubergine, een blik bonen of een bakkie vla kopen is er sindsdien bij mij niet meer bij whoehahahaha![]()
hij voelt nattigheid, maar niet op de plaats die hij gewend isquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:05 schreef Snoet123 het volgende:
E10 kan maar geen rust vinden...loopt heen en weer
tjah tenzij het rustig isquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:02 schreef natronic het volgende:
[..]
werken is je zelf voor de volle 100% in zetten voor de baas
Niet gehoordquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:08 schreef toxikon het volgende:
zei tijn nou iets over dik en klein tegen plofkop?
hahahahahaha ik lig in een scheur!!!!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:06 schreef toxikon het volgende:
[..]
idd en een goede cowboy film kijken zit er ook niet meer in![]()
het is idd wel opvallendquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:08 schreef Snoet123 het volgende:
Het lijkt wel of E10 panisch in de buurt van Sabrina probeert te zijn ( zeker als Tijn en Semih ook in de buurt zijn)
Haast ziekelijk...
Van het lachen hoor, niet van een aubergine f zo...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:09 schreef Elounda het volgende:
[..]
hahahahahaha ik lig in een scheur!!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:08 schreef Snoet123 het volgende:
Het lijkt wel of E10 panisch in de buurt van Sabrina probeert te zijn ( zeker als Tijn en Semih ook in de buurt zijn)
Haast ziekelijk...
Marciaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:11 schreef scanman01 het volgende:
Rik: "Ik ga mteen liever BAM met de jongen naar bed. Dan weet ik meteen hoe het is."
Marlies: "Maar dan is de spanning eraf."
Rik: "Maar ik ga geen 3 maanden wachten"
Marcia: "Ik ook niet hoor"
jaja voor deze keer geloof ik jequote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:10 schreef Elounda het volgende:
[..]
Van het lachen hoor, niet van een aubergine f zo...
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:11 schreef scanman01 het volgende:
Rik: "Ik ga mteen liever BAM met de jongen naar bed. Dan weet ik meteen hoe het is."
Milica: "Ik ook niet hoor"
Is een maandje uitgeweest, dus wie weet wat die wilde meid allemaal heeft uitgespookt.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:12 schreef arneaux het volgende:
[..]
Marcia. Marcia heeft al 6 jaar een relatie ofzo.
Was het Milica? Okee, neemt u mij niet kwalijk. Ik moest het op gehoor doen. Slecht gehoor dusquote:
ben je ook homo dan?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:11 schreef Canisfire het volgende:
Rik is iemand die er graag op los neukt en Milicia ook.
Hmmn waar zit die kapperszaak?
Idd. Vrouwen, licht eens toe.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:16 schreef toxikon het volgende:
ik ben geen meisje/vrouw maar ik begrijp er echt geen ene hol van dat sabrina niet gek wordt van dan volgzame hondje...
-10 voor marciaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:11 schreef scanman01 het volgende:
Marcia: "Ik ook niet hoor"
Was dus Marcia niet, maar Milica. Waarom is dat trouwens een -10 danquote:
Nee maar Milicia zou het daar nog al leuk vinden.quote:
ja sorry zag het te laat.. van milica verw8 ik dat wel.. neej vind het absoluut een - puntquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was dus Marcia niet, maar Milica. Waarom is dat trouwens een -10 dan
Voor mij eerder een +10, maar goed...
Ja vindt het wel okee als vrouwen van in de 20, maanden willen wachten voordat ze eindelijk 'hun lichaam prijs willen geven'quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:19 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
ja sorry zag het te laat.. van milica verw8 ik dat wel.. neej vind het absoluut een - punt
-10 Milica (die komt dus nooit meer in de +...quote:
Ik hou ervan als vrouwen net zo zijn als mannen. Gelijkheid! Voor mij dus een +10quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:20 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
-10 Milica (die komt dus nooit meer in de +...
Ik zou er gek van worden. Zeker als je een vriend thuis heb zitten. maar aan de andere kant, ze zoekt het regelmatig ook zelf op natuurlijk.... dus tjah.....quote:
Je bedoelt Rik ?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:19 schreef scanman01 het volgende:
Tijn heeft zich bij de underdogs gevoegd.
tjeh meningen verschillen he.. maar k ben niet opzoek naar een vrouw die na de eerste date met me het bed in duikt..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja vindt het wel okee als vrouwen van in de 20, maanden willen wachten voordat ze eindelijk 'hun lichaam prijs willen geven'Ik vind dat zó 1950.
Damn, ik ben de kluts kwijt geloof ik. Rik inderdaad ja.quote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja vindt het wel okee als vrouwen van in de 20, maanden willen wachten voordat ze eindelijk 'hun lichaam prijs willen geven'Ik vind dat zó 1950.
ik ook niet... ff lekker een bj en dan opzoutenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:22 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
tjeh meningen verschillen he.. maar k ben niet opzoek naar een vrouw die na de eerste date met me het bed in duikt..
LOL.. dat is ook het andere uiterste. Het ging om 3 maanden wachten.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:22 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
tjeh meningen verschillen he.. maar k ben niet opzoek naar een vrouw die na de eerste date met me het bed in duikt..
Ik vind Janine een stúk minder irritant dan/als (wat moet ik nou gebruiken? "als" toch?) in het begin. Ze moet alleen niet zo achterbaks doen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:22 schreef Canisfire het volgende:
Ik ben de enige die het jammer vind dat Rik ,Sjaan is gaan halen he?
Ik niet maar het was toch leuk geweest als ze straks weer wakker werd en er achter was gekomen dat al het eten op was niet dan ?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:23 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik vind Janine een stúk minder irritant dan/als (wat moet ik nou gebruiken? "als" toch?) in het begin. Ze moet alleen niet zo achterbaks doen.
nee....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:22 schreef Canisfire het volgende:
Ik ben de enige die het jammer vind dat Rik ,Sjaan is gaan halen he?
ik wacht graag drie maanden als zij het helemaal voor me was..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL.. dat is ook het andere uiterste. Het ging om 3 maanden wachten.
dat komt door die doktor... die zei als je door gaat met dat irritante gedoe knijp ik volgende keer harderquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:23 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik vind Janine een stúk minder irritant dan/als (wat moet ik nou gebruiken? "als" toch?) in het begin. Ze moet alleen niet zo achterbaks doen.
Ik ook, alléén die dus ontgaat me in jouw betoog....Daarbij is het voorspel vaak veel spannender...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hou ervan als vrouwen net zo zijn als mannen. Gelijkheid! Voor mij dus een +10
Dus als ze na twee maanden met je naar bed wil, dan hoeft het niet meer van jou?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:24 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
ik wacht graag drie maanden als zij het helemaal voor me was..
sadistquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:25 schreef natronic het volgende:
[..]
dat komt door die doktor... die zei als je door gaat met dat irritante gedoe knijp ik volgende keer harder
Ne, want het is toch 'minder' ! Groter, kleiner, warmer, kouder, langer, korter enz enz... DANquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:23 schreef arneaux het volgende:
[..]
danquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:23 schreef arneaux het volgende:
[..]
huhquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus als ze na twee maanden met je naar bed wil, dan hoeft het niet meer van jou?
Sorry hoor, maar ik snap niks van dit "reinheids" -gelul.![]()
Thx!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ne, want het is toch 'minder' ! Groter, kleiner, warmer, kouder, langer, korter enz enz... DAN
Die ontgaat je? Dus jij denkt dat mannen ook het liefst 3 maanden wachten?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:25 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik ook, alléén die dus ontgaat me in jouw betoog....Daarbij is het voorspel vaak veel spannender...![]()
OK, dan begreep ik het verkeerd.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:28 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
huhwas dat nou voor rare opvatting? het enige dat ik zeg is: niet gelijk na de 1e date en als ZIJ pas na 3maanden wil, vind ik dat niet erg. Tuurlijk wil ik na 2maanden wel..
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:28 schreef Kinga het volgende:
Is dat echt Semih's broer hier?
Dat zal blijken als hij zn Fok shirt aanheeft op tv.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:28 schreef Kinga het volgende:
Is dat echt Semih's broer hier?
'Niet erg' is wel even wat anders als dat je het een pluspunt vindt (10 zelfs).quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:28 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
huhwas dat nou voor rare opvatting? het enige dat ik zeg is: niet gelijk na de 1e date en als ZIJ pas na 3maanden wil, vind ik dat niet erg. Tuurlijk wil ik na 2maanden wel..
JAtochquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die ontgaat je? Dus jij denkt dat mannen ook het liefst 3 maanden wachten?
Bloedmooie meid in de kroeg: "Zullen we lekker neuken?"
Jij: "Nee joh, dat doe ik pas na 3 maanden"
haha ik vond het -10. maar goed een bloedmooie meid in het cafe is een heel ander verhaal.. het ging mij over een relatie met een meid die je helemaal zag zitten. en als milica zo makkelijk is en wil na de eerst kop thee al met je naar bed zeg ik -10quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
'Niet erg' is wel even wat anders als dat je het een pluspunt vindt (10 zelfs).
heheheh heb er al XP op geinstalleerdquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:26 schreef Snoet123 het volgende:
Semih maakt zich zorgen om zn pc in handen van zn broer![]()
Broerrrrrrrrrrrr hoorde je dat
XP op een applequote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:34 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
heheheh heb er al XP op geinstalleerd
gnagna
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:34 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
gnagna
XP op een Mac.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:34 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
gnagna
Lijkt niet allen hoorquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:34 schreef Snoet123 het volgende:
t lijkt of sabrina E10 nu toch echt negeert
dacht ik ook te zien maar ik volgde meer de stream met sjaanquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:34 schreef Snoet123 het volgende:
Wil wel gesponserd worden door FOK! dan, ga niet betalen voor een T-shirt en dan reclame maken voor niets. (jezus ben echt geintegreerd, denk alleen nog maar aan geldquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:31 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat zal blijken als hij zn Fok shirt aanheeft op tv.
Iddquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:34 schreef jeempie het volgende:
Het eten is op, iedereen heeft een gevulde maag.
Laat nou die weekopdracht maar beginnen.![]()
Ik wilde het net postenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:34 schreef jeempie het volgende:
Het eten is op, iedereen heeft een gevulde maag.
Laat nou die weekopdracht maar beginnen.![]()
het wordt pas echt eng als je ook vvd gaat stemmenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:36 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Wil wel gesponserd worden door FOK! dan, ga niet betalen voor een T-shirt en dan reclame maken voor niets. (jezus ben echt geintegreerd, denk alleen nog maar aan geld)
Nu dus niet meerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:34 schreef Snoet123 het volgende:
Daarom is hij ook zo bang!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:35 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
XP op een apple(zoveel verstand heb ik niej ervan maar dat gaat toch niet??)
pr@fok.nlquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:36 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Wil wel gesponserd worden door FOK! dan, ga niet betalen voor een T-shirt en dan reclame maken voor niets. (jezus ben echt geintegreerd, denk alleen nog maar aan geld)
Dat kan best hoor.quote:
Die kans acht ik klein, gelukkig maar, anders wordt FOK! nog traager dan dat het al is.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:36 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
en je hebt bovendien dezelfde humor als je broer.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:36 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen jaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:37 schreef toxikon het volgende:
[..]
het wordt pas echt eng als je ook vvd gaat stemmen![]()
gaat prima!!!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:35 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
XP op een apple(zoveel verstand heb ik niej ervan maar dat gaat toch niet??)
Dat weet ik wel hoor. Ik bedoelde alleen dat ik t niet vond horen, hoor.quote:
Zat eerder aan m'n vriend Wilders te denkenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:37 schreef toxikon het volgende:
[..]
het wordt pas echt eng als je ook vvd gaat stemmen![]()
paddestoeltjequote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:37 schreef scanman01 het volgende:
Sabrina trapte Etienne bijna in zijn.... ja, wat eigenlijk
Andersom alleen nietquote:
Egbert motoriek minder begaafd ofzo.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:41 schreef scanman01 het volgende:
Egbert: "Wat ben je snel gewend aan een electrische tandenborstel, hè Mars? Ik heb mijn hele gehemelte open gestoten met dit rot ding"
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB310896.jpg]afbeelding][/URL]
Walibi probleemquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:42 schreef arneaux het volgende:
[..]
Egbert motoriek minder begaafd ofzo.
Heb je al gemaild naar PR@fok.nl ?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:36 schreef buyukAbi het volgende:
Daar lijkt het wel op jaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:44 schreef scanman01 het volgende:
Moeten ze nu echt de boodschappen gaan doorgeven zonder een opdracht te hebben gehad?
Het is Sabrina die het doet. Eerlijk is eerlijk.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:56 schreef Tamaartje het volgende:
Etienne kan ook geen 10 minuten van iemand afblijven he?
Inderdaad. Bewijst maar weer eens dat ze niet over bar veel hersencellen beschiktquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is Sabrina die het doet. Eerlijk is eerlijk.
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB3108101.jpg]afbeelding][/URL]
Net niet hoor.... toen deed ze niets en hij zat helemaal aan dr kont...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is Sabrina die het doet. Eerlijk is eerlijk.
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB3108101.jpg]afbeelding][/URL]
Aanwezig zijn in het huis, verder niet zoveelquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:58 schreef scanman01 het volgende:
Doet Marcel eigenlijk wel eens iets?
...en zij liet het toe.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:59 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Net niet hoor.... toen deed ze niets en hij zat helemaal aan dr kont...
Waarom zeuren ze dan wel over Rik?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Aanwezig zijn in het huis, verder niet zoveel
Omdat ze zielig zijn?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:00 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Waarom zeuren ze dan wel over Rik?
Egbert doet ook helemaal niks hele dagen hoor.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:00 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Waarom zeuren ze dan wel over Rik?
Ikhoop eigenlijk wel op wat meerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:58 schreef arneaux het volgende:
Sabrina zoekt 'm echt zelf op. Het mooiste scenario zou natuurljk zijn als Sabrina hem als broertje gaat zien.
Gaat ze hem ontmaagden danquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoop eigenlijk op seks tussen Etienne en Sabrina en dat Sabrina spijt krijgt en dan Etienne wil proberen te ontlopen![]()
wat wil ze dan?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:03 schreef the_hunter het volgende:
Sjaan: Ik heb geen alcohol, dus dan mag ik wel wat anders.
NEEHEE!!! Jij mag niks!
Roken en wijn zuipen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:05 schreef jeempie het volgende:
[[url=http://xs105.xs.to/xs105/06354/hildeslaaptalweer.jpg]afbeelding][/url]
Hilde slaapt alweer, doet ze wel eens wat anders?
staat die dan op de bestellijst?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:06 schreef Peter6000 het volgende:
Marcia maakt een budgetaire afweging, waarbij de conclusie is dat ze beter geen auto kan nemen
Weet je wat t is. Ik gun iedereen sex met Sabrina, behalve Etiënne. Ik wil gewoon dat hij zo ontzettend door de mand gaat vallen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoop eigenlijk op seks tussen Etienne en Sabrina en dat Sabrina spijt krijgt en dan Etienne wil proberen te ontlopen![]()
Als ik de vriend van Sabrina was dan was het al uit geweest. Ten eerste dat gefrunnik aan babyface en ten tweede vin dik het niet zo prettig als mijn vriendin voor heel nederland even zegt dat ik een rotkop heb.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:06 schreef GeKa het volgende:
Sabrina heeft toch een vriendje?
Ik kan mij niet voorstellen dat hij het leukt vindt dat die ... de hele tijd aan Sabrina zit.
Sabrina zou ook beter moeten weten, vind ik!
Ik hoop ook echt dat iedereen hem op den duur uit gaat kotsenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:06 schreef arneaux het volgende:
[..]
Weet je wat t is. Ik gun iedereen sex met Sabrina, behalve Etiënne. Ik wil gewoon dat hij zo ontzettend door de mand gaat vallen.
Volgens mij heeft Monique een vriend. Sabrina net weer niet ofzo geloof ik.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:06 schreef GeKa het volgende:
Sabrina heeft toch een vriendje?
Ik kan mij niet voorstellen dat hij het leukt vindt dat die ... de hele tijd aan Sabrina zit.
Sabrina zou ook beter moeten weten, vind ik!
Dat laatste was inderdaad héél erg genantquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als ik de vriend van Sabrina was dan was het al uit geweest. Ten eerste dat gefrunnik aan babyface en ten tweede vin dik het niet zo prettig als mijn vriendin voor heel nederland even zegt dat ik een rotkop heb.
Dat is wel de bedoelingquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:07 schreef Tamaartje het volgende:
Maar gaan ze die boodschappen zo al bestellen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |