zie ik daar nou derrick achter in beeld?quote:
Micheline de Reus ja..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:33 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ok wie ziet het
http://www.lifeandcooking.nl/artikelen/artikel.php?objid=1542209
Micheline de Reusquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:33 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ok wie ziet het
http://www.lifeandcooking.nl/artikelen/artikel.php?objid=1542209
En hij heeft Turkse vrienden. Opeens.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:34 schreef rickfcdb het volgende:
Heeft E10 zijn kogels weer opgeborgen? Hij doet ineens zo vriendelijk. En ik zag dat hij weer vriendjes is met Sab.
wat voor een auto zou hij rijden (stelen / slopen)quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:35 schreef Tazmaniac het volgende:
hahaha E10 vind Mercedes een mooie meisjes naam,sorry hoor maar meer kamper kan je niet meer worden imo
geloof ik.. in die kringen zeggen dat all dode turken goede turken zijnquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:36 schreef arneaux het volgende:
[..]
En hij heeft Turkse vrienden. Opeens.
Merc E230. Of een gemodde SEAT Ibiza.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:36 schreef natronic het volgende:
[..]
wat voor een auto zou hij rijden (stelen / slopen)
En naar big brother doen ze mee aan Themptation Islandquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:37 schreef matar het volgende:
Enige tijd geleden heeft ze met haar vriend Semih aan Lingo meegedaan.
dus het zijn 2 andriesjes? Met alles meedoen.. zolang ze maar op tv verschijnen?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:37 schreef matar het volgende:
Enige tijd geleden heeft ze met haar vriend Semih aan Lingo meegedaan.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:38 schreef Canisfire het volgende:
[..]
En naar big brother doen ze mee aan Themptation Island
Trouwens dit denk ik hoor, het zou ook kunnen dat hij wel vind dat hij moslim is, of misschien helemaal niet. Snap je het nog?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ok thnx
Het overgrote deel van de Turken (in Nederland) geloven.
Dus als hij niet gelovig zou zijn, zou dat een beetje in de knel komen met 'de afspiegeling van de samenleving' waar ze het zo vaak over hebben![]()
Vandaar mijn vraag
neeeeh moeten ze niet doen!!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:38 schreef Canisfire het volgende:
[..]
En naar big brother doen ze mee aan Themptation Island
Al kan het dan natuurliijk ook zijn dat ze alle bij apart mee doen.quote:
wat heb aan een netwerk als je het juiste ip adres niet gebruiktquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:39 schreef toxikon het volgende:
zo kijk die kampsjaak naar goedkeuring zoeken, hij is vet aan het netwerken![]()
zou er soms genomineerd moeten worden ?
Hilde en Milica zaten eerder ook in een programma van Wendy van Dijk hoorquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dus het zijn 2 andriesjes? Met alles meedoen.. zolang ze maar op tv verschijnen?![]()
Om vervolgens mee te doen aan wie is de Mol en bobo's in the bush.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:41 schreef mrSPLIFFY het volgende:
en dan komen micheline en semih in dat tantrische sex programma
Neequote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:39 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Trouwens dit denk ik hoor, het zou ook kunnen dat hij wel vind dat hij moslim is, of misschien helemaal niet. Snap je het nog?
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:41 schreef natronic het volgende:
[..]
wat heb aan een netwerk als je het juiste ip adres niet gebruikt![]()
We weten dat je iets tegen turken hebt, maar je hoeft toch niet ALLES negatief te gaan uitleggen?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dus het zijn 2 andriesjes? Met alles meedoen.. zolang ze maar op tv verschijnen?![]()
ssssst niet zo hard, en iets anders gespeld (wie bende gij?)quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:33 schreef Canisfire het volgende:
Ey Broer van Semih heet je Neesjat?
Wat een verrasing Hilde is er ook eenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:42 schreef Snoet123 het volgende:
[..]
Hilde en Milica zaten eerder ook in een programma van Wendy van Dijk hoor![]()
volgens mij moesten ze vroeg naar bed van hummie om de streamkijkers te zieken.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:42 schreef Kinga het volgende:
Jezus wat duurt dat weer lang met die weekopdracht.
En dat heb ik gisteren ook al gezegd.
Semih zei het net op de streams.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:43 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
ssssst niet zo hard, en iets anders gespeld (wie bende gij?)
Je broertje maakt net een grapje over je naamquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:43 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
ssssst niet zo hard, en iets anders gespeld (wie bende gij?)
Vraag ik me ook af.Ze moesten uitgerust zijn; inmiddels worden ze alweer moequote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:43 schreef Greetings het volgende:
Waar de fuck blijft die weekopdracht?![]()
![]()
![]()
Dat roep je sinds het begin al.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:42 schreef Kinga het volgende:
Jezus wat duurt dat weer lang met die weekopdracht.
En dat heb ik gisteren ook al gezegd.
Dat vraag ik me ook af, zal me niets verbazen als het pas echt tegen het einde van de avond komtquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:43 schreef Greetings het volgende:
Waar de fuck blijft die weekopdracht?![]()
![]()
![]()
Met een te kort wachtwoordquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:43 schreef toxikon het volgende:
[..]
![]()
![]()
hehe ja hij probeert op het verkeerde netwerk in te loggen
Of rond etenstijdquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af, zal me niets verbazen als het pas echt tegen het einde van de avond komt
Volgens mij is zijn hardware niet eens compitable met die van Sabrina.quote:
Milica vertelde pas geleden dat ze ooit een brief geschreven heeft aan Hart in Actie .quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:43 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Wat een verrasing Hilde is er ook een![]()
Welk progamma?
dat bedoelen ze met een spannende dag? wachten op de WO? nou... wat spannend!!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af, zal me niets verbazen als het pas echt tegen het einde van de avond komt
Ik las in een ander topic dat Hilde in 'sex voor de Buch' heeft gezeten. Geen idee of het waar is.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:43 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Welk progamma?
ahha, haddik ff gemistquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:44 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Je broertje maakt net een grapje over je naam![]()
Ongeveer een halfuur geleden al weer.
dat bleek iemand anders te zijnquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik las in een ander topic dat Hilde in 'sex voor de Buch' heeft gezeten. Geen idee of het waar is.
Zou t ja? Lijkt mij stug hoor, maargoed, ze heeft ook in Hart in Aktie gezeten blijkbaar.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik las in een ander topic dat Hilde in 'sex voor de Buch' heeft gezeten. Geen idee of het waar is.
Voor der reuma zekerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:45 schreef Snoet123 het volgende:
[..]
Milica vertelde pas geleden dat ze ooit een brief geschreven heeft aan Hart in Actie .
Hilde heeft toen een hele luxe badkamer gekregen tijdens dat programma
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:46 schreef mrSPLIFFY het volgende:
let op de bovenste stream... zie je die e10 loeren naar die zusjes wahahahahhaah
GLUIPERD!!!!!
echt waar??? Nog meer andriesjesquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:42 schreef Snoet123 het volgende:
[..]
Hilde en Milica zaten eerder ook in een programma van Wendy van Dijk hoor![]()
heheh in iig niet plug and playquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:45 schreef arneaux het volgende:
[..]
Volgens mij is zijn hardware niet eens compitable met die van Sabrina..
uhmz.... ik heb niks tegen turken hoorquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We weten dat je iets tegen turken hebt, maar je hoeft toch niet ALLES negatief te gaan uitleggen?
Niet waarquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:46 schreef miraculeus het volgende:
[..]
dat bleek iemand anders te zijn
alsof hij de enige is die kan kokenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:47 schreef Terreros85 het volgende:
Semih maakt zich met zijn kookkunsten wel onmisbaar
Ik geloof dat ik ook maar es moet gaan kijkenquote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
alsof hij de enige is die kan koken![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:52 schreef Suikeroom het volgende:
Ja Hilde en haar ex waren die indianen die een bak vla klaar kwamen bij sex voor de buch
Mo kan het ook en verder wordt het een broodje ei elke avond als die twee er uit zijn.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja, maar hij vindt het leuk en werpt zich elke dag op als kok. De rest is er volgens mij te lui voorquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hart in Actie bij SBS: Hilde's huis is toen opgeknapt vanwege spierreumaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:43 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Welk progamma?
Bruine bonen waren het toch?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:52 schreef Suikeroom het volgende:
Ja Hilde en haar ex waren die indianen die een bak vla klaar kwamen bij sex voor de buch
over koken gesproken... zou jij ook niet eens aan het eten gaan beginnen???'quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze juist aubergine heel 'lekker' klaar konden makenquote:
Nee joh, dat kan niet want die vrouw was toen een buurvrouw van ons en die zag er hééél anders uit hoorquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:52 schreef Suikeroom het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |