Altijd lekker.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:28 schreef Chowi het volgende:
BIER!
Niet als je een kater hebt.quote:
Eerder doorslikken.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:34 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dan is de eerste slok ff doorbijten.
"Ja."quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:38 schreef DeLeider het volgende:
[..]
njah gelukkig heb jij daar geen moeite mee..
Stoer. Hou me op de hoogte.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:47 schreef mcDavid het volgende:
Ah, dr zit iemand achter me die blijkbaar ook op Fok! zit. Ik zal zijn username even vragen!
Ík ben pas beroemd. Ik ben helaas nog nooit herkend.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hij komt zo even langs!
En hij kende mijn username!
ik ben beroemd!
Als je een keer buiten komt wel....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ík ben pas beroemd. Ik ben helaas nog nooit herkend.
Het enige wat beroemd is aan jou is je voorgevel!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ík ben pas beroemd. Ik ben helaas nog nooit herkend.
Ik kom zat buiten.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:00 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Als je een keer buiten komt wel....
Mja ik ga wel eens naar buiten om te roken enzo. En om boodschappen te doen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
For your information: Het raam openzetten is níét "buiten"
Daar kan je dan ook niet omheen...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:01 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Het enige wat beroemd is aan jou is je voorgevel!
The horror.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mja ik ga wel eens naar buiten om te roken enzo. En om boodschappen te doen.
Graag.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:28 schreef Chowi het volgende:
BIER!
Aangeraden wordt in ieder geval proviand voor een week mee te nemen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:04 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Daar kan je dan ook niet omheen...
Tof!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:15 schreef rompompom het volgende:
Zo, ook weer klaar.
Ik schaam me te pletter!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:48 schreef JDude het volgende:
Wat is er gebeurd met het goede oude ooit door mij geïntroduceerde "hekje" voor het nummer in de TT?
Zullen we er een topic over openen?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:00 schreef ehqo het volgende:
De teloorgang van het hekje.
In R&P?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zullen we er een topic over openen?
[BUG].quote:
Ik was ook in Delft, snol!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:31 schreef Chowi het volgende:
I always get lost when I leave the village. So I couldn't come meet you in Brooklyn last night.
Ooo.O.o.quote:
Ja, ik dacht heus dat je "Brooklyn" zei. Ik was zelfs nog helemaal naar Schiphol gereisd om het vliegtuig te pakken, maar uiteindelijk durfde ik niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:04 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Sorry, misschien had ik dat beter moeten communiceren..
Je had ook gewoon naar Breukelen kunnen gaan. Good old Brooklyn, het goeie ouwe Breukelen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, ik dacht heus dat je "Brooklyn" zei. Ik was zelfs nog helemaal naar Schiphol gereisd om het vliegtuig te pakken, maar uiteindelijk durfde ik niet.
Ik vind het een prima TT.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik schaam me te pletter!
ik wist ook al geen toffe TT te verzinnen...
[insert trommelgeroffel]quote:
Ik ben er ook bang voor..quote:
Is dat Maastricht of [dat onder de rook van Rotterdam]?quote:
Mestreech.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:04 schreef JDude het volgende:
[..]
Is dat Maastricht of [dat onder de rook van Rotterdam]?
'Lo.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:08 schreef Dagonet het volgende:
'lo
Hallo Dago, hallo Dago, hallo Dago, hallo Dago, hallo Dago, hallo Dago, hallo Dago, hallo Dago, hallo Dago!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:08 schreef Dagonet het volgende:
'lo
Hihi, nee grapje.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:12 schreef Neenetje het volgende:
Ik wil mod zijn.
Veel succes.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:12 schreef Neenetje het volgende:
Ik wil mod zijn.
Of ik wil een tag.
Zo, dat is er uit.
Dan kan ik nu rustig sterven.
Nee.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:15 schreef mcDavid het volgende:
Mag ik de appeltaart erven?
MIjne zou waarschijnlijk worden:quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik zou het nooit worden. Mijn meest serieuze sollicitatie zou iets als dit zijn:
Knopjes!
Plagiaat.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik zou het nooit worden. Mijn meest serieuze sollicitatie zou iets als dit zijn:
Knopjes!
Chowetje.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hallo Dago, hallo Dago, hallo Dago, hallo Dago, hallo Dago, hallo Dago, hallo Dago, hallo Dago, hallo Dago!.
Jij kan trouwens net zo'n serie klonen als kasta gaan neerzettenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:21 schreef Neenetje het volgende:
[..]
MIjne zou waarschijnlijk worden:
Ik zou graag mod worden omdat ik onzinnig genoeg ben, users ken en appeltaart kan bakken.
Groetjes,
De netjes.
ATMG. Ofzo.quote:
All Trashy Minds Go!quote:
Neewi.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:24 schreef Neenetje het volgende:
En ik en ik en ik en ik en ik en ik en ik en ik en ik?
Ik heb bier staan maar ik heb er geen trek in.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:25 schreef JDude het volgende:
Iemand bier?
Kastanetje?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jij kan trouwens net zo'n serie klonen als kasta gaan neerzetten
Visnetje, Haarnetje...
Nonnetjequote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jij kan trouwens net zo'n serie klonen als kasta gaan neerzetten
Visnetje, Haarnetje...
Kleine letter m graag.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:24 schreef Dagonet het volgende:
McPom.
Mond is open. Gooi er maar in.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:25 schreef JDude het volgende:
Iemand bier?
The Netjes around the world.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:27 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Nonnetje
Ouinetje
Yesnetje
Nonetje
Jawohlnetje
Neinnetje
Sinetje
Vielleichtnetje
Perhapsnetje
Somedaynetje
Etc..
*Broek openritst.quote:
*filmjes gaat maken.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
The Netjes around the world.
Ik zie een hitserie!
Netjes gedaan.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:27 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Nonnetje
Ouinetje
Yesnetje
Nonetje
Jawohlnetje
Neinnetje
Sinetje
Vielleichtnetje
Perhapsnetje
Somedaynetje
Etc..
Damn.quote:
Da's even schrikken he.quote:
Ja, daar had ik nou écht niet op gerekend. Zo'n reactie van jou.quote:
-2 Voorspelbaar.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:33 schreef Chowi het volgende:
Ja, daar had ik nou écht niet op gerekend. Zo'n reactie van jou.!
Immer. Jij.quote:
Die actie met die peuken zag je echt niet aankomen!quote:
Zonde, ergens, best wel.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:32 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Hmm... Netjes doen.
Nee, dat doet niemand.
Eigenlijk wel, maar niet nadat ik het gezegd had.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:40 schreef JDude het volgende:
[..]
Die actie met die peuken zag je echt niet aankomen!
Gelukkig heb je ons nog!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:47 schreef Bizznitch het volgende:
Afscheid nemen van je collega's valt toch best tegen.
Vol verwachting klopt mijn hart.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:49 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Dat kan nu met m'n camera.![]()
Heb een nieuwe.
Nehhh..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:51 schreef rompompom het volgende:
[..]
Vol verwachting klopt mijn hart.
Ja? Nou ja, je moet maar bedenken dat je nooit meer die grafjosti als chef hebtquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:47 schreef Bizznitch het volgende:
Afscheid nemen van je collega's valt toch best tegen.
Was het maar 5 decemberquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:51 schreef rompompom het volgende:
[..]
Vol verwachting klopt mijn hart.
Ja pluspuntquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja? Nou ja, je moet maar bedenken dat je nooit meer die grafjosti als chef hebt
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:54 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ja pluspunt![]()
.
Hij greep me vast! en zo van aahw Je bent zo'n schatje ik ga je missen
.
en ik.
Wat lief van je, ik pijp je nog een laatste keer..
Fix het dan! Ga fobosletten ofzo. Als Bupa het kan kan een leuk persoon het zeker.quote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:58 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
HAAHAAA DIE IS GOEEED MAN!!!!!!!111111111eins
Hahaha.. nee, fokkers zijn no go.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:57 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Fix het dan! Ga fobosletten ofzo. Als Bupa het kan kan een leuk persoon het zeker.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:59 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Hahaha.. nee, fokkers zijn no go.
Ik hou ontzettend veel van je... je ziet het alleen nietquote:
Ik zou denk in (uit)lachen zijn uitgebarstenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:54 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ja pluspunt![]()
.
Hij greep me vast! en zo van aahw Je bent zo'n schatje ik ga je missen
.
en ik.
Ik zag het een keertje.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:03 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ik hou ontzettend veel van je... je ziet het alleen niet.
Hoi mamma.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:04 schreef Misstique het volgende:
Hey moppies.
Je krijgt ons niet meer uit je koppie?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:04 schreef Misstique het volgende:
Hey moppies.
Tiekie.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:04 schreef Misstique het volgende:
Hey moppies.
Drink dan bier thuis met vrienden.... Maar soosquote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
85 cent voor een biertje is wel leuk, idd!
Misschien zitten dáár wel vrienden van 'm, helder lichtquote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:12 schreef DeLeider het volgende:
Drink dan bier thuis met vrienden.... Maar soos
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:05 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik zou denk in (uit)lachen zijn uitgebarsten"Dat heb je dan lekker laten merken, sneue snikkel!
"
Of iets heel anders. Met een strakke blik zeggen: "Nee, nu heb je niemand meer om de grond in te boren zeker."
*zuurstoftank weer weglegt.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:30 schreef Misstique het volgende:
We zijn er weer.
* Aanbiedtquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:32 schreef Chowi het volgende:
Ik moet even een schouder hebben om op uit te huilen.
Puik.quote:
Omdat dat hier niet werkt, poorten geblokkeerd ende.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:58 schreef Neenetje het volgende:
Hans waarom ben je nooit meer op msn?
Blame it on the beer.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:57 schreef rompompom het volgende:
O, is het weer vage-songteksten-tijd?
Awww..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Omdat dat hier niet werkt, poorten geblokkeerd ende..
*Aait*quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Omdat dat hier niet werkt, poorten geblokkeerd ende..
Heeft Feijenoord al een spitsquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:45 schreef rompompom het volgende:
Jessus, wat is voetbal toch vermakelijk, zelfs als er niet gespeeld wordt![]()
![]()
quote:
Hee, die smoes ga ik vaker gebruikenquote:
Kijk voor de grap eens in dit topic, hi-la-rischquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh ik zie het nu staan
Afdankertje van Ajax
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hee, die smoes ga ik vaker gebruiken
Ja het is fucking grappig welquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
[..]
Hee, die smoes ga ik vaker gebruiken
[..]
Kijk voor de grap eens in dit topic, hi-la-risch![]()
![]()
![]()
Feijenoord heeft eindelijk zijn top-spits.
Rellen bij de kuip bijna alquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:18 schreef JDude het volgende:
Als m'n ouwe ploegje uit Arnhem het maar een beetje leuk doet...
In NAC heb ik de hoop allang opgegeven.
Nou Vitesse doet het best goedquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:18 schreef JDude het volgende:
Als m'n ouwe ploegje uit Arnhem het maar een beetje leuk doet...
In NAC heb ik de hoop allang opgegeven.
Na komende wedstrijd niet meerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou Vitesse doet het best goed
Vroegah was alles betah.quote:
Ik heb die wedstrijd 1 keer gezien. 5-2quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:31 schreef JDude het volgende:
[..]
Vroegah was alles betah.
Ik ben drie keer naar Ajax - Vitesse geweest waarvan 'we' er twee wonnen.
Een Amstelcup wedstrijd waar ik bij was, vond ik erg tof.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:33 schreef rompompom het volgende:
Ik heb die wedstrijd 1 keer gezien. 5-2
Whehe! Ik weet mijn gevoelens nooit onder stoelen of banken te steken, wat voetbal betreftquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Een Amstelcup wedstrijd waar ik bij was, vond ik erg tof.
1-2 in verlenging. Toen ik toen instinctief opsprong was ik erg blij met de diepe gracht die me scheidde van de F-side.
En hoe laat is het dan [daar]?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:39 schreef rompompom het volgende:
Weer aan het werk, nog twintig minuutjes
Is er ook eentje uitgeneuktquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[/voetbal]
Ahuhquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
Whehe! Ik weet mijn gevoelens nooit onder stoelen of banken te steken, wat voetbal betreft![]()
gheyl!quote:Voor komend seizoen een supporters clubcard voor Ajax gehaald, ben van plan wat meer wedstrijden van ze te bezoeken
Ja dat weet ik toch niet!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:48 schreef Bizznitch het volgende:
Gewoon 0.00 balhij zit op de noordzee
.
Kusje
Scherp!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Misschien zitten dáár wel vrienden van 'm, helder licht.
Halloquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:56 schreef Angel-Eyez het volgende:
* weer even meegluurt
hallo allemaal
Een newbiequote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:56 schreef Angel-Eyez het volgende:
* weer even meegluurt
hallo allemaal
Sta je op de markt danquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:08 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
hehe.. ja die markt sloeg zeker op mij
Oh nouja, een semi-oldbie met heel weinig posts danquote:
Nou ik kan niet anders als er hard om lachen voorlopig, het past helemaal bij de situatie van nu.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:12 schreef rompompom het volgende:
[..]
Misschien durven ze het morgen pas te vertellen, gezien de gemoederen op het moment.
ja ik merkte het aan de quote van RPP.. en ik was nog niet erg goed ingelezen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:12 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Sta je op de markt dan![]()
Nee dat sloeg op de geweldige tweedehands kutspits, die Feijenoord gekocht heeft
En de transfermarkt sloot om 12.00 uur.
En van welke user bent u een kloon ?quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:14 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ja ik merkte het aan de quote van RPP.. en ik was nog niet erg goed ingelezen.
daarbij komt dat ik niet zoveel met voetbal heb![]()
en me blijkbaar net iets te gauw aangesproken voel
precies!! dan heb je het helemaal juist!!quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:12 schreef JDude het volgende:
[..]
Oh nouja, een semi-oldbie met heel weinig posts dan.
uhm.. waarom zou ik een kloon zijn?quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
En van welke user bent u een kloon ?
231 posts in 4 jaarquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:16 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
uhm.. waarom zou ik een kloon zijn?![]()
Is geen kloonquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
En van welke user bent u een kloon ?
en dan ben je automatisch een kloon?quote:
Oei zeg de 1e letter isquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:18 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
en dan ben je automatisch een kloon?
nee ik heb gewoon weinig gepost.. ooit aangemeld en vervolgens maar weinig mee gedaan.. ben naar een ander forum gegaan, waar meer bekenden waren voor mij, door users van fok opgezet.;)
Nouja, welkom anyways.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:18 schreef Angel-Eyez het volgende:
nee ik heb gewoon weinig gepost.. ooit aangemeld en vervolgens maar weinig mee gedaan.. ben naar een ander forum gegaan, waar meer bekenden waren voor mij, door users van fok opgezet.
Nogal.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:22 schreef JDude het volgende:
Angel-Eyez en Ghostbuster verpesten wel het PI-gemiddelde.
ow ow... wat is PI? wat doe ik?quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:22 schreef JDude het volgende:
Ja, wel een beetje boel inderdaad. Gb is niet te genezen, wellicht dat het bij AE wel luktquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:22 schreef JDude het volgende:
geloof dat ik het weet.. sorry.. wist niet dat dat gewaardeerd werdquote:
Ik heb zo mijn goede momenten.quote:
Ghostbuster verpest het sowiesoquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:22 schreef JDude het volgende:
daarom zal ik proberen ook maar liev te zijn.. doe ik het nu goed zo met de PI's?quote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:25 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ghostbuster verpest het sowieso![]()
A-E is tot nu toe tof 14.gif
Oh het viel jou dus ook opquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:26 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Godenlieve..
Nieuw vrouwelijk vlees en hij kwijlt alweer.
Goed zoquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:23 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ow ow... wat is PI? wat doe ik?![]()
Puick.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:26 schreef Angel-Eyez het volgende:
daarom zal ik proberen ook maar liev te zijn.. doe ik het nu goed zo met de PI's?
Omfgquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:27 schreef Neenetje het volgende:
http://comedy.peekvid.com/s2213/e16618/
Sorry hoor.quote:
Zo heet de schoonzus van mijn zus.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:26 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Godenlieve..
Nieuw vrouwelijk vlees en hij kwijlt alweer.
Ja i knowquote:
Godenlieve?quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zo heet de schoonzus van mijn zus.
Even ter info. Gewoon effe tussendoor. Dus.
Foktools.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja i know,maar bij de snelle invoer zit geen PI dat is het punt eigenlijk
Ik vind wel het informatieve gehalte van je Fotoboek wat tegenvallen.quote:
Nou die plaatjes waar je uit kan kiezen zijn Post icons... PI'squote:Op vrijdag 1 september 2006 00:32 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
huh... nu maak je me in de war.. leg uit![]()
Nou als je geen PI doet, zie je z'on blauw notitie ding.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:32 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
Briljante uitvinding. Vooral dequote:
Ja dat heb ik ook sinds kortquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Briljante uitvinding. Vooral deQuickQuote.
wat wil je weten?quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik vind wel het informatieve gehalte van je Fotoboek wat tegenvallen.
Misschien kan je beter de FAQ lezen?quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:35 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
en die moet ik dan ook gebruiken?
en wat is het doel hiervan?
-nquote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:32 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
Je hoeft niksquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:35 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
en die moet ik dan ook gebruiken?
en wat is het doel hiervan?
hmmz ok.. maar ik ben zo'n domme user die dat blijkbaar niet eens zietquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou als je geen PI doet, zie je z'on blauw notitie ding.
En dat is in theorie ook een PI![]()
Nou eh, kijk eens kritisch naar het woord Fotoboek.quote:
Ik ben een noobquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:37 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
hmmz ok.. maar ik ben zo'n domme user die dat blijkbaar niet eens ziet![]()
ja dat dacht ik al... maar wil niet zo te koop lopen met hoe ik eruit ziequote:Op vrijdag 1 september 2006 00:37 schreef JDude het volgende:
[..]
Nou eh, kijk eens kritisch naar het woord Fotoboek.
Bis de dan ook gepwned wie unne?quote:
Nou vooruit, dat mag.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:39 schreef Angel-Eyez het volgende:
ja dat dacht ik al... maar wil niet zo te koop lopen met hoe ik eruit zie
zie er ook elke keer weer anders uit.. wil mijn haar nog wel eens vaak verandern
maar ik ben gewoon een leuke jonge dame om te zien, daar mag je het mee doen
Nou net wel eigenlijk, zit een uur op een downloadplek te wachten, voor de nieuwe Battlefield beta.quote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:37 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Misschien kan je beter de FAQ lezen?
Hij is leukquote:
Tsja ik probeerde hetquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:40 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
haha ja volgens mij ook... maar wel lief dat jullie me allemaal proberen uit te leggen wat het is
![]()
ow zo erg ben ik ook weer niet.. maar dan ga ik weer kort.. en dan besluit ik weer lang te laten groeien.. en halverwege knip ik het weer afquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:39 schreef JDude het volgende:
[..]
Nou vooruit, dat mag.
En mijn haar is rood en blauw geweest, dus ik snap wat je bedoelt.
Ik jou wel in de mijnequote:Op vrijdag 1 september 2006 00:42 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Hij is leukmaar ik zou hem echt nimmer in mijn sig willen
!
Mijn juf heette Pitaquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:43 schreef JDude het volgende:
Een van mijn kleuterjuffen heette ook Godelieve.
nee dat herken ik... mensen inwerken ofzo is dan ook niet mijn sterkste kantquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:43 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Tsja ik probeerde het.
Maar ik ben er nooit zo goed in geweest.
Kort is okay, mits geen pottenkapsel.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:43 schreef Angel-Eyez het volgende:
ow zo erg ben ik ook weer niet.. maar dan ga ik weer kort.. en dan besluit ik weer lang te laten groeien.. en halverwege knip ik het weer af
maar nu heb ik het in mijn nek ietsje langer en bovenop lekker stoer.. redelijk kort
Wil je 'r kaas op?quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:44 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Mijn juf heette Pitaof Pieta...
Hoerrr!quote:
nou naar mijn idee niet in elk geval.. maar dat kan ik voor jou niet bepalen uiteraard... daarentegen heb ik zeker geen pottenhoofdquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:45 schreef JDude het volgende:
[..]
Kort is okay, mits geen pottenkapsel.
Dat zal ik dan maar moeten gelovenquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:46 schreef Angel-Eyez het volgende:
nou naar mijn idee niet in elk geval.. maar dat kan ik voor jou niet bepalen uiteraard... daarentegen heb ik zeker geen pottenhoofd
ja en die zijn alweer heel anders als ik er nu uitziequote:
Mensen inwerken is simpel.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:44 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
nee dat herken ik... mensen inwerken ofzo is dan ook niet mijn sterkste kant
terwijl ik aan het uitleggen ben denk ik altijd: ow ik maak het veel te ingewikkeld![]()
Ik kan me ze niet zo goed meer voor de geest halen, eigenlijkquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:47 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ja en die zijn alweer heel anders als ik er nu uitzie
dat zijn foto's met mijn haar op zijn kortst denk ik
hoeft niet hoorquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:46 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat zal ik dan maar moeten geloven.
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:49 schreef Angel-Eyez het volgende:
hoeft niet hoor
maar ik heb wel een voorstelling van hoe potten eruit zien.. en zo ben ik niet gelukkig
wij hebben geen trainershandleidingquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mensen inwerken is simpel.
"Ken je de software?"
Bij ja: "Daar staat de computer, als je ergens niet uitkomt hoor ik het wel"
Bij nee: "Hier is de trainingshandleiding, daar staat de computer, als je ergens niet uitkomt, hoor ik het wel"
hehe des te beterquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik kan me ze niet zo goed meer voor de geest halen, eigenlijk
Het is het waard om die te maken. Hoeft niet ingewikkeld te zijn, gewoon uitleggen waar dingen te vinden zijn scheelt al onwijs veel irritante vragen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:50 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
wij hebben geen trainershandleiding
ik wordt nog steeds niet aangesproken op mannelijke trekjes ook ofzoquote:
Euj, dat hoor je mij ook niet zeggen!quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:52 schreef Angel-Eyez het volgende:
ik wordt nog steeds niet aangesproken op mannelijke trekjes ook ofzo
ja is ook zo.. maar veel klanten.. met verschillende eisen.. is toch wel lastig.. waar mogelijk zijn er wel richtlijnen hoorquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:51 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het is het waard om die te maken. Hoeft niet ingewikkeld te zijn, gewoon uitleggen waar dingen te vinden zijn scheelt al onwijs veel irritante vragen.
ik heb niet te klagen.. is nog wel een foto gesoept.. die was coolquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat dat niet waar is.
Ja, met mensen omgaan hoef je ze als het goed is niet meer te leren neem ik aan, tenzij het een stagair is. Maar die hoef je de eerste week alleen te laten zien waar de koffiemachine staatquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:53 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ja is ook zo.. maar veel klanten.. met verschillende eisen.. is toch wel lastig.. waar mogelijk zijn er wel richtlijnen hoor![]()
dat moest er nog eens bijkomenquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Euj, dat hoor je mij ook niet zeggen!
Ghehe! Ik heb ook nog wel een gesoepte foto van mezelf, die gaat meer richting hilarischquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:54 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ik heb niet te klagen.. is nog wel een foto gesoept.. die was cool![]()
die koffiemachine was het eerstequote:Op vrijdag 1 september 2006 00:55 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, met mensen omgaan hoef je ze als het goed is niet meer te leren neem ik aan, tenzij het een stagair is. Maar die hoef je de eerste week alleen te laten zien waar de koffiemachine staat
ja dat woord is voor de mijne misschien ook beter van toepassingquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ghehe! Ik heb ook nog wel een gesoepte foto van mezelf, die gaat meer richting hilarisch
Piemelmanquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ghehe! Ik heb ook nog wel een gesoepte foto van mezelf, die gaat meer richting hilarisch
Ah, op die fiets. Neem wel aan dat je voor elke klant een sjabloontje maakt dan?quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:57 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
die koffiemachine was het eerste![]()
maar ik maak fakturen, dus die zijn steeds anders. naar de wensen van de klant.
Jij bent al getrouwd toch?quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:57 schreef Ghostbuster het volgende:
En hoe oud is AE ?
Ik zet gewoon geen foto's meer onlinequote:Op vrijdag 1 september 2006 00:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dan heb je het niet nodig ook
wat een vragen toch allemaal.. hebben jullie dat allemaal wel in jullie profiel staan? jij niet zag ik alquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:57 schreef Ghostbuster het volgende:
En hoe oud is AE ?
Christus wat heeft iedereen tegen mijquote:
Oh je ziet er leuk uit hoorquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:59 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ik zet gewoon geen foto's meer online![]()
ach het komt allemaal wel goed in elk gevalquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:58 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, op die fiets. Neem wel aan dat je voor elke klant een sjabloontje maakt dan?
Ik heb alles in m'n profiel staan... en een zooi gare foto's in m'n FoBo.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:59 schreef Angel-Eyez het volgende:
wat een vragen toch allemaal.. hebben jullie dat allemaal wel in jullie profiel staan? jij niet zag ik al
Neequote:Op vrijdag 1 september 2006 00:59 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
wat een vragen toch allemaal.. hebben jullie dat allemaal wel in jullie profiel staan? jij niet zag ik al
*hap*quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Christus wat heeft iedereen tegen mij![]()
Ik vraag naar haar leeftijd, niet of ze kinderen wilt van me![]()
ok leuk!! en nu woon je stukken verder?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:02 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Nee..
En tof! ik kom ook uit Zaanstad.
nou eigenlijk gewoon Zaandam, daar 10 jaar gewoont
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |