Altijd lekker.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:28 schreef Chowi het volgende:
BIER!
Niet als je een kater hebt.quote:
Eerder doorslikken.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:34 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dan is de eerste slok ff doorbijten.
"Ja."quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:38 schreef DeLeider het volgende:
[..]
njah gelukkig heb jij daar geen moeite mee..
Stoer. Hou me op de hoogte.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:47 schreef mcDavid het volgende:
Ah, dr zit iemand achter me die blijkbaar ook op Fok! zit. Ik zal zijn username even vragen!
Ík ben pas beroemd. Ik ben helaas nog nooit herkend.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hij komt zo even langs!
En hij kende mijn username!
ik ben beroemd!
Als je een keer buiten komt wel....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ík ben pas beroemd. Ik ben helaas nog nooit herkend.
Het enige wat beroemd is aan jou is je voorgevel!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ík ben pas beroemd. Ik ben helaas nog nooit herkend.
Ik kom zat buiten.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:00 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Als je een keer buiten komt wel....
Mja ik ga wel eens naar buiten om te roken enzo. En om boodschappen te doen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
For your information: Het raam openzetten is níét "buiten"
Daar kan je dan ook niet omheen...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:01 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Het enige wat beroemd is aan jou is je voorgevel!
The horror.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mja ik ga wel eens naar buiten om te roken enzo. En om boodschappen te doen.
Graag.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:28 schreef Chowi het volgende:
BIER!
Aangeraden wordt in ieder geval proviand voor een week mee te nemen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:04 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Daar kan je dan ook niet omheen...
Tof!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:15 schreef rompompom het volgende:
Zo, ook weer klaar.
Ik schaam me te pletter!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:48 schreef JDude het volgende:
Wat is er gebeurd met het goede oude ooit door mij geïntroduceerde "hekje" voor het nummer in de TT?
Zullen we er een topic over openen?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:00 schreef ehqo het volgende:
De teloorgang van het hekje.
In R&P?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zullen we er een topic over openen?
[BUG].quote:
Ik was ook in Delft, snol!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:31 schreef Chowi het volgende:
I always get lost when I leave the village. So I couldn't come meet you in Brooklyn last night.
Ooo.O.o.quote:
Ja, ik dacht heus dat je "Brooklyn" zei. Ik was zelfs nog helemaal naar Schiphol gereisd om het vliegtuig te pakken, maar uiteindelijk durfde ik niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:04 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Sorry, misschien had ik dat beter moeten communiceren..
Je had ook gewoon naar Breukelen kunnen gaan. Good old Brooklyn, het goeie ouwe Breukelen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, ik dacht heus dat je "Brooklyn" zei. Ik was zelfs nog helemaal naar Schiphol gereisd om het vliegtuig te pakken, maar uiteindelijk durfde ik niet.
Ik vind het een prima TT.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik schaam me te pletter!
ik wist ook al geen toffe TT te verzinnen...
[insert trommelgeroffel]quote:
Ik ben er ook bang voor..quote:
Is dat Maastricht of [dat onder de rook van Rotterdam]?quote:
Mestreech.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:04 schreef JDude het volgende:
[..]
Is dat Maastricht of [dat onder de rook van Rotterdam]?
'Lo.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:08 schreef Dagonet het volgende:
'lo
Hallo Dago, hallo Dago, hallo Dago, hallo Dago, hallo Dago, hallo Dago, hallo Dago, hallo Dago, hallo Dago!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:08 schreef Dagonet het volgende:
'lo
Hihi, nee grapje.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:12 schreef Neenetje het volgende:
Ik wil mod zijn.
Veel succes.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:12 schreef Neenetje het volgende:
Ik wil mod zijn.
Of ik wil een tag.
Zo, dat is er uit.
Dan kan ik nu rustig sterven.
Nee.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:15 schreef mcDavid het volgende:
Mag ik de appeltaart erven?
MIjne zou waarschijnlijk worden:quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik zou het nooit worden. Mijn meest serieuze sollicitatie zou iets als dit zijn:
Knopjes!
Plagiaat.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik zou het nooit worden. Mijn meest serieuze sollicitatie zou iets als dit zijn:
Knopjes!
Chowetje.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hallo Dago, hallo Dago, hallo Dago, hallo Dago, hallo Dago, hallo Dago, hallo Dago, hallo Dago, hallo Dago!.
Jij kan trouwens net zo'n serie klonen als kasta gaan neerzettenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:21 schreef Neenetje het volgende:
[..]
MIjne zou waarschijnlijk worden:
Ik zou graag mod worden omdat ik onzinnig genoeg ben, users ken en appeltaart kan bakken.
Groetjes,
De netjes.
ATMG. Ofzo.quote:
All Trashy Minds Go!quote:
Neewi.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:24 schreef Neenetje het volgende:
En ik en ik en ik en ik en ik en ik en ik en ik en ik?
Ik heb bier staan maar ik heb er geen trek in.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:25 schreef JDude het volgende:
Iemand bier?
Kastanetje?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jij kan trouwens net zo'n serie klonen als kasta gaan neerzetten
Visnetje, Haarnetje...
Nonnetjequote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jij kan trouwens net zo'n serie klonen als kasta gaan neerzetten
Visnetje, Haarnetje...
Kleine letter m graag.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:24 schreef Dagonet het volgende:
McPom.
Mond is open. Gooi er maar in.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:25 schreef JDude het volgende:
Iemand bier?
The Netjes around the world.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:27 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Nonnetje
Ouinetje
Yesnetje
Nonetje
Jawohlnetje
Neinnetje
Sinetje
Vielleichtnetje
Perhapsnetje
Somedaynetje
Etc..
*Broek openritst.quote:
*filmjes gaat maken.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
The Netjes around the world.
Ik zie een hitserie!
Netjes gedaan.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:27 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Nonnetje
Ouinetje
Yesnetje
Nonetje
Jawohlnetje
Neinnetje
Sinetje
Vielleichtnetje
Perhapsnetje
Somedaynetje
Etc..
Damn.quote:
Da's even schrikken he.quote:
Ja, daar had ik nou écht niet op gerekend. Zo'n reactie van jou.quote:
-2 Voorspelbaar.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:33 schreef Chowi het volgende:
Ja, daar had ik nou écht niet op gerekend. Zo'n reactie van jou.!
Immer. Jij.quote:
Die actie met die peuken zag je echt niet aankomen!quote:
Zonde, ergens, best wel.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:32 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Hmm... Netjes doen.
Nee, dat doet niemand.
Eigenlijk wel, maar niet nadat ik het gezegd had.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:40 schreef JDude het volgende:
[..]
Die actie met die peuken zag je echt niet aankomen!
Gelukkig heb je ons nog!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:47 schreef Bizznitch het volgende:
Afscheid nemen van je collega's valt toch best tegen.
Vol verwachting klopt mijn hart.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:49 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Dat kan nu met m'n camera.![]()
Heb een nieuwe.
Nehhh..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:51 schreef rompompom het volgende:
[..]
Vol verwachting klopt mijn hart.
Ja? Nou ja, je moet maar bedenken dat je nooit meer die grafjosti als chef hebtquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:47 schreef Bizznitch het volgende:
Afscheid nemen van je collega's valt toch best tegen.
Was het maar 5 decemberquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:51 schreef rompompom het volgende:
[..]
Vol verwachting klopt mijn hart.
Ja pluspuntquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja? Nou ja, je moet maar bedenken dat je nooit meer die grafjosti als chef hebt
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:54 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ja pluspunt![]()
.
Hij greep me vast! en zo van aahw Je bent zo'n schatje ik ga je missen
.
en ik.
Wat lief van je, ik pijp je nog een laatste keer..
Fix het dan! Ga fobosletten ofzo. Als Bupa het kan kan een leuk persoon het zeker.quote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:58 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
HAAHAAA DIE IS GOEEED MAN!!!!!!!111111111eins
Hahaha.. nee, fokkers zijn no go.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:57 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Fix het dan! Ga fobosletten ofzo. Als Bupa het kan kan een leuk persoon het zeker.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:59 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Hahaha.. nee, fokkers zijn no go.
Ik hou ontzettend veel van je... je ziet het alleen nietquote:
Ik zou denk in (uit)lachen zijn uitgebarstenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:54 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ja pluspunt![]()
.
Hij greep me vast! en zo van aahw Je bent zo'n schatje ik ga je missen
.
en ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |