quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:44 schreef Erasmusch het volgende:
Het wordt gewoon Portillo
www.feyenoord.nlquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:00 schreef Doopy-X- het volgende:
Zijn Tsjoek Tsjoek en die nieuwe spits er al?
![]()
jaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:00 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Die geruchten over Love en Zaki gaan ook nergens over natuurlijk. Gewoon door wat enthousiaste amateurtjes het internet opgegooit die geruchten...
Ey debieltje. Kan je niet wat nuttigs gaan doen?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:00 schreef Doopy-X- het volgende:
Zijn Tsjoek Tsjoek en die nieuwe spits er al?
![]()
Niet op reageren hij post nooit in het ajax topic en komt hier wel altijd dusquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:03 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ey debieltje. Kan je niet wat nuttigs gaan doen?
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:04 schreef stefmans het volgende:
[..]
Niet op reageren hij post nooit in het ajax topic en komt hier wel altijd dus![]()
sms ff naar peter boszquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:10 schreef VinnieJones het volgende:
Spits-Looos ole ole![]()
![]()
Moet ik nog meer namen schrijven hier.. Bij Feyenoord zitten ze toch te slapen, die spits komt niet vanzelf binnenlopen hoor..
heb je zn nummer.. Ik heb alleen nummer van Pierre even bij de hand..quote:
Ik heb alleen het nr van Peter Boszquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:12 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
heb je zn nummer.. Ik heb alleen nummer van Pierre even bij de hand..
Ik heb net met een of andere Duitse manager gsproken..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik heb alleen het nr van Peter Bosz
Zucht hij komt toch.......Radio 1 is wel betrouwbaar die roepen niet zomaar iets(alhoewel Kluivert afgekeurd ?).quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:19 schreef jorienvdherik het volgende:
Feyenoord lijkt dan alsnog een spits te hebben aangetrokken. Als we Radio 1 mogen geloven, zet Vágner Love vandaag zijn handtekening onder een meerjarig contract.
Vágner Love komt over van CSKA Moskou. De aanvaller wordt vanavond medisch gekeurd en zal daarna worden gepresenteerd aan de pers. Het is nog niet bevestigd door de club uit Rotterdam.
Vágner Love won in 2005 nog UEFA Cup. Met CSKA Moskou versloeg hij Sporting Lissabon. Vágner speelde deze wedstrijd een goede rol.
Meerdere media bronnen zeggen dit hij komt(vrees ik).quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Maar twijfel eerder of v-bal.nl wel gelijk heeft dat radio 1 dit gezegd heeft
Hoevaak heb je hem zien spelen? volgens mij nog geen 3 keerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:25 schreef NickFeyR het volgende:
Hopen jullie trouwens dat ie komt ? Ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |