Valt wel mee hoor.quote:Op maandag 18 september 2006 23:35 schreef PallominnoXIII het volgende:
Lijkt me lastig mên, stoppen..
Goed zoquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:59 schreef DarkElf het volgende:
yeah, twee maanden en twee weken vandaag niet gerookt
quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:16 schreef schatje het volgende:
Blumchen, wat is jouw stopdatum? Die missen we namelijk nog in de lijst.
5 jaar? Heel goedquote:Op zondag 24 september 2006 12:35 schreef -Maverick- het volgende:
Yeahj!! 5 jaar en een paar uren!!
* -Maverick- is best wel trots op zichzelf
Trust me, jij vind het lang zo jammer niet als ik.quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:08 schreef DarkElf het volgende:
jammer Rio, ik heb je er vanaf gehaald
Je moet je niet uit het veld laten slaan door een sigaretje, gewoon verder gaan met proberenquote:Op woensdag 27 september 2006 16:48 schreef Rio het volgende:
[..]
Trust me, jij vind het lang zo jammer niet als ik.
quote:Op donderdag 28 september 2006 10:13 schreef DarkElf het volgende:
Two months, three weeks, two days, 10 hours
gaat goed en toch heb ik vannacht gedroomd dat ik weer rookte!
en ik werd helemaal schuldig wakker, zo van: oh nee!!
Wellicht een schrale troost; zelfs na een paar jaar had ik hier nog last van. Laat je er niet door van de wijs brengen; het heeft allemaal te maken met de verwerking. Gewoon laten gebeuren en voor je het weet rook je die hele peuk op in je dromen, maar niet in werkelijkheid!quote:Op donderdag 28 september 2006 10:13 schreef DarkElf het volgende:
Two months, three weeks, two days, 10 hours
gaat goed en toch heb ik vannacht gedroomd dat ik weer rookte!
en ik werd helemaal schuldig wakker, zo van: oh nee!!
Mjah, dat dacht ik ook. Maar het verneukeratieve is dat ik nu 10 maanden later, op de meest onverwachtte momenten, nog steeds regelmatig een nu-een-lekker-peukie-moment heb.quote:Op donderdag 28 september 2006 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
Vaag dat ik er doordeweeks echt geen last meer van heb, na een maand al, terwijl ik toch 10 jaar lang 2 tot 3 builen shag per week leegpafte
Dank je!! Ik ben nog steeds 'clean'quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:59 schreef schatje het volgende:
Welkom Beaver en succes met stoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |