Misschien lopen je motoren niet synchroon. Als je stilstaat even 'e' ingedrukt houden en dan op 1 en dan op 2 drukken, of op 1, 2, 3 en 4; afhankelijk van het aantal motoren.quote:Op zondag 3 september 2006 16:25 schreef GoodGawd het volgende:
Leuk zo'n 18 wieler![]()
Btw sommige vliegtuigen doen soms erg raar.
vb1) ik sta op de landingsbaan en ik 'release' the breaks en dan geef ik 'smootly' gas tot full power en dan gaat ie opeens als een gek naar links![]()
Dat heeft te maken met de luchtdichtheid.quote:Op zondag 3 september 2006 17:06 schreef nubie het volgende:
Waarom is 335 kts al overspeed?
1kts = 1.8 km ?
335 x 1.8 = 600 km/h?![]()
Somebody correct me? :E : z
Ik heb net weer even gekeken, en dat is het ik heb ook een saitek en ik zag mijn rudder naar links slaan.quote:Het kan ook dat je rudder naar één kant is uitgeslagen (heb ik weleens met m'n saitek). Die zet je weer in het midden en alles is weer ok.
quote:Op zondag 3 september 2006 19:15 schreef nsfw het volgende:
[..]
Dat heeft te maken met de luchtdichtheid.
Op de snelheidsmeter in de cockpit lees je de "Inidcated Airpseed" af (IAS).
Deze snelheid is niet de "Echte" snelheid van het vliegtuig maar de aerodynamische snelheid ten opzichte van de lucht.
De Echte snelheid ten opzichte van de lucht wordt de "True Airspeed" genoemd (TAS) en is te berekenen aan de hand van de vlieghoogte en temperatuur.
Corrigeer je deze snelheid dan weer voor meewind of tegenwind dan krijg je de "Groundspeed" (GS).
Om een lang verhaal kort te maken:
Als je op 1000 voet met 250 knopen vliegt, ga je minder snel dan wanneer je op 35.000 voet met 250 knopen vliegt.
Beetje duidelijk?
Je kan dat heel makkelijk testen op je GPS. Daar zie je de grondsnelheid in knopen.
Gaat puur om de draagkracht.quote:Op zondag 3 september 2006 23:33 schreef WEST het volgende:
hoe werken de flaps eigenlijk bij het starten en landen?
quote:
goed dat ik dat nu weet, aldoende leerd menquote:Op maandag 4 september 2006 10:57 schreef nubie het volgende:
[..]
![]()
Je kunt dus veel makkelijker opstijgen en landen, dus bij lagere snelheid de lucht in en steiler klimmen (bijvoorbeeld 20 graden pitch up) zonder dat hij stallt.
volgens mij kan dat wel. teminste tis mij wel gelukt.quote:Op maandag 4 september 2006 17:27 schreef GoodGawd het volgende:
Kan je eigenlijk ook online FS doen zonder een orginele versie? maar met een brand versie?
* LoggedIn is coolquote:Op maandag 4 september 2006 12:23 schreef Jarold het volgende:
cool allemaal 747 captains hier
Waar heb je het in godsnaam allemaal over? Hoe vlieg je? IFR / VOR ? Wat voor toestel? Wat is het precieze probleem etc etc. Iets specifieker anders is het lastig om je te helpen.quote:Op maandag 4 september 2006 19:36 schreef WEST het volgende:
toch snap ik niet als ik op de AP vlieg dat hij na een bepaalde waypoint gewoon zijn eigen weg gaat en rondjes gaan circelen
![]()
edit: zie dat de GPS op andik stond en denk dat die daar nog niet geweest is terwijl hij al boven denenmarken zat.
edit 2: de waypoints verschuiven niet op automatisch![]()
is dat fs 2000 ofzow?quote:Op zondag 3 september 2006 15:55 schreef Davidboaz het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
met de installatiequote:Op maandag 4 september 2006 21:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik wil al járen zo'n soort spelen, waar begin ik.
Ik vlieg IFR in een airbus A330 ik maak via euroute een flight plan en daar pakt hij ook de waypoints Andik etc en daar gaat het mis in het GPS pakt hij niet steeds het volgende VOR met als gevolg dat hij circels gaat vliegen rond dat VOR. via directe route gaat alles gewoon goedquote:Op maandag 4 september 2006 21:10 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Waar heb je het in godsnaam allemaal over? Hoe vlieg je? IFR / VOR ? Wat voor toestel? Wat is het precieze probleem etc etc. Iets specifieker anders is het lastig om je te helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |