HAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:52 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Wat moet je dan als er geen schapen voorhanden zijn.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:51 schreef arneaux het volgende:
De mods zijn weer geniaal vandaag.
mischien die rotkop van jou eens onderhanden nemenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:52 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Wat moet je dan als er geen schaapen voorhanden zijn.
Nat of droog?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:49 schreef rubstar het volgende:
ik heb nog nooit iemand zijn broek zien scheren
Bedoelde meer ach ja over die pipo met zijn Ata. Noem ze gewoon bij naamquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
whaha zo ver was ik nog niet. Internet is langzaam hier op werk... Kan nog geen eens de streams aan de praat krijgen
Have fun en je weet geen woorden maar daden.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:54 schreef natronic het volgende:
[..]
mischien die rotkop van jou eens onderhanden nemen
Ik snap er ook helemaal niets meer vanquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:54 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Bedoelde meer ach ja over die pipo met zijn Ata. Noem ze gewoon bij naam
Zou hij die pipo zijn die naast e10 op de foto stond toen e10 de hitlergroet deed?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:55 schreef Canisfire het volgende:
rickfcdb is vriendjes van E-10?
misschien zijn het wel zijn vriendjes die hem komen verdedigen op internet..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:55 schreef natronic het volgende:
wordt zo moe van die E10 typetjes....
Vraag me af of die pipo wel slim genoeg is om zich op fok aantemelden.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:56 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Zou hij die pipo zijn die naast e10 op de foto stond toen e10 de hitlergroet deed?![]()
'quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:55 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Have fun en je weet geen woorden maar daden.
Het Slowchatten doe je maar in het SC topic [BB SC] # 13: Trekt koud opquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:55 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
in sommige kringen zijn woorden juist daden.... In rechtse kringen gebruiken ze liever geweld of rasistische leuzen bij gebrek aan woordenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:55 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Nee niet echt Milica is wel aardig voor de rest hadden ze wel wat leukere mensen kunnen kiezen dit jaar.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:55 schreef Canisfire het volgende:
rickfcdb is vriendjes van E-10?
Trip down memory lanequote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:49 schreef BBoon het volgende:
http://www.talpa.tv/web/s(...)=51230/videoid=31409
De enige ruzie in het BB5 huis maar leuk is hij wel. Ik denk dat we van deze groep meer te zien krijgen wat ruzies betreft dan
is semih je maat dan?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:57 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Nee niet echt Milica is wel aardig voor de rest hadden ze wel wat leukere mensen kunnen kiezen dit jaar.
Voor degene die meteen over de zeik gaan Ata is niet beledigend bedoeld zo noem ik een Turkse maat van me ook altijd.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:55 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Ik zeg regelmatig "stomme kloteturk" tegen een Turkse maat van me, dat wil nog niet zeggen dat ik dat dan dus tegen alle Turken kan zeggen...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:57 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Nee niet echt Milica is wel aardig voor de rest hadden ze wel wat leukere mensen kunnen kiezen dit jaar.
Voor degene die meteen over de zeik gaan Ata is niet beledigend bedoeld zo noem ik een Turkse maat van me ook altijd.
Ok maar sommige zijn nogal snel op hun teentjes getrapt hierquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:57 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Nee maar hij lijkt er qua uiterlijk wel op. Voor de rest niet dus mijn maat zal het niet zijn.quote:
Hij maakt hem uit voor schapen neuker lijkt me niet dusquote:
ok boodschap begrepen zal on topic blijven.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok maar sommige zijn nogal snel op hun teentjes gestrapt
Dit is het topic over de streams, je kan hier reageren als je de streams kijk. We hebben hier een Slowchat topic [BB SC] # 13: Trekt koud op
Daar kan je alles kwijt over ATAturk en weet ik veel wat...
Ik zit op me werk en heb geen zin om tig reacties door te lezen over een ataturk. Ik wil graag bij blijven, en dat doe ik dmv dit topic ok?
OT Wordt tijd voor de weekopdracht. En dat hij maar mag duren tot vannachtOf noge langer uiteraard
![]()
Wat zij zegt ja...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok maar sommige zijn nogal snel op hun teentjes gestrapt
Dit is het topic over de streams, je kan hier reageren als je de streams kijk. We hebben hier een Slowchat topic [BB SC] # 13: Trekt koud op
Daar kan je alles kwijt over ATAturk en weet ik veel wat...
Ik zit op me werk en heb geen zin om tig reacties door te lezen over een ataturk. Ik wil graag bij blijven, en dat doe ik dmv dit topic ok?
OT Wordt tijd voor de weekopdracht. En dat hij maar mag duren tot vannachtOf noge langer uiteraard
![]()
Ik kan alleen maar zeggen dat Semih welbespraakt is en een goede dosis humor heeft.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:01 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Hij maakt hem uit voor schapen neuker lijkt me niet dus![]()
Dat zal mogen ja, dat geeft helemaal een takke lawaai. Als het shutteltje al niet meer mocht.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:03 schreef Canisfire het volgende:
Sabrina komt op het idee om te gaan blikken gooien.
michelene vind het geweldig .
Niks mis met Semih inderdaadquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:04 schreef natronic het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar zeggen dat Semih welbespraakt is en een goede dosis humor heeft.
inderdaad.. die humor wordt alleen af en toe door een stel mensen niet begrepen.. en dat is jammertquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:04 schreef natronic het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar zeggen dat Semih welbespraakt is en een goede dosis humor heeft.
Smaken verschillen...... ik vind het echt een engnek.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:08 schreef Canisfire het volgende:
En Semih is gewoon een toffe gozer opzich.
Dat zou mooi zijnquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:09 schreef natronic het volgende:
Lijkt het nou zo of heeft Sabrina weinig oog meer voor E10
ik zet net de stream aan maar dat zou mooi zijnquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:09 schreef natronic het volgende:
Hij zonderd zich iets teveel af maar kan me ook wel voor stellen aan de andere kant als zo'n figuur als Tijn de gehele tijd aan je vriendin zit te plukken.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:08 schreef Canisfire het volgende:
En Semih is gewoon een toffe gozer opzich.
Teminste tot nu toe, Maar hij heeft volgens mij de schijn tegen omdat ze bij Talpa meer zien in de kampers groep en op tv alleen maar negative uitspraken over hem laten zien.
Beter toch en Milicia heeft meer oog voor Jeroen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:09 schreef natronic het volgende:
hij maakt gewoon scherpe opmerkingen.. mischien snap je ze niet helemaalquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Smaken verschillen...... ik vind het echt een engnek.
Maar zonder baardje ziet hij er al een stuk beter uit
maar de opmerkingen die hij maakt......![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:12 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dus E-10 zou wel weer met zijn abortus jank verhaal aankomen binnenkort.
Is Semih nou moslim of niet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |