Je was alleen veel te laatquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:39 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Moet ik nou godverdomme hier ook al de leraar gaan uithangen?
![]()
Komt heus nog wel.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:41 schreef the_hunter het volgende:
Er is nog niet echt geroddeld over de discussie. Jammer
Mijn uitleg was beter...quote:
Hij zal zich wel af vragen hoe hij aan een geweer en aan kogel kan komenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:42 schreef natronic het volgende:
Wat zal er in die plofkop van E10 omgaan nu Tijn lekker bij de zusjes staat
ik vind het ontzettend schattigquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:41 schreef Canisfire het volgende:
Michellene en der stem is het nou irritant of gewoon schattig ?
Of beide dat kan natuurlijk ook.
Hij laat zichzelf steeds meer zien he? Dat laatste beetje sympathie (voor zover aanwezig) voor hem is bij mij nu echt totaal verdwenen..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:43 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Hij zal zich wel af vragen hoe hij aan een geweer en aan kogel kan komen
Ik vond het vanaf het begin al een sukkeltje. En hij bewijst continu mijn gelijkquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:44 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Hij laat zichzelf steeds meer zien he? Dat laatste beetje sympathie (voor zover aanwezig) voor hem is bij mij nu echt totaal verdwenen..
hoop echt dat ie keer over de schreef gaatquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:44 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Hij laat zichzelf steeds meer zien he? Dat laatste beetje sympathie (voor zover aanwezig) voor hem is bij mij nu echt totaal verdwenen..
...hihi jaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:47 schreef Kinga het volgende:
Is Semih nou zijn broek aant scheren?
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:47 schreef Kinga het volgende:
Daar lijkt het wel opquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:47 schreef Kinga het volgende:
Wat mij betreft ga je al aardig over de scheef op het moment dat je ten overstaan van heel nederland laat weten dat je iemand een kogel gunt...knap stom ook van hem.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:47 schreef natronic het volgende:
[..]
hoop echt dat ie keer over de schreef gaat
Wie?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:48 schreef rickfcdb het volgende:
Wordt het niet eens tijd dat Ata naar huis gaat. Die voegt zo weinig toe in het geheel.
Wie?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:48 schreef rickfcdb het volgende:
Wordt het niet eens tijd dat Ata naar huis gaat. Die voegt zo weinig toe in het geheel.
Dat meen je nietquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik denk dat hij Semih bedoelt..... ATA (turk)
Ja zegt hij net. Ach ja...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik denk dat hij Semih bedoelt..... ATA (turk)
Geweldig die filmpjes..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:49 schreef BBoon het volgende:
http://www.talpa.tv/web/s(...)=51230/videoid=31409
De enige ruzie in het BB5 huis maar leuk is hij wel. Ik denk dat we van deze groep meer te zien krijgen wat ruzies betreft dan
Je weet wel de oprichter van het moderne turkije.quote:
...doen wel meer mensen hoor ( ik ook )...die bolletjes eraf halen...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:49 schreef rubstar het volgende:
ik heb nog nooit iemand zijn broek zien scheren
ben ik ook van mening maar BB doet er geen ruk aan (wie zwijgt stemt toe).quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:48 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Wat mij betreft ga je al aardig over de scheef op het moment dat je ten overstaan van heel nederland laat weten dat je iemand een kogel gunt...knap stom ook van hem.
whaha zo ver was ik nog niet. Internet is langzaam hier op werk... Kan nog geen eens de streams aan de praat krijgenquote:
Ik ook.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:51 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...doen wel meer mensen hoor ( ik ook )...die bolletjes eraf halen...
Wat moet je dan als er geen schaapen voorhanden zijn.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:50 schreef Tazmaniac het volgende:
omg... je broek scheren?? waarom zou dat zijn??
Ik was al vergeten wat voor kut wijf die Tanaj ook al weer wasquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:49 schreef BBoon het volgende:
http://www.talpa.tv/web/s(...)=51230/videoid=31409
De enige ruzie in het BB5 huis maar leuk is hij wel. Ik denk dat we van deze groep meer te zien krijgen wat ruzies betreft dan
altijd handig wikipedia hequote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:50 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Je weet wel de oprichter van het moderne turkije.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |