....bah...bij het hoesten probeert hij het ook niet eens...quote:
Reuma is idd oorzaak van bovengenoemde.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:24 schreef MaximusF1 het volgende:
[..]
Wat een walrus is dat toch.
De hele dag roken, drinken, eten en stilzitten. En dan klagen als je lichaam het begeeft.
Ik heb er geen compassie mee.![]()
Ik wel. Wie weet komt dat roken, drinken en stilzitten wel juist door pijn, die ze al veel langer heeft.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:24 schreef MaximusF1 het volgende:
[..]
De hele dag roken, drinken, eten en stilzitten. En dan klagen als haar lichaam het begeeft.
Wil iemand de zusjes even meten!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:26 schreef HiDiHo het volgende:
Here's the important point: Fever is NOT dangerous! The amount of temperature required to hurt the human brain is over 107.6 F (42 C).
Wijn is de oplossing volgens haarquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:25 schreef arneaux het volgende:
[..]
Reuma is idd oorzaak van bovengenoemde..
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:26 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Wil iemand de zusjes even meten!
Hou even op. Het was net zo lekker rustig op de streamsquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:28 schreef Canisfire het volgende:
Wij willen tijn wij willen tijn *o*
heb alleen een kut thermometerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:26 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Wil iemand de zusjes even meten!
Het verlicht de pijn.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:26 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Wijn is de oplossing volgens haar
Het is ook nooit goed. Als het te rustig is, is het niks. Maar als er vuurwerk is, is het weer te drukquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hou even op. Het was net zo lekker rustig op de streams
Ik kom net binnen lees ik nou goed dat er ruzie is geweest ?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hou even op. Het was net zo lekker rustig op de streams
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:29 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik kom net binnen lees ik nou goed dat er ruzie is geweest ?
Zit ook weer wat in. Maar Tijn is altijd zo schreeuwerig aanwezig.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:29 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed. Als het te rustig is, is het niks. Maar als er vuurwerk is, is het weer te druk![]()
Een kilootje of 30 afvallen zal haar ook veel verlichting geven!!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:26 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Wijn is de oplossing volgens haar
lolquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:30 schreef BONG4002 het volgende:
Egbert zit weer vlakbij de telefoon
Ik vond het schitterend tijdens de discussie:quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zit ook weer wat in. Maar Tijn is altijd zo schreeuwerig aanwezig.
Tuurlijk, maar alleen is dat niet voor iedereen even makkelijk. Er zijn veel vrouwen (vooral) die bij pijn een bepaalde troost zoeken. En je weet vast wat die troost meestal is.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:30 schreef Sigi het volgende:
[..]
Een kilootje of 30 afvallen zal haar ook veel verlichting geven!!
Je gebruikt "als" met een vergijking en "dan" met een vergroting/verkleining. Zoiets. Weet iemand t precies?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:33 schreef BBoon het volgende:
Rik zou ook geen goeie voor dit forum zijn, Is het "als mij" of "dan ik" Ik zou het niet weten hahaha
tuurlijk dat is ook zo maar als het mij lukt dan lukt het iedereen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar alleen is dat niet voor iedereen even makkelijk. Er zijn veel vrouwen (vooral) die bij pijn een bepaalde troost zoeken. En je weet vast wat die troost meestal is.
Ik deel je pijnquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:33 schreef Mike1964 het volgende:
Ik ben even één ochtendje werken en de pleuris breekt uit in het huis....
Het is groter, kleiner, warmer, kouder, lichter, zwaarder, moeilijker, simpeler, harder, zachter enz enz DAN ...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:34 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je gebruikt "als" met een vergijking en "dan" met een vergroting/verkleining. Zoiets. Weet iemand t precies?
als mij volgens mij.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:33 schreef BBoon het volgende:
Rik zou ook geen goeie voor dit forum zijn, Is het "als mij" of "dan ik" Ik zou het niet weten hahaha
Thx. Wist nooit helemaal zeker hoe dat nou precies zat.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is groter, kleiner, warmer, kouder, lichter, zwaarder, moeilijker, simpeler, harder, zachter enz enz DAN ...
Het is net zo warm, koud, heet, makkelijk, hard, zacht enz enz ALS ...
Ja geloof het welquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:36 schreef Canisfire het volgende:
Marcel heeft het over Broekhoest ? wtf help me even hij bedoelt diaree ?
Ook bij vrouwen gaat er na 14 dagen wel iets jeukenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:36 schreef Tazmaniac het volgende:
Nog ietsje lager Marcia
[afbeelding]
Slim van hem,quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:31 schreef scanman01 het volgende:
Egbert blijft mooi dicht in de buurt van de telefoon.
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB310869.jpg]afbeelding][/URL]
Wat een taal gebruikt die nare man ook bah.quote:
Overtreffende trap (groter, kleiner, dieper, rustiger etc) >>> danquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:34 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je gebruikt "als" met een vergijking en "dan" met een vergroting/verkleining. Zoiets. Weet iemand t precies?
Ik denk eerder scheten enzoquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:36 schreef Canisfire het volgende:
Marcel heeft het over Broekhoest ? wtf help me even hij bedoelt diaree ?
Het is dus precies wat jij schreef, maar alleen is het voor velen (voor mij ook toen ik het eenmaal doorkreeg) makkelijker met voorbeelden.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:37 schreef arneaux het volgende:
[..]
Thx. Wist nooit helemaal zeker hoe dat nou precies zat.
Moet ik nou godverdomme hier ook al de leraar gaan uithangen?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:38 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Overtreffende trap (groter, kleiner, dieper, rustiger etc) >>> dan
Al het andere>>> als (even groot als, hetzelfde als etc.)
Bedankt voor de uitleg. Heb er ook altijd moeite mee maar zo is het wel duidelijk.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is dus precies wat jij schreef, maar alleen is het voor velen (voor mij ook toen ik het eenmaal doorkreeg) makkelijker met voorbeelden.
Ik wel hoor! Als je veel pijn hebt, is het ook moeilijk bewegen, lijkt mij!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:24 schreef MaximusF1 het volgende:
[..]
De hele dag roken, drinken, eten en stilzitten. En dan klagen als haar lichaam het begeeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |