Het ligt niet aan jouquote:Op zondag 3 september 2006 13:14 schreef TheSilentEnigma het volgende:
En ligt het aan mij, of wordt Ryan Adams gewoon zwáár overschat?
Pffffffffffffffffffffff. Doe even een rebus dan, kunnen we daarna verder met een leuke vraag.quote:Op zondag 3 september 2006 13:16 schreef ForrestX het volgende:
Tsja...ik ben wat naief misschien
De foto zal de doorslag gegeven hebben...
de echte naam van "Irving Plaza" staat nog open btw...Warren Peace is het alias van Ryan Adams idd..
mijn excuus:quote:Op zondag 3 september 2006 13:16 schreef ForrestX het volgende:
[..]
Tsja...ik ben wat naief misschien
De foto zal de doorslag gegeven hebben...
de echte naam van "Irving Plaza" staat nog open btw...Warren Peace is het alias van Ryan Adams idd..
alle goede antwoorden zijn gegeven alleen door verschillende personen (belsen en TheSilentEnigma)...hoe gaat dat met puntentelling?
en nee, Ryan Adams wordt niet overschat
Die gaat i.i.g. naar Belsen wegens onterechte beschuldiging.quote:Op zondag 3 september 2006 13:22 schreef ForrestX het volgende:
mijn excuus:
Dat mag jij beslissen, jij bent de vraagsteller. Ik vulde aan, maar zonder de voorzet van Belsen had ik het nooit geraden.quote:alle goede antwoorden zijn gegeven alleen door verschillende personen (belsen en TheSilentEnigma)...hoe gaat dat met puntentelling?
in dat geval TheSilentEnigma +1quote:Op zondag 3 september 2006 13:25 schreef ranja het volgende:
meestal gaat het punt naar degene die het laatste onderdeel goed heeft
Captain_Redbeard +1quote:Op zondag 3 september 2006 12:27 schreef Captain_Redbeard het volgende:
die van peaceman: the subways ?
Geen antwoorden posten, maar plaatjes.quote:Op zondag 3 september 2006 13:50 schreef dolle_hond het volgende:
the vultures en kiss
maar dan moet ik toch googlen......quote:Op zondag 3 september 2006 13:51 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Geen antwoorden posten, maar plaatjes.
Ja, klopt. Ik hoop dat jouw Google het beter doet dan die van mij.quote:Op zondag 3 september 2006 13:52 schreef dolle_hond het volgende:
maar dan moet ik toch googlen......
De bovenste (The Eagles) is alvast goed. En 5 is geen Darwin.quote:Op zondag 3 september 2006 13:51 schreef belsen het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
En 5 zal Darwin zijn, maar daar heeft AMG geen plaatje van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |