mag ik een hulplijn inzetten?quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:04 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Nee, wil echt de voornaam horen. Zo is hij immers bekend.
ok ok...ik denk dat ik het inmiddels weet..ik ben er per toeval achter gekomen door jouw homepage, op lastfm....zal het antwoord niet posten, dat is immers niet eerlijk...quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:04 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Nee, wil echt de voornaam horen. Zo is hij immers bekend.
Hij staat inmiddels lang genoeg wat mij betreft. Dus ja.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:54 schreef ForrestX het volgende:
Daisy..mag ik het al zeggen??
is het Don Cherryquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:53 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Hij staat inmiddels lang genoeg wat mij betreft. Dus ja.
uit NYC...quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:03 schreef ForrestX het volgende:
Warren Peace, Irving Plaza, Jim Beahm en Rick O'Shea vorm(d)en een band...
Welke band, en wie zijn de eerst genoemde bandleden (Warren Peace & Irving Plaza)?
Antwoord bij afwezigheidquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:46 schreef ForrestX het volgende:
ik ben zo weg voor deze avond en kan pas in de loop van morgenochtend weer op internet...hoe gaat dat in zijn werk in dit geval??
Wat Placebeau zegt.....quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:46 schreef ForrestX het volgende:
ik ben zo weg voor deze avond en kan pas in de loop van morgenochtend weer op internet...hoe gaat dat in zijn werk in dit geval??
Wordt een beetje standaard antwoord of niet?quote:
Ja, het zegt mij ook niets inderdaad. Gooi er maar een nieuwe in PMquote:Op zondag 3 september 2006 02:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wordt een beetje standaard antwoord of niet?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |