Niet gezien! Thxquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:26 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik niet, iemand anders wel: [Winter 2007] Mayrhofen
Neem alsjeblieft wel lessen, want zo'n borstelbaan blijkt toch heel anders te zijn dan echte sneeuw. Ik was twee jaar terug voor het eerst skiën en ging lessen samen met een vriend van me die al een paar keer op een borstelbaan redelijk goed naar beneden was gekomen. Nou, aan het begin van de lessen merkte je niks van z'n 'ervaring' en aan het eind van de lessen draaide ik rondjes om hem heen. Misschien was had hij niet veel talent of whatever, maar het was voor mij de bevestiging dat het verstandig wat dat ik de lessen genomen had en niet in Nederland was aangeklooid had.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:35 schreef nicomart het volgende:
Hebben jullie nog tips voor mensen zoals ik die voor het eerst op wintersport gaan?
Mijn ervaring is juist andersom, ga je hard en val je gebeurd er niets. Het doet juist pijn als je weinig snelheid hebt. Afgelopen vakantie m'n arm gebroken op een bijna vlak stuk groene piste.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:01 schreef Blik het volgende:
[..]
reisverzekering moet je sowieso altijd hebben als je verstandig bent. Bovendien zul je echt niks breken omdat je waarschijnlijk niet eens hard genoeg gaat om iets te breken.
Maat van me had winterbanden gehuurd, kostte ¤ 82 voor ik meen 10 dagen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:14 schreef Public_NME het volgende:
Voor de mensen die naar Oostenrijk (en dus door Duitsland)met eigen vervoer rijden; houden jullie je aan de veiligheidsregels? Wij hebben hesjes, dekens die nu verplicht zijn in Duitsland. Maar we zitten een beetje met de winterbanden, dat kost toch wel een hele bom duiten voor 2 auto's....
ruitenwisservloeistof die bij -20 ook nog vloeibaar is.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:52 schreef linebear het volgende:
heb geen hesje (of ik moet hem toevallig gekregen hebben)
Verbandtrommel ligt in de auto...
Sneeuwkettingen ook
Winterbanden onder de auto
Check check, nog iets vergeten !?
Heb je een adres?quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:59 schreef Luni het volgende:
[..]
Maat van me had winterbanden gehuurd, kostte ¤ 82 voor ik meen 10 dagen.
Me tooquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:43 schreef linebear het volgende:
die koop ik wel aan de grens....
Hmm kwikfit is 15-20e per dag, afhankelijk van de bandenmaat.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:54 schreef Luni het volgende:
[..]
nee, was volgens mij ergens in Gouwerak, vlakbij Gouda.
Ik zou toch maar goed oppassen met dat 'klein maken' van je. Je moet zorgen dat je blijft glijden en ab-so-luut niet gaat rollen. Daar heb je wel meer kans op als je je klein maakt. Als je eenmaal aan het rollen bent geslagen breek je echt al je ledematen. Zelfde taktiek als op de motor dus: zorg dat je blijft glijden. (Daarom is een motorpak ook zo belangrijk, anders glij je op je huid. Au.)quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:59 schreef Svyatagor het volgende:
Het enige wat helpt is jezelf zo klein mogelijk maken bij het vallen. Armen en benen naar binnen vouwen, kin op je borst en bidden voor een goede afloop. De meeste breuken en kneuzingen komen door ledematen die als reflex alle kanten uitschieten. Als je een beetje vaart hebt, gaat er op die manier snel iets kapot. Jezelf klein maken voelt alleen tegennatuurlijk: als je tegen de grond aan zeilt wil je de klap nu eenmaal opvangen met je armen of benen.
geen van beide!quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:08 schreef WebForce het volgende:
Vraagje: Materiaal bij reis als extra boeken of op lokatie?
Wil op vakantie naar Bad Gastein, we hebben een optie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |