overschat jezelf niet, ga niet direct van allerlei pistes af die wellicht nog te moeilijk zijn voor je (zo'n borstelbaan en indoorbaan is niet hetzelfde als echte sneeuw op echte pistes)quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:35 schreef nicomart het volgende:
[afbeelding]
Hebben jullie nog tips voor mensen zoals ik die voor het eerst op wintersport gaan?
Neem of les of een goede verzekering, maar het liefste allebeiquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:35 schreef nicomart het volgende:
[afbeelding]
Hebben jullie nog tips voor mensen zoals ik die voor het eerst op wintersport gaan?
jij gaat alles alvast voorbereiden op mijn komst dan?quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:55 schreef MissHobje het volgende:
Jaha er valt lekker wat sneeuw nu steedsga zo door.. want ik ga vrijdag op zaterdag al weg
![]()
reisverzekering moet je sowieso altijd hebben als je verstandig bent. Bovendien zul je echt niks breken omdat je waarschijnlijk niet eens hard genoeg gaat om iets te breken.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:50 schreef kaputwiehund het volgende:
[..]
Neem of les of een goede verzekering, maar het liefste allebei
zonder gekheid. Skieen op borstel -of indoorbaan is iets heel anders dan in de bergen. Het lijkt mij verstandig om lessen te gaan volgen. Bovendien kan dat beregezellig zijn, zeker als met een paar man bent.
Vanuit een stilstaande positie kan je ook ongelukkig vallen hoor...quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:01 schreef Blik het volgende:
reisverzekering moet je sowieso altijd hebben als je verstandig bent. Bovendien zul je echt niks breken omdat je waarschijnlijk niet eens hard genoeg gaat om iets te breken.
-knip-
zelfs als je stilstaat en omvalt kun je wat breken (sleutelbeen ofzo) dus snelheid zegt geen ene holquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:01 schreef Blik het volgende:
reisverzekering moet je sowieso altijd hebben als je verstandig bent. Bovendien zul je echt niks breken omdat je waarschijnlijk niet eens hard genoeg gaat om iets te breken.
Soldenquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:56 schreef Stansfield het volgende:
Waar ga je heen?
Tuurlijk.. ik rag die piste wel ff af voor jequote:Op woensdag 3 januari 2007 13:58 schreef nicomart het volgende:
[..]
jij gaat alles alvast voorbereiden op mijn komst dan?
Ja, dat is toch ook zo. Daarom heeft het niks met snelheid te makenquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:08 schreef Blik het volgende:
Dan moet je wel enorme pech hebben, dan kun je ook makkelijk iets breken als je op een fiets zit
wat iedereen zegt: lekker lessen nemenquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:35 schreef nicomart het volgende:
[afbeelding]
Kijk eens.. zonnetje en sneeuw in Soelden
Ga over 9 dagen voor het eerst op skivakantie met 6 vrienden en ik moet zeggen.. Ik heb er superveel zin in!
Heb ooit op de HAVO (jaar of 8 geleden) wat lessen gehad op een borstelbaan en ben de afgelopen 2 weken nog 2 keer in zoetermeer geweest en daar ook nog een uurtje les bij genomen. Ik kom nu toch redelijk de bergen af, dus ga wel met vertrouwen afreizen denk ik.
Pardon???quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:01 schreef Blik het volgende:
[..]
Bovendien zul je echt niks breken omdat je waarschijnlijk niet eens hard genoeg gaat om iets te breken.
Waar ga jij vrijdag heen ??? toevallig ook Solden ??quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:56 schreef linebear het volgende:
kijk elke dag zeker 10 keer op de lokale site.... ziet er zo mooi wit uit
Kan echt niet wachten totdat het vrijdag is... heb er zin an
Ja dat is niet zo gek natuurlijkquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:32 schreef linebear het volgende:
nee, maar wel naar oostenrijk.... Pertisau
Ligt er eindelijk sneeuw, is er opeens lawine gevaar
Ik niet, iemand anders wel: [Winter 2007] Mayrhofenquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:19 schreef Public_NME het volgende:
Iemand ervaring met Mayrhofen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |