Landen als Bulgarije trekken mij eerlijk gezegd niet zo, ik heb er te weinig over gehoord, en heb geen idee hoe het zit met sneeuwzekerheid e.d. Ik ga dan toch liever naar frankrijk, ondanks dat het wat duurder is.quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:08 schreef BunnyHunter het volgende:
Sölden is een goed gebied, en veel apre ski gelegen heden, maar ook prijzig.
Voor mooie ski gelegen heden zonder of met een beetje apre ski moet je in bulgarije kijken hier ben je dan wel makkelijk 4 tot 500 euro goedkoper uit als het niet meer is
en lekkere steile zwarte afdalingen naar het dal voor de beginners.quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:22 schreef Scorp[AM] het volgende:
Les deux alpes was echt tof!
vorig jaar geweest
superveel gave pistes, blauwe.. groene.. rode..
en natuurlijk De Gletsjer!
Voor minder dan 500 euro naar Frankrijk in die periode is niet onrealistisch. Het lijkt me dus sterk dat het in Bulgarije 500 euro goedkoper is.quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:08 schreef BunnyHunter het volgende:
Sölden is een goed gebied, en veel apre ski gelegen heden, maar ook prijzig.
Voor mooie ski gelegen heden zonder of met een beetje apre ski moet je in bulgarije kijken hier ben je dan wel makkelijk 4 tot 500 euro goedkoper uit als het niet meer is
dan heb ik het over een totaal plaatje, bier drinken, spullen huren, ski pas, hotel/chalet, eten en drinken, etc.quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:36 schreef IareWeasel het volgende:
[..]
Voor minder dan 500 euro naar Frankrijk in die periode is niet onrealistisch. Het lijkt me dus sterk dat het in Bulgarije 500 euro goedkoper is.
Dat zal op zich wel meevallen toch? Vorig jaar hadden we in ieder geval prima sneeuw. Voordat we aankwamen was er nog een flink pak gevallen. De laatste dagen werd het wel iets minder goed, maar zeker nog niet slecht..quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:29 schreef XL het volgende:
[..]
..
Met slechte sneeuw bovendien want dat hoort bij december.
..
heb je het over mijn vriending? KLOOTZAK!!!quote:Op maandag 4 september 2006 12:28 schreef Roellie80 het volgende:
We zijn ondertussen met z'n 5en
een vriendin wil graag naar Oostenrijk omdat; "het eten is daar veeeel goedkoper dan in Frankrijk"
zou dat zo zijn? Ik kan me juist voorstellen dat Oostenrijk juist duurder is.
of heeft ze wel degelijk hier een punt?
het duurst... qua wat dan?quote:Op maandag 4 september 2006 13:39 schreef Kletz het volgende:
[..]
heb je het over mijn vriending? KLOOTZAK!!!
Frankrijk is het duurst daarna Zwitserland gevolgd door Oostenrijk en italie. Tjechie Roemenie zijn goedkoop.
Ik ga voor Oostenrijk! jij kan toch wel duits lullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |