Moet je mijn berichtje quoten dan kun je het zien. Staat overigens ook in de faq. [img] link van plaatje [/img]quote:Op woensdag 6 september 2006 15:35 schreef quickie1985 het volgende:
hey hoe gooi ik een foto in mn berichie (erg noobish dont flame me plz!!)
Ben je a: blind? of b: homo ?quote:quote:Op maandag 4 september 2006 18:32 schreef Snever het volgende:
[afbeelding]
Mooi vrouwtje
Te grote oren!
Niet iedereen heeft dezelfda smaak als je dat nog niet wist... =Squote:Op donderdag 7 september 2006 09:54 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
Ben je a: blind? of b: homo ?
Geen van beide optie.quote:Op donderdag 7 september 2006 09:54 schreef quickie1985 het volgende:
Ben je a: blind? of b: homo ?
No shit?quote:Lol dat weet ik wel maar hij heeft wel meer van die dubieuze posts
Dat mis ik dus ookquote:
Ja kweet het.quote:Op donderdag 7 september 2006 10:42 schreef quickie1985 het volgende:
Haha lol dat merk ik ! was ook meer als een grap bedoelt maar er is meer dan alleen oren? (OMG een Paardenoren fetisjh)
ga dan naar Zweden?quote:Op donderdag 7 september 2006 12:12 schreef quickie1985 het volgende:
Ik vind dat dus ZO NIET EERLIJK... ik wil dr ook 1![]()
^ zij is zo mooi
Kdenk dat je je vriendin beter thuis kan laten !:quote:Op donderdag 7 september 2006 13:06 schreef quickie1985 het volgende:
heb je : 1 een cursus zweeds? 2 geld om er te komen 3 mijn vriendin over te halen om mee te gaan
quote:Op donderdag 7 september 2006 15:25 schreef zerocool12342 het volgende:
De meisjes van tegewoordig geven et wel toe
Kijk hier het filmpje::
Ik drink veel breezahs
Je hebt Jennifuuuuur toch?quote:Op donderdag 7 september 2006 17:21 schreef Maikuuul het volgende:
Zoveel lekkere wijvenik kan er niet meer tegen godverdomme !!!
Jeweetquote:
Jawel, zolang je maar niet toegeeft aan je mannelijke/menselijke instinct.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:26 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jeweet
Maar der zijn hendig veel lekkere wijven overal
Dit kan toch niet door de beugel wanneer je al een vriendin hebt ..... ofwel ?
Als je hendig slim bent komt niemand er achterquote:Op donderdag 7 september 2006 17:26 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jeweet
Wacht maar tot je geweten je dan te pakken krijgt.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:44 schreef stefmans het volgende:
[..]
Als je hendig slim bent komt niemand er achter![]()
Ach je bent jong en je wil watquote:Op donderdag 7 september 2006 17:51 schreef Nam_Soldier het volgende:
[..]
Wacht maar tot je geweten je dan te pakken krijgt.![]()
Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:53 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ach je bent jong en je wil wat![]()
Kom maar op danquote:
Zero zegt meneer komt tekort? of watquote:Op donderdag 7 september 2006 17:26 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jeweet
tering dat is echt niet meer normaal. Zit daar nog wat in de lucht ofzo.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:42 schreef i2Them2 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Miischien zijn er al een paar van langsgekomen, misschien wel allemaal, maar ach....
Maar altijd welkomquote:Op donderdag 7 september 2006 23:58 schreef Badabingea het volgende:
"Kom laten we in onze bh voor de cam gaan zitten"
Kansloos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |