hooguit is rottig als je dan die leeftijden leest...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:11 schreef Koepert het volgende:
Worden die Zweedse sletjes alleen op die site geaccepteerd vanaf een bepaald formaat Jetsers ofzo![]()
Frustratieeee?!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:45 schreef KansloosForEver het volgende:
flikker op met dat geilen op zweden. Jullie moeten daar eens naartoe gaan op vakantie, dan zie je zoveel lelijke wijven dat je er nooit meer wilt komen. Allemaal depressieve alcoholisten wonen daar, zeker als je iets verder naar het noorden van Zweden gaat
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:45 schreef KansloosForEver het volgende:
flikker op met dat geilen op zweden. Jullie moeten daar eens naartoe gaan op vakantie, dan zie je zoveel lelijke wijven dat je er nooit meer wilt komen. Allemaal depressieve alcoholisten wonen daar, zeker als je iets verder naar het noorden van Zweden gaat
haha ja ind we gaan gewoon weer verderquote:
Dohquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:52 schreef no1uknow het volgende:
Oh kijk je kan ook engels als taal selecteren
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:04 schreef Timmiejj het volgende:
Zweden![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
wel over de top..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
er is meer leven op deze aardkloot dan jij kan vinden op internetquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:58 schreef MrSASO het volgende:
[..]
![]()
Als ik Sugababes vergelijk met deze site hier moet ik je gewoon ongelijk geven.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee dit is echt wel beter dan die Nederlandse zeekoeien.
Alsof ik nog helemaal niks heb gezien.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:54 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
er is meer leven op deze aardkloot dan jij kan vinden op internet![]()
Teringquote:
Moet je alleen geen Nederlands gaan praten, want dan wordt je gebannedquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:06 schreef Nam_Soldier het volgende:
Fuck-a-doodle-doo!
Ik ga wel weer 'ns een keer op die chat koekeloeren.
Ja daar ben ik me van bewust. Mocht ik 5 minuten de chill-out ofzo niet meer in. Wat een drama.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Moet je alleen geen Nederlands gaan praten, want dan wordt je gebanned
Jij maar 5 minutenquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:08 schreef Nam_Soldier het volgende:
[..]
Ja daar ben ik me van bewust. Mocht ik 5 minuten de chill-out ofzo niet meer in. Wat een drama.
Ik heb 2 permbansquote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:14 schreef Nam_Soldier het volgende:
[afbeelding]
Pippi Langkous heeft een zuster!
Notitie, voor reis naar Zweden:quote:
dat zegt haar vriend waarschijnlijk ook steeds als tie haar naakt zietquote:
Join the fun:quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:30 schreef Neurotica het volgende:
[..]
Notitie, voor reis naar Zweden:
- 10100 dozijn condooms
- 5 liter glijmiddel
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |