Wat een held deze man! Draagt bijnamen met zich mee als De Rots van Kampen, The Dutch Destroyer, The Beast en The Bold Slayer.quote:Stam vindt Ajax mooiere club dan PSV
Ajax-vedette Jaap Stam heeft zich tegenover de camera's van NOS Studio Sport laatdunkend uitgelaten over zijn oude club PSV. Zo noemde hij de Eindhovense club "een degelijke provincieclub" en "het RKC van Europa".
Bovenstaande uitspraken zijn opvallend gezien het Lichtstedelingse verleden van de routinier. Zelf verklaarde Stam echter na zijn entree bij Ajax "het licht te hebben gezien".
Het Eindhovense kamp wilde tot dusver geen uitgebreid commentaar leveren en hield het op "moddergooien van een ex-werknemer".
Zeker door hem omver te rijden met zn autoquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:23 schreef Zwansen het volgende:
Kluivert zal hem wel aanpakken...
Ik denk dat hij gewoon zijn carriere bij Ajax beeindigd.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:26 schreef DenniZZ het volgende:
Beetje respectloos.
Zou hij hetzelfde doen als hij straks weg is bij ajaks?
Daar denken die schapen hier natuurlijk weer niet over na.
Ongetwijfeld, maar dan istie toch ook weg bij ajaks?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon zijn carriere bij Ajax beeindigd.
Eerste is gesloten.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:55 schreef denthemen het volgende:
topic 2?
En terecht omdat het bericht in de OP volkomen verzonnen is en bullshit is.quote:
quote:Op woensdag 6 september 2006 16:55 schreef irestmycase het volgende:
Dit is een groot compliment voor PSV. Door te zeggen dat ze het ' RKC van Europa' zijn degradeert hij ajax, dat Europees gezien al helemaaal niets presteert, tot het Top Oss van Europa...
Er is 1 team dat geen club is in nederland ... ajax.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:37 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Wanneer is dit gezegd? Wel mooie en terechte uitspraken![]()
Eén club in Holland. AAAAAAJAX![]()
Snap ik ook niet.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:43 schreef __________ het volgende:
[..]
Er is 1 team dat geen club is in nederland ... ajax.
Waarom blijven er idioten over doorzeuren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |