Heeft hij het bij mij al gemaaktquote:
Stam vindt Ajax mooiere club dan PSV
Woensdag 30 augustus, door RPAFCA, Amsterdam, 19.32u GMT+01.00, Studio Sport
Ajax-vedette Jaap Stam heeft zich tegenover de camera's van NOS Studio Sport laatdunkend uitgelaten over zijn oude club PSV. Zo noemde hij de Eindhovense club "een degelijke provincieclub" en "het RKC van Europa".
Bovenstaande uitspraken zijn opvallend gezien het Lichtstedelingse verleden van de routinier. Zelf verklaarde Stam echter na zijn entree bij Ajax "het licht te hebben gezien".
Het Eindhovense kamp wilde tot dusver geen uitgebreid commentaar leveren en hield het op "moddergooien van een ex-werknemer".
Jah en nou ?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:22 schreef Jajong het volgende:
Deze bikkelaar, die veel te vroeg een punt achter zijn interland loopbaan heeft gezet maakt nu in zijn nadagen de dienst uit in de Eredivisie.
Met uitspraken zoals:
[..]
Heeft hij het bij mij al gemaakt.
[afbeelding]
Who cares ?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:31 schreef koningdavid het volgende:
Lijkt me sterk dat Jaapie dat gezegd heeft eigenlijk.
ga weg,quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:33 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Who cares ?
Er bestaat toch geen clubliefde,dus is het niet onbegrijpelijk dat ie dit zegt.Clubliefde bestaat sinds de Bosman arrest niet meer.
Misschien verdient Torres bij Atletico ook niet weinig ? Spelers kiezen uiteindelijk altijd wel voor het geld.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:38 schreef toma het volgende:
[..]
ga weg,
Fernando Torres kan naar Manchester United voor 60 miljoen euro en hij doet t niet omdat hij teveel van Atletico Madrid houdt. Dirk Kuyt vind ik toch ook een echte trouwe kakkerlak.
Echte clubliefde bestaat nog wel! Ik heb altijd een hekel aan die mensen die altijd maar zeggen van vroeger was het allemaal beter etc.
vast wel, ik geloof niet in die theorie van jou.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:39 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Misschien verdient Torres bij Atletico ook niet weinig ? Spelers kiezen uiteindelijk altijd wel voor het geld.
Hahaha ik mag hopen dat dit een grap is?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:38 schreef toma het volgende:
[..]
Dirk Kuyt vind ik toch ook een echte trouwe kakkerlak.
neequote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:40 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hahaha ik mag hopen dat dit een grap is?
Alleen kreeg Stam bij PSV meer geboden als bij Ajax. Ajax handelde alleen adequater.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:39 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Spelers kiezen uiteindelijk altijd wel voor het geld.
Dus elke speler die roept dat hij zal terug keren en een mooie ere ronde krijgt is iemand met clubliefde? Als hij echte clubliefde had had hij Feyenoord niet zo vlak voor het einde verlaten waardoor hij Feyenoord nu met een probleem opzadeltquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:41 schreef toma het volgende:
[..]
nee, heb je zondag studio voetbal gezien op NOS ?
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:46 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Die arrogante joden mentaliteit hebben ze hem snel aangeleerd daar.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |