Cruz was ook lui.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:01 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Geen Love.Die komt never nooit met zijn luie reet van de bank af.![]()
Zo kan je ook een filmpje laten zien waarin Buijs spectaculaire dingen doet.Dus zegt niks.En voetbalmax is niet erg betrouwbaar.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:04 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=b1ZBiI_3PO4
hoop dat het waar is
mooi filmpje van hem
Ja dat hebben we gezien wat voor atletische top spits ze daar hebben lopenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:04 schreef TC03 het volgende:
Ten eerste, al die gare voetbalsites zijn ontzettend onbetrouwbaar. Ten tweede: als je geselecteerd wordt voor het Braziliaanse elftal zegt dat toch wel wat.
Poll: Wil je Wagner Love bij Feyenoordquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:04 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Hoef hem ook niet bij Feyenoord.
Feyenoord heeft niets te willen op dit moment..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:06 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Poll: Wil je Wagner Love bij FeyenoordJa Nee
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Alles beter dan Vagner Love.Zelfs Nelisse is beter.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:07 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft niets te willen op dit moment..
Wat denk jij ?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:09 schreef jorienvdherik het volgende:
Brian Pinas naar Nac krijgen wij dan geld?
Dat zal dan een hoog bedrag zijn...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:09 schreef jorienvdherik het volgende:
Brian Pinas naar Nac krijgen wij dan geld?
Ik zeg het nog een keer:voetbalmax is niet erg betrouwbaar.Lees die poll maar eens.....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:11 schreef Merkie het volgende:
Ach ja, Feyenoord heeft iig een mooie naam gekocht.
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:12 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Ik zeg het nog een keer:voetbalmax is niet erg betrouwbaar.Lees die poll maar eens.....
Jij wilt de kwaliteiten van de spitsen van de braziliaanse selectie in twijfel trekken?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:05 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja dat hebben we gezien wat voor atletische top spits ze daar hebben lopen![]()
Hij loopt zomaar tegen een bal aan in de UEFA Cup finale,en iedereen noemt hem dan ineens een"topper",terwijl het een luie vedette is die de schoenveters niet eens mag strikken van den Ouden.....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:15 schreef Cart_man het volgende:
Guttegut, wees blij dat er misschien nog een spits komt.
En mag ik vragen waarop sommigen hier hun mening hebben gebaseerd?
Discriminatie Cart_manquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:15 schreef Cart_man het volgende:
Guttegut, wees blij dat er misschien nog een spits komt.
En mag ik vragen waarop sommigen hier hun mening hebben gebaseerd?
Ronaldoquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:15 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Jij wilt de kwaliteiten van de spitsen van de braziliaanse selectie in twijfel trekken?
Nou weet ik nog steeds niet waar je mening op gebaseerd is Loekie.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:15 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Hij loopt zomaar tegen een bal aan in de UEFA Cup finale,en iedereen noemt hem dan ineens een"topper",terwijl het een luie vedette is die de schoenveters niet eens mag strikken van den Ouden.....
Te weinig aanwezig op het veld voor het salaris wat hij opstrijkt.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:16 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nou weet ik nog steeds niet waar je mening op gebaseerd is Loekie.
Het spijt me om te zeggen maar hij is toch wel mooi all-time topscorer op het WK. En een goeie spits zie je alleen maar als hij scoort. De rest van de wedstrijd wacht hij zjin momenten af. Ziet hij een kans dan schiet je hem erin. Dat is het werk van een spits. Kuyt was gewoon veel meer dan alleen een spits. Die zag je overal op het veld. Dat is ook de reden dat hij soms simpele ballen er niet ik kreeg (NED-POR). Gewoon omdat hij de longen uit zijn lijf loopt een hele wedstrijd lang.quote:
Bij Cruz pakte het goed uit,vooral omdat hij op de goede plaats stond steeds,hij was ook slim,iets wat Vagner Love niet had.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:19 schreef jorienvdherik het volgende:
iedereen is lui
Jij lult als een kip zonder kop,quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:17 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Te weinig aanwezig op het veld voor het salaris wat hij opstrijkt.
Ga je weer, niet had... Die jongen begint net met voetballenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:20 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Bij Cruz pakte het goed uit,vooral omdat hij op de goede plaats stond steeds,hij was ook slim,iets wat Vagner Love niet had.
Jaja we zullen zien.Ervert ten Napel zei tijdens de Uefacupfinale ook al van "zul je zien dan ie nog gaat scoren",en nee dat bedoele hij niet positief.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:20 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Jij lult als een kip zonder kop,
Je hebt die Vagner Love nog nooit zien spelen, je denk te weten wat hij verdient.. Je zal nog wel niet zo oud zijn, anders kan ik deze uitspraken van een feyenoord supporter niet verklaren.
Dit is een heel goede aankoop, deze jong brengt feyenoord over 1,5 jaar het dubbele op![]()
Bedoel uiteraard heeft,droplul.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:21 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Ga je weer, niet had... Die jongen begint net met voetballen![]()
FC Twente niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:19 schreef jorienvdherik het volgende:
iedereen is lui
Sinds wanneer luister jij naar Evert ten Napel... hahahaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:21 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Jaja we zullen zien.Ervert ten Napel zei tijdens de Uefacupfinale ook al van "zul je zien dan ie nog gaat scoren",en nee dat bedoele hij niet positief.
Zeg ik de hele tijd al.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:22 schreef venomsnake het volgende:
Voetbalmax is ook zo betrouwbaar, ik geloof er geen biet van.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:20 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Jij lult als een kip zonder kop,
Je hebt die Vagner Love nog nooit zien spelen, je denk te weten wat hij verdient.. Je zal nog wel niet zo oud zijn, anders kan ik deze uitspraken van een feyenoord supporter niet verklaren.
Dit is een heel goede aankoop, deze jong brengt feyenoord over 1,5 jaar het dubbele op![]()
Evert heeft niet altijd gelijk,maar daarin wel.Heb je gekeken naar Sporting Lissabon-CSKA Moskou ? Daarin kwam Vagner Love nauwelijks in het stuk voor,behalve bij zijn doelpunt.Carvalho daarentegen speelde wel een superpot,maar die is onhaalbaar.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:22 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Sinds wanneer luister jij naar Evert ten Napel... hahaha
Evert ten Napel![]()
Leef jij maar lekker door in de waan dat Feyenoord spelers als Carew, Cruz en Defoe kan halenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:22 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Bedoel uiteraard heeft,droplul.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |