Je hebt precies gelijk met het feit dat Buijs gehaald is omdat hij voor Feyenoord is.. Jorien denkt het legioen hier blij mee te maken?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:38 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Wat is Buijs volgens jou dan.Die komt ook alleen maar omdat ie zoveel van Feyenoord houdt.Hou toch op zeg.Bosschaart ook,maar die schoffelt ook geen ajacieden onderuit.![]()
Ik heb het dan over dit seizoen hè. Vorige seizoenen en volgend seizoen is AZ gewoon een middenmoter. Dit jaar niet, omdat het zowel bij PSV als bij Feyenoord niet goed loopt. En A'dam zie ik ook geen kampioen worden.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:38 schreef BigFire het volgende:
[..]
AZ wil er heel graag bij horen, maar dat doen ze absoluut nog niet.
Buijs een miskoop? Flikkert toch op. Begin je nu alweer zat te worden Loek.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:38 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Wat is Buijs volgens jou dan.Die komt ook alleen maar omdat ie zoveel van Feyenoord houdt.Hou toch op zeg.Bosschaart ook,maar die schoffelt ook geen ajacieden onderuit.![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:38 schreef BigFire het volgende:
[..]
AZ wil er heel graag bij horen, maar dat doen ze absoluut nog niet.
denk je nou echt dat Jorien denkt dat Het Legioen denkt dat het niet uitmaakt of je nou Tymo of Buijs hebt?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:41 schreef denthemen het volgende:
Jorien denkt het legioen hier blij mee te maken?
Als dat al zo is, dan hoor je er nog niet meteen bijquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:43 schreef Dahli het volgende:
[..]
Ik denk dat 9 van de 10 mensen op dit moment denken dat AZ een betere ploeg is in alles dan Feyenoord hoor.
*glas water aanreikt...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:45 schreef Maikalo het volgende:
Ik denk dat Buijs een goed seizoen gaat spelen. Nog een beetje onwennig misschien. Volgend seizoen wordt hij half het seizoen aanvoerder, en is hij de motor van het Nieuwe Feyenoord dat kampioen wordt en 2e ronde CL speelt.
tuurlijk. maar ze horen nog niet bij de traditionele top3. er kan gerust met ze gehandeld worden terwijl dat tussen Ajax-PSV-feyenoord ondenkbaar is.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:43 schreef Dahli het volgende:
[..]
Ik denk dat 9 van de 10 mensen op dit moment denken dat AZ een betere ploeg is in alles dan Feyenoord hoor.
welke speler die ik heb aangeraden vind je nie goed.. Tis de vraag of Feyenoord ze kan halen denk ik eerder..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:05 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
idd, het is maar goed dat de users hier niet over het aankoopbeleid gaan
als het zo doorgaat komen we vandaag nog aan het 200e topic
welke de spits die net van Kaiserslautern is gekomen.. Of de rechtsback.. zijn er tweequote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:52 schreef Maikalo het volgende:
Feyenoord zit ook gewoon met het feit dat de HCE niet aanspreekt bij spelers die er niet in hebben gespeeld. Misschien dat spelers uit de Bundesliga of Belgische competitie dat wel willen, maar dat komt gewoon door dat de cultuur niet zoveel verschilt.
Is Altintop niet iets voor ons? Speelt 'ie nog bij Schalke?
De spits, maar ik was dus in de waan dat er de rechtsback gekomen was van Kaiserslauternquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:54 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
welke de spits die net van Kaiserslautern is gekomen.. Of de rechtsback.. zijn er twee![]()
4 per seizoen ?? toppertje ...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:04 schreef Maikalo het volgende:
Zal ik me dan maar aanbieden aan Erwin? Ben 1.83, kopsterk, en heb al een paar keer in de spits gestaan. Was over 3 seizoenen topscorer met 12 doelpunten voor mijn team!![]()
En het laatste seizoen zelfs 1 op 1quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:06 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
4 per seizoen ?? toppertje ...
tekenen bij het kruisje graag...![]()
Zo moeilijk zoeken is het ook nietquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:59 schreef koningdavid het volgende:
Het zou leuk zijn als Feyenoord nog een goede spits weet aan te trekken. Dat meen ik echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |