Ach, dat is iedereen haast daar in Glasgowquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:42 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
mee eensch.. alleen moet je wel weten dat hij alcoholist schijnt te zijn![]()
als je mij niet moet, kun je het ook gewoon zeggen hoorquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heel erg raar. Ik dacht dat ik je eerste post verwijderd had.
Dealquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:47 schreef VinnieJones het volgende:
4. Nenad Jestrovic 30 jaar..
Bij Anderlecht goede jaren gehad, zou het bij Feyenoord goed doen..
Momenteel wel ergens in de Emiraten actief, maar kan makkelijk nog 3/4 jaar mee bij Feyenoord.. Als hij er minder dan 15 seizoen maakt, betaal ik zijn salaris![]()
Dat was geen Tatabanya, maar een club uit de hoodstad, Honved dacht ik?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:41 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Heeft Feyenoord trouwens nog steeds Tatabanya als sattelietclub? Of is die ook afgestoten.
Geen Ferencvaros in ieder geval. Misschien MTK Boedapest?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:49 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Dat was geen Tatabanya, maar een club uit de hoodstad, Honved dacht ik?
Prso![]()
Mevoquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:44 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Ach, dat is iedereen haast daar in Glasgow. Alleen onser Tomas Buffel drinkt natuurlijk een discreet belgisch blondje
![]()
Ujpest ?(Speelde we vorig jaar nog tegen tijdens de voorbereiding)quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:49 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Geen Ferencvaros in ieder geval. Misschien MTK Boedapest?
Whehe... Nee hoor, voetbal al jaren tegen MEVO 2, vandaarquote:
Het bestpresterende team van de clubquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Whehe... Nee hoor, voetbal al jaren tegen MEVO 2, vandaar.
Waar heb je het over, Loekie...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:51 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Paniekaankoop van Jorien......![]()
Scout is ergens anders.Kallon verdient 3 miljoen in Saudi Arabie,die gast wil niet met minder genoegen nemen,denk ik.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:52 schreef VinnieJones het volgende:
M. Kallon heren ?
nog 26 jaar, was net niet goed genoeg voor Serie A /Inter..
Maar zeker een topper voor de HCE ..
Marktwert: 2.500.000 = betaalbaar![]()
Klasnic.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:53 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Het bestpresterende team van de club. (Heb 4 jaar in de junioren gespeeld, vorig seizoen 't vierde. Nu gestopt, geen tijd meer.)
Ontopic: Zijn er nog ander kandidaten dan een langharige kroaat en een oudere knar?
hij is weer terug bij MOnaco heb ik begrepen..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:54 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Scout is ergens anders.Kallon verdient 3 miljoen in Saudi Arabie,die gast wil niet met minder genoegen nemen,denk ik.
Daar wou Bremen te veel voor toch. Is er geen optie in het huurcontract van Biseswar dat ze hem per direct kunnen terughalen?quote:
Dat zijn jodenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:49 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Geen Ferencvaros in ieder geval. Misschien MTK Boedapest?
Speelt bij AL Hilal in Saudi Arabie.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:55 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
hij is weer terug bij MOnaco heb ik begrepen..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |