Won't happen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:15 schreef Jasza het volgende:
Ik hoor geruchten over Heitinga en Babel naar HSV
Bron?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:15 schreef Jasza het volgende:
http://onsport.t-online.de/c/89/21/43/8921438.htmlquote:
Op en top professionalquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:23 schreef D1 het volgende:
Om het maar weer ff over het echte Ajax te hebben
[..]
Dit vind ik nou zo mooi aan de huidige spitsen bij Ajax. Babel die van buitenaf hulp inroept om zijn zwakke punten te verbeteren, Huntelaar die precies hetzelfde doet. Dat geeft nog meer hoop voor de toekomst
[..]
Het zal toch niet op de valreep gebeuren hequote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:15 schreef Jasza het volgende:
ach dit is de laatste dag, dit zijn de laatste stuiptrekkingen kwa geruchtenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:18 schreef Jasza het volgende:
[..]
http://onsport.t-online.de/c/89/21/43/8921438.html
Babel staat in dat Klasnic stukje, over Heitinga kan ik eigenlijk niks vinden dus zal wel blaat zijn.
Kampioen worden we toch wel en dat vind ik leuker met een goed AZ en een redelijk PSV, ik vind het zelfs leuk als Feyenoord lang meedoet anders krijgen we weer van die kampioen van de armoe verhalenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:10 schreef Dynia het volgende:
[..]
Mee eens. Ik hoop dat ie veel speeltijd krijgt, en er veel scoort...steeds net niet genoeg om te winnen uiteraard, maar goed...;)
Tuurlijkquote:
Nou, ik vind het nog leuker als Feijenoord het linkerrijtje niet haalt en dat we ze twee keer 5-0 klop geven. Maar dat ben ik.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kampioen worden we toch wel en dat vind ik leuker met een goed AZ en een redelijk PSV, ik vind het zelfs leuk als Feyenoord lang meedoet anders krijgen we weer van die kampioen van de armoe verhalen
krijg er kippenvel vanquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:27 schreef jna het volgende:
http://www.patrick-kluivert.com/download.php?id=16
![]()
misschien hebben ze dat ook wel gedaan ?en had kjh een andere ideequote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:27 schreef keijz het volgende:
[..]
Toch is het een beetje gek dat Ajax zulke ondersteuning niet zelf kan aanbieden
Doet pijnquote:
Nou, veel plezier met het uitschelden en uitfluiten van Patrick dan maar hé!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:04 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:04 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Mensen mensen mensen... klaarblijkerlijk zijn hier een paar mensen zo idolaat van Patrick Kluivert dat ze zelfs dit goedpraten.
Praat geen onzin, het ontbeert hem aan clubliefde. KLAAR. En JA, ik ga hem keihard uitschelden en uitfluiten. Ondanks dat z'n broers hele goede kennissen van me zijn. Hij naait de Ajax-supporters en dat doe je niet als je ECHT van Ajax houdt.
Als voetballer gezien kon hij mss in Nederland alleen voor PSV kiezen, maar ik geloof het niet. Ik denk dat hij gewoon zo'n groot ego heeft dat hij graag nog Champions League voetbalt, daar lult hij vanochtend in De Telegraaf ook het meerste over (over die CL).
Hoe je het ook wendt of keert, Patje houdt niet ECHT van Ajax. Misschien een beetje. Maar niet ECHT. Niet zoals ik en velen anderen dat doen. 24h leven, mee op staan en mee naar bed gaan. Neem een ding van me aan: Patje houdt meer van vrouwen, uitgaan, roem (CL) en geld dan van Ajax!
Patje is een vieze vuile verrader. Klaar!
PS: Jaap Stam heeft psv misschien ook verraden, maar was kan mij dat schelen? Hij hield schijnbaar niet van psv maar zegt altijd van Ajax gehouden te hebben (jeugdliefde). Wat kan mij hetndan schelen dat hij psv verraden heeft? Sowieso heeft hij niet zo'n groot verleden bij psv als Kluivert bij Ajax had.
Wat voegt deze post toe dan? Ik heb alleen respect voor echte Ajacieden, en op dat lijstje staat Patje na deze week niet meer.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:08 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nou, veel plezier met het uitschelden en uitfluiten van Patrick dan maar hé!
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:04 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Mensen mensen mensen... klaarblijkerlijk zijn hier een paar mensen zo idolaat van Patrick Kluivert dat ze zelfs dit goedpraten.
Praat geen onzin, het ontbeert hem aan clubliefde. KLAAR. En JA, ik ga hem keihard uitschelden en uitfluiten. Ondanks dat z'n broers hele goede kennissen van me zijn. Hij naait de Ajax-supporters en dat doe je niet als je ECHT van Ajax houdt.
Als voetballer gezien kon hij mss in Nederland alleen voor PSV kiezen, maar ik geloof het niet. Ik denk dat hij gewoon zo'n groot ego heeft dat hij graag nog Champions League voetbalt, daar lult hij vanochtend in De Telegraaf ook het meerste over (over die CL).
Hoe je het ook wendt of keert, Patje houdt niet ECHT van Ajax. Misschien een beetje. Maar niet ECHT. Niet zoals ik en velen anderen dat doen. 24h leven, mee op staan en mee naar bed gaan. Neem een ding van me aan: Patje houdt meer van vrouwen, uitgaan, roem (CL) en geld dan van Ajax!
Patje is een vieze vuile verrader. Klaar!
PS: Jaap Stam heeft psv misschien ook verraden, maar was kan mij dat schelen? Hij hield schijnbaar niet van psv maar zegt altijd van Ajax gehouden te hebben (jeugdliefde). Wat kan mij hetndan schelen dat hij psv verraden heeft? Sowieso heeft hij niet zo'n groot verleden bij psv als Kluivert bij Ajax had.
Staat Cruijff op je lijstje echte Ajacieden?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:09 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Wat voegt deze post toe dan? Ik heb alleen respect voor echte Ajacieden, en op dat lijstje staat Patje na deze week niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |