Ajax heeft geen interesse in Van Nistelrooy gehad hoor.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:50 schreef PyTh het volgende:
[..]
Van Bommel, Zenden, Romedah en Ronaldo zijn jullie openlijk in geinteresseerd geweest
En die daadwerkelijk bij jullie zijn komen voetballen; Hoekstra, Stam en Huntelaar.
Komen Robben en Van Nistelrooij nog een keer bij die PSV verkoos boven ajax

Ik zit er niet mee. Beetje uitdaging voor ons en leuk voor de competitie...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:54 schreef HeatWave het volgende:
En samen met Kromkamp hebben ze TOCH weer een aardig elftal zo...

Je doet alsof we al jaren de macht hebben in de competitiequote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:56 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik zit er niet mee. Beetje uitdaging is alleen maar leuk voor de competitie...

André Ooijer gaan ze missen, centraal in de verdediging en daarbij zijn er verder alleen wat vage Zuid-Amerkanen bijgekomen, wat de communicatie niet ten goede komt. Jan Kromkamp is een leuke rechtsback, maar zal het verschil niet maken en ik moet nog zien of Patrick Kluivert gaat presteren bij PSV.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:54 schreef HeatWave het volgende:
En samen met Kromkamp hebben ze TOCH weer een aardig elftal zo...

Ssssst... dat hebben we eigenlijk toch ook.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je doet alsof we al jaren de macht hebben in de competitie.

heh iddquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je doet alsof we al jaren de macht hebben in de competitie.

Daar gaan we weer.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:59 schreef PyTh het volgende:
Wat betreft landstitels steekt PSV jullie wel degelijk de loef af afgelopen 10-20 jaar

Dat klopt. En daar komt wel weer verandering inquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:59 schreef PyTh het volgende:
[..]
heh idd
Maar wordt wel weer een keer tijd dat jullie kampioen worden zo onderhand
Wat betreft landstitels steekt PSV jullie wel degelijk de loef af afgelopen 10-20 jaar

Ik denk het ook eerlijk gezegd, als hij maar het vertrouwen krijgt, iets wat ie bij oa Newcastle niet kreeg.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:51 schreef HeatWave het volgende:
Ik denk dat Kluivert het prima zal doen eigenlijk... Precies zijn ding: er staan en scoren, niet meevoetballen ofzo.

Ga jij hier ook nog aan meedoen, PyTh?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:59 schreef PyTh het volgende:
[..]
heh idd
Maar wordt wel weer een keer tijd dat jullie kampioen worden zo onderhand
quote:De eventuele komst van de oud-speler van onder meer Ajax en Barcelona naar Eindhoven, zorgde voor onrust bij een deel van de supporters. Een deel van de harde kern waarschuwde is van plan actie te voeren wanneer Kluivert naar PSV komt. Dat verklaarde Frits Bovers, voorzitter van PSV Fans United, tegenover de Brabantse omroep.

In Newcastle deed Kluif het ook prima. Maar ja, als Shearer daar de baas is, krijg je als collega-spits geen eerlijke kans.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:01 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik denk het ook eerlijk gezegd, als hij maar het vertrouwen krijgt, iets wat ie bij oa Newcastle niet kreeg.

dat bedoel ik.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:02 schreef koningdavid het volgende:
[..]
In Newcastle deed Kluif het ook prima. Maar ja, als Shearer daar de baas is, krijg je als collega-spits geen eerlijke kans.

Allemaal uit de P$V jeugd?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:45 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Hebbie effe ??
RvN
Luc Nilis
Romario
Ronaldo
om er maar effe een paar te noemen...
Pleur toch eens op met dat arrogante gedrag ...

Iddquote:

Waarom toch er elke keer op in gaan?!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:07 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Idd
Waarom toch steeds de laatste 10-20 jaar erbij pakken en niet verder dan dat?

Er zal wel geen aktie komen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ga jij hier ook nog aan meedoen, PyTh?
[..]

Het opportunisme viert hoogtij in de voetballerij. Natuurlijk hoort een bestuur naar haar supporters te luisteren, maar bij belangrijke zaken horen mensen die kennis van zaken hebben beslissingen te nemen en niet "de gewone man".quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:13 schreef M0NTANA het volgende:
Leuk om te zien dat men Patrick Kluivert met open armen ontvangt in Eindhoven, op de ene PSV-supporterssite is 72% tegen de komst van de oud-Ajacied en op de andere wil zelfs 80% niet dat Patrick Kluivert naar PSV komt, het bestuur van PSV luistert dus ook al zo goed naar haar supporters!

Bedoelde je ook dusquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:13 schreef M0NTANA het volgende:
het bestuur van PSV luistert dus ook al zo goed naar haar supporters!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |