Jaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:40 schreef Frollo het volgende:
Zie ik dat nou goed, dat er op dat Excel-sheet nog maar één deelnemer had kunnen passen?
Als ik zou hebben meegedaan wel, hoor, maar ook ik heb het laten afweten, dit jaar. Trouwens, als je het toch niet kunt laten, Frollo, doe dan volgend jaar gewoon weer mee.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:36 schreef Frollo het volgende:
Verder zouden er dan 23 films extra genoemd zijn, te weten:
Wat me wel bevreemdt eigenlijk.
Dat Swades en Kal Ho Naa Ho niet massaal genoemd worden, dat snap ik. Maar zeer gewaardeerde titels als West Side Story, Welcome to the Dollhouse, The Ice Stom? Is er van alle 237 deelnemers niemand die er ook maar één puntje aan geeft?
Dank je, Sasandra.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:42 schreef Sasandra het volgende:
Als ik zou hebben meegedaan wel, hoor, maar ook ik heb het laten afweten, dit jaar. Trouwens, als je het toch niet kunt laten, Frollo, doe dan volgend jaar gewoon weer mee.![]()
Ik vond, die ene keer dat ik 'm gezien heb, Baise Moi een ontroerende film over een gedoemde meidenvriendschap. Serieus waar.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:52 schreef Sokolsky het volgende:
Kijk, met jouw voorliefde voor Hunchback heb ik mij inmiddels verzoend, maar Baise Moi?
Heb je de versie met Charles Laughton inmiddels al gezien?
Wat ik al eerder zei. Maak er een leuk databaseje van in Access. Kan je aardige filters maken op gebruiker, jaartal, regisseur.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:56 schreef Gorro het volgende:
[..]
Ja
Volgend jaar m'n sheet maar enigszins aanpassen.
hehe ik had angel heart op 1 ..van de top 10 maar welliswaar maar goed eerste keer dat ik meedeed..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:16 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Niet mijn films in die lijst.![]()
Te weten Angel Heart en Crossroads.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Beste films ever. Spelen allebei in de zuidelijke staten van de U.S. de films draaien om bovennatuurlijke krachten zoals Voodoo, mystery en bevatten ook nog een erg realisties verhaal.
Vooral Crossroads is subliem met Steve Vai de meestergitarist. Ik kan de films iedereen aanraden en ik ben nog steeds verbaasd dat deze films zo laag scoren.
Hoe kan dit?
het lag dus niet aan mijquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
Christus, ik kreeg bijna een hartverzakking, ik dacht dat er werd gezegd dat er een versie van Baise Moi met Charles Laughton bestond. De gedachte alleen al.
V for Vendettaquote:Op zondag 3 september 2006 16:47 schreef Zelva het volgende:
V for Vendetta is toch trouwens helemaal niet geregisseerd door de broertjes Wachowski?
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:54 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik vond, die ene keer dat ik 'm gezien heb, Baise Moi een ontroerende film over een gedoemde meidenvriendschap. Serieus waar.
Maar ik was toen wel stoned.
Geweldig juist dat er niet 1 in de top 10 staat.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jammer dat de LotR Films niet 1, 2 en 3 staan, dat verdienen ze meer dan welke film dan ook imho.
Jammer dat er überhaupt 1 in de top 100 staat, maar ja. Zielloze, overgehypte bagger, bah bah bah.quote:Op zondag 3 september 2006 22:44 schreef Arcee het volgende:
[..]
Geweldig juist dat er niet 1 in de top 10 staat.
quote:Op maandag 4 september 2006 09:53 schreef Frollo het volgende:
[..]
Jammer dat er überhaupt 1 in de top 100 staat, maar ja. Zielloze, overgehypte bagger, bah bah bah.
Je gaat niet in op het 'zielloos' en dat is nu juist mijn grootste probleem met LotR.quote:Op maandag 4 september 2006 10:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik wil iets heel onaardigs gaan zeggen maar ik hou me in.
Als je Lord of the Rings als overhypte bagger lijkt een bezoek aan in ieder geval de oogarts mij een goed idee..... gehyped ok! Maar bagger, no way. Alleen al de prachtige locaties zijn al van ongekend hoge kwaliteit.
Juist, dat had ik ook.quote:Op maandag 4 september 2006 10:17 schreef Frollo het volgende:
Je gaat niet in op het 'zielloos' en dat is nu juist mijn grootste probleem met LotR.
Het ziet er allemaal prachtig uit, zeker, maar ik vind de personages totaal niet interessant en het boeit me dan ook echt niet wat er met ze gebeurt en of ze slagen in hun queeste.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |