Ja ben ik het ook mee eensquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:18 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Dan moet hij ook eens wat aan zijn gedrag tov Mies gaan doen.
Hij lijkt inderdaad een beetje verzadigd.. zelfingenomen.. net alsof ie niet beseft dat ie een HOOFDPRIJS tot zijn beschikking heeft nu! ( Michel)quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:18 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Dan moet hij ook eens wat aan zijn gedrag tov Mies gaan doen.
He mogge Scanquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:21 schreef scanman01 het volgende:
Net op tijd wakker.... maar nog te langzaam voor de beste capture
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB31082.jpg]afbeelding][/URL]
Ach nu kun je weer van Sjaan en e10 genietenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:23 schreef BBoon het volgende:
Ze draaien het gesprek van de zussen weg Wat flauw
Nou jippiequote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:23 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ach nu kun je weer van Sjaan en e10 genieten
Doet mij denken dat ik mijn hond nog te eten moet geven.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:22 schreef Felixje het volgende:
Ik zie net Hilde weer op stream 3... Doet me denken aan alimentatie betalen (:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Doet mij denken dat ik mijn hond nog te eten moet geven.
Dat duurt nog wel even voordat ze die krijgen denk ik.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:25 schreef BBoon het volgende:
Nou kom op met die opdracht...Krijg een houte kont van het zitten wachten
oooohhhh dat verklaard je humorquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:24 schreef Felixje het volgende:
Dag Scan. Ik ook Zwolle geboren en getogen in de van Karnebeekstraat ( Boven de aquariumwinkel van Zunnebeld) wel altijd allochtone vriendinnetjes gehad !
sinds 1975 niet meer Zwolle maar Groningen ( en dat bevalt echt wel beter)
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:26 schreef natronic het volgende:
[..]
oooohhhh dat verklaard je humor
Daar kwam ik altijd vaak, bij Zunnebeldquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:24 schreef Felixje het volgende:
Dag Scan. Ik ook Zwolle geboren en getogen in de van Karnebeekstraat ( Boven de aquariumwinkel van Zunnebeld) wel altijd allochtone vriendinnetjes gehad !
sinds 1975 niet meer Zwolle maar Groningen ( en dat bevalt echt wel beter)
Eng he , hij heeft totaal geen inhoud. E10 heeft het van niemand vreemdsquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:29 schreef Spablauw het volgende:
Gatverdamme, wat is die Marcel toch een kwijl!
Ik ben wel blij dat ik uit Zwolle weg ben.. al lang!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar kwam ik altijd vaak, bij Zunnebeld... Ik ga hier trouwens nooit weg
Houd maar op met puzzelen hoor. Volgens mij is dat alleen maar speculatiefquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:29 schreef LuQas het volgende:
Ik snap die weekopdracht nog niet helemaal, moeten alle eendjes nou opgevist worden of gaat het alleen om de goed gemerkte eendjes?
Idd is nog niet bekendquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:30 schreef Spablauw het volgende:
Dat was een Belgische weekopdracht, die van hier is toch nog niet bekend?
Dat is de weekopdracht nietquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:29 schreef LuQas het volgende:
Ik snap die weekopdracht nog niet helemaal, moeten alle eendjes nou opgevist worden of gaat het alleen om de goed gemerkte eendjes?
Oooooohhh, ik lees nu nog een keer en zie dat je gelijk hebt.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:30 schreef Spablauw het volgende:
Dat was een Belgische weekopdracht, die van hier is toch nog niet bekend?
Yep de teamspirit zit erinquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:38 schreef Kinga het volgende:
De broertjes hebben dezelfde trui aan![]()
Tijn En Michellequote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:39 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik heb wel vertrouwen in die twee. Semih en Mies maken de meeste kans om te winnen denk ik
Het ligt eraan wat het is..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:39 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik heb wel vertrouwen in die twee. Semih en Mies maken de meeste kans om te winnen denk ik
Volgens de polls nog nietquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:39 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Egbert en Marcia gaan erg fanatiek worden maar gaan het niet redden.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:39 schreef the_hunter het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |