Ik ben wel blij dat ik uit Zwolle weg ben.. al lang!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar kwam ik altijd vaak, bij Zunnebeld... Ik ga hier trouwens nooit weg
Houd maar op met puzzelen hoor. Volgens mij is dat alleen maar speculatiefquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:29 schreef LuQas het volgende:
Ik snap die weekopdracht nog niet helemaal, moeten alle eendjes nou opgevist worden of gaat het alleen om de goed gemerkte eendjes?
Idd is nog niet bekendquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:30 schreef Spablauw het volgende:
Dat was een Belgische weekopdracht, die van hier is toch nog niet bekend?
Dat is de weekopdracht nietquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:29 schreef LuQas het volgende:
Ik snap die weekopdracht nog niet helemaal, moeten alle eendjes nou opgevist worden of gaat het alleen om de goed gemerkte eendjes?
Oooooohhh, ik lees nu nog een keer en zie dat je gelijk hebt.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:30 schreef Spablauw het volgende:
Dat was een Belgische weekopdracht, die van hier is toch nog niet bekend?
Yep de teamspirit zit erinquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:38 schreef Kinga het volgende:
De broertjes hebben dezelfde trui aan![]()
Tijn En Michellequote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:39 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik heb wel vertrouwen in die twee. Semih en Mies maken de meeste kans om te winnen denk ik
Het ligt eraan wat het is..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:39 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik heb wel vertrouwen in die twee. Semih en Mies maken de meeste kans om te winnen denk ik
Volgens de polls nog nietquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:39 schreef the_hunter het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |