Let dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:52 schreef Snakey het volgende:
Sta ik weer niet in de OP.
Dat je het weet.... Om 00:00uur mag je nieuwe maken dan te wachten op de oude die gesloten is.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:13 schreef jogy het volgende:
Zucht, nacht..
Maak de volgende keer maar gewoon een nieuwe aan om middernacht. Gezeur de hele tijd.
Toch maar wel, omdat je zo'n schatje bentquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:24 schreef NJ het volgende:
Ja, hoi.
Hij hoeft niet in de OP ofzo (. ), maar links naar torrents of NZB bestanden zijn niet gewenst op FOK!.
iwowzquote:Op donderdag 31 augustus 2006 05:45 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
En deze n00b heeft de Fipo!
Beetje fatsoen... kunnen ze straks om 00:00 weer beginnenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 05:51 schreef DeeCruise het volgende:
Sepo....
Of zoiets....Whatever ook eigenlijk.
Hoeveel zin heeft het eigenlijk om een NB topic te openen om 05:40?
Zit ook weer wat in...Het is al laatquote:Op donderdag 31 augustus 2006 05:53 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Beetje fatsoen... kunnen ze straks om 00:00 weer beginnen
Lolquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:43 schreef jogy het volgende:
[..]
Je krijgt een bonuskwartiertje van me.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:45 schreef Burbo het volgende:
Ik wist niet eens dat er een nachtbaggertopic was.
Goddelijke interventie, of gewoon een toevalstreffer, ik ben er nog niet uit.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:45 schreef Burbo het volgende:
jogy jij was snel.
Man normaal is hij pas na 00:00 uur openquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:45 schreef Burbo het volgende:
Nu nog mensen die posten.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:45 schreef jogy het volgende:
*schop*
Maak je maar geen zorgen hoorquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:45 schreef Burbo het volgende:
Nu nog mensen die posten.
De hele dag is vanaf 0:00quote:Wat is de [NB] reeks?
[NB] Staat voor NachtBagger. Deze topic reeks mag alleen gemaakt worden vanaf 0:00uur.
Maar de Nacht nietquote:
Hypocriete lul dat hij is.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:46 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dit hoeven wij dus niet te flikken hé?
Ow... we kunnen het niet eens
We zijn dus de users die niet blauw zijn en hier posten/
Ach, BeF is ook klein begonnenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:46 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dit hoeven wij dus niet te flikken hé?
Ow... we kunnen het niet eens
We zijn dus de users die niet blauw zijn en hier posten/
Er staat niets over de nacht.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Maar de Nacht nietdie duurt tot 06:00 uur
Het heet nachtbaggerquote:
Nu wordt het ook al druk.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Man normaal is hij pas na 00:00 uur openwacht maar rustig
![]()
Totdat het weer 00:00 isquote:
En ook weer klein geworden?quote:
Dat betekent niet dat hij niet geopend mag worden overdag.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het heet nachtbagger![]()
BeF? Wat is dat?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:48 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En ook weer klein geworden?
Nee, ze worden allemaal blauw.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:48 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En ook weer klein geworden?
12,5 gemiddeldquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:49 schreef ThinkTank het volgende:
Tel het aantal mannetjes:
[afbeelding]
(animated gif wel hé!)
Hij animaterd niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:49 schreef ThinkTank het volgende:
Tel het aantal mannetjes:
[afbeelding]
(animated gif wel hé!)
Happiness alomquote:
No good dead is left unpunished.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:48 schreef Burbo het volgende:
[..]
Sorry maar je hebt het er zelf naar gemaakt.
Newbies mogen niet om slotjes vragenquote:
Als je meer dan 12 seconden geen beweging bespeurt dan heb je pech.quote:
Jammer.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:52 schreef ThinkTank het volgende:
[..]
Als je meer dan 12 seconden geen beweging bespeurt dan heb je pech.
Ik ben helemaal geen nieuwbiieeeequote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Newbies mogen niet om slotjes vragen![]()
ID nummer : 155850quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:53 schreef SnowDoggg het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen nieuwbiieeee![]()
Aantal posts: 111quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:53 schreef SnowDoggg het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen nieuwbiieeee![]()
Wie ze moeder?quote:
Aantal posts: 1748quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:55 schreef SnowDoggg het volgende:
[..]
Ik had eerst een andere account ja![]()
Heb geen zusquote:
Had ja wat is er mee gebeurd ?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:55 schreef SnowDoggg het volgende:
[..]
Ik had eerst een andere account ja![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Had ja wat is er mee gebeurd ?
Dus?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:56 schreef SnowDoggg het volgende:
[..]
Megaposters hangen in bushokjes, net zoals newbies, die horen daar ook thuis.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:57 schreef SnowDoggg het volgende:
[..]
Dus ik ben niet nieuwen ook geen megaposter
![]()
En dan durf jij hier om een slotje te vragenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:57 schreef SnowDoggg het volgende:
[..]
Dus ik ben niet nieuwen ook geen megaposter
![]()
Dat je alleen al nadenkt over die vraagquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:57 schreef Burbo het volgende:
Kijken er nog meer mensen RTL Boulevard?
Vet stoer!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:58 schreef The_Terminator het volgende:
Ik ga eerst ff pissen, dat klote bier ook![]()
Hij stond er toevallig nog op.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat je alleen al nadenkt over die vraag![]()
Snel dan het is bijna 00.00quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:58 schreef The_Terminator het volgende:
3,2,1quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Snel dan het is bijna 00.00
Mijn schuld.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:59 schreef Bierbroeder het volgende:
We zijn er vroeg bij deze avond![]()
Ja ik kreeg een bonus kwartiertjequote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:59 schreef Bierbroeder het volgende:
We zijn er vroeg bij deze avond![]()
quote:
Voor bier.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:00 schreef Bierbroeder het volgende:
het is tijd
quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:00 schreef Burbo het volgende:
[..]
Geen idee, ik wist niets anders te posten.
I knowquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:58 schreef The_Terminator het volgende:
Neujquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:01 schreef Burbo het volgende:
Ik krijg de hele tijd
Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
is daar een patch voor?
Zou ik jou en de rest dat eens gaan uitleggen!quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:00 schreef Burbo het volgende:
[..]
Voor bier.
Wat stelt jouw avatar voor?
De enige oplossing is uitloggenquote:
dat tap was leeg !quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:02 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Zou ik jou en de rest dat eens gaan uitleggen!
Het is een gast uit mijn klas.
Die ik met een Heineken tapvat op zijn kop sla.
Ja wij drinken bier onder de les![]()
En hier nee hier is het filmpje te bekijken!
Niet echt hard genoeg.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:02 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Tis zown nieuwequote:Op vrijdag 1 september 2006 00:03 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
heeeeNieuw in NB? of let ik nooit goed op?
?
hihi die had ik al gezienquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:02 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Zeg ff wie je bent want ik heb geen zin om in het banmeldtopic te kijken.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:03 schreef roflslipper het volgende:
Ik ben nieuw
Vertelquote:
Ik heb heul geen banquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:04 schreef Burbo het volgende:
[..]
Zeg ff wie je bent want ik heb geen zin om in het banmeldtopic te kijken.
Ja klopt.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:03 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
heeeeNieuw in NB? of let ik nooit goed op?
?
in het NB plaatje staat een vaatje Grolsch...quote:
Nee vast.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:05 schreef roflslipper het volgende:
[..]
Ik heb heul geen ban![]()
gofferdomme
aangenaam nieuw, ik ben rommeldetomm de bom barst !quote:
Gelukkig, mijn leven.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:05 schreef welkominspace het volgende:
zo fok doet het weer
Slaapkopquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:05 schreef welkominspace het volgende:
zo fok doet het weer
en hou gvd je kop eens dicht met je talpaquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:05 schreef Acryl het volgende:
[..]
in het NB plaatje staat een vaatje Grolsch...
dat is de klacht
gorlsch
talpa
talpa2
opel
volkswagen
Leljike wijven.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:05 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Deze komt al harder aan maar dat is dan ook met een boek![]()
Hier heb je er nog een![]()
Willem slaan is zo leuk![]()
quote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:06 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
en hou gvd je kop eens dicht met je talpa
On the Edge of a Nervous Breakdownquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:55 schreef Egotripper het volgende:
[..]
Voorheen Orcaman1984![]()
Of ben ik de enige die dat lastnou ja whatever
Like I care
![]()
stelletje klootzakken![]()
![]()
![]()
uhm je naam komt me bekent voorquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:05 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
aangenaam nieuw, ik ben rommeldetomm de bom barst !
Moi dokterquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:07 schreef The_Terminator het volgende:
Ik heb verdomme nog maar één flesje HJ over![]()
Daarna moet ik over op de:
[afbeelding]
Ik heb ganz geen bier.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:07 schreef The_Terminator het volgende:
[afbeelding]
F.E.A.R?quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:07 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
uhm je naam komt me bekent voor![]()
Talpa moet inderdaad verbannen wordenquote:
Dat is wat je noemt een k*tleven hebbenquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:07 schreef The_Terminator het volgende:
[afbeelding]
Welke moet je dán hebben?quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:07 schreef Egotripper het volgende:
`Ik reageeer gewoon met die verkeerde kloon hier
Ja, en ik had net dus een flesje wat aan een stuk door leeg bleef schuimen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:07 schreef The_Terminator het volgende:
[afbeelding]
Als mod heb je geen levenquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:08 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat is wat je noemt een k*tleven hebben
Ja je kipkloonquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:08 schreef Acryl het volgende:
TOKVERDOMME
quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:07 schreef Burbo het volgende:
[..]
Kleuter, mensen op hun hoofd slaan met boeken
Je moet ook niet schudden.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:08 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, en ik had net dus een flesje wat aan een stuk door leeg bleef schuimen.![]()
Dan zouden ze er een heel stel zo mod kunnen makenquote:
Het ajax gehalte is weer aardig hoog vandaagquote:
Waarom heb je zoveel van dat dan inplaats van HJquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:09 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja, veel bier, maar geen HJ![]()
D.w.n.z. dat iedereen zonder leven mod kan worden, je moet natuurlijk wel inzicht hebben en andere kwaliteiten.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:09 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dan zouden ze er een heel stel zo mod kunnen maken
Dat vraag ik dan ook af, dan moet hij ook niet zeiken.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Waarom heb je zoveel van dat dan inplaats van HJ![]()
Dat lijkt me smerig, of misschien juist niet.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:10 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
O ja, dat was ik vergeten... ik was vergeten mentos erin te doen.![]()
Dit was in de aanbiedingquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Waarom heb je zoveel van dat dan inplaats van HJ![]()
Jij bent de n00b.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:09 schreef Bierbroeder het volgende:
Kak ik word Burbo nu al zat.
Kak newbie![]()
En je neemt gelijk de hele voorraad meequote:
Kutniewelingquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:12 schreef roflslipper het volgende:
n00bs
JA dat weten we nu welquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:12 schreef The_Terminator het volgende:
Deze heb ik trouwens ook nog staan:
[afbeelding]
Alleen ga ik het niet drinken om de volgende reden:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:12 schreef The_Terminator het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Haal het etiket er af, dan kan het wel.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:12 schreef The_Terminator het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb ook nog zoen flesquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:12 schreef The_Terminator het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ahjah bier word lekkerder met de jarenquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:12 schreef The_Terminator het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
wtf ben je voor kneus dat je dat zo lang laat staan.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:12 schreef The_Terminator het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Leuk, nog een foto van een fles.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:13 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Ik heb ook nog zoen fles![]()
Maak ook ff foto
Hee hee hee rustig aan jij hequote:Op vrijdag 1 september 2006 00:13 schreef Burbo het volgende:
[..]
wtf ben je voor kneus dat je dat zo lang laat staan.
Klopt.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:13 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Gisteren was er bijna niemand meer online![]()
Het is HJ, dan mag ik dat zeggen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hee hee hee rustig aan jij he
Wel maar die zaten toen je mappen door te spitten.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:13 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Gisteren was er bijna niemand meer online![]()
Die heb ik niet laten staan hoor, kwam ze ineens tegen tijdens een opruimingquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:13 schreef Burbo het volgende:
[..]
wtf ben je voor kneus dat je dat zo lang laat staan.
Ah, dan is het goed.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:14 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Die heb ik niet laten staan hoor, kwam ze ineens tegen tijdens een opruiming![]()
quote:
3: dat is heiligschennisquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:15 schreef Acryl het volgende:
[..]bier op mijn hoofd
1: dat doet pijn
2: dat is drankmisbruik
Gatvur doe normaalquote:
quote:
Heeft er iemand die foto van Yvonne met haar tiet?quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
In NB is het de gewoonte dat er alleen maar bier en tieten gepost worden ik zag geen jetsers op dat plaatje![]()
Je bent Té aanwezig voor een nieuweling in NBquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:17 schreef Burbo het volgende:
[..]
Heeft er iemand die foto van Yvonne met haar tiet?
Een pubertje die op een milf geiltquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:17 schreef Burbo het volgende:
[..]
Wat wil je daar mee zeggen?quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je bent Té aanwezig voor een nieuweling in NB
jewel maar alsk m post moek er zelf ook naar kijken en dat wilk nietquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:17 schreef Burbo het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:18 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Een pubertje die op een milf geilt dat mensen slaat met boeken![]()
Ik ben voor, anders.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
In NB is het de gewoonte dat er alleen maar bier en tieten gepost worden ik zag geen jetsers op dat plaatje![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:18 schreef Sebasser het volgende:
Hoi.
Zeik nietquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je bent Té aanwezig voor een nieuweling in NB
Of: alle vier.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:19 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ik ben voor, ander.
Absint en mooie kontjes.![]()
Hoiquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:18 schreef Sebasser het volgende:
Hoi.
Tok!quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:19 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ik ben voor, anders.
Absint en mooie kontjes.![]()
Tok Vind Post?quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:20 schreef Qunix het volgende:
tvp
Je staat me niet aan.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:19 schreef Acryl het volgende:
ik kakel er op los
quote:
En zo hoort het ookquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:21 schreef boem-dikkie het volgende:
dit topic ging trouwens hééél snel vol!
Hoe snel gaat het normaal dan.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:21 schreef boem-dikkie het volgende:
dit topic ging trouwens hééél snel vol!
Ik zocht in google op tieten, en dat waren de beste die ik zag.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:22 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Die heb ik al te vaak gezien![]()
die zit ook als 3e ofzo als je tieten zoekt op googlequote:Op vrijdag 1 september 2006 00:22 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Die heb ik al te vaak gezien![]()
2e inmiddelsquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:23 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
die zit ook als 3e ofzo als je tieten zoekt op google
tok!quote:
En nu met ze alle!quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:24 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
Ah, net als die pot bier dusquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:23 schreef Burbo het volgende:
[..]
Ik zocht in google op tieten, en dat waren de beste die ik zag.
dat is mijn textquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:24 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!
tok!