Dat vroeg ik me ook af.quote:
Dat verrotten valt wel mee gelukkig.. daar is nu net dat gif voor/tegenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:02 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af.
Maar mijn goedkope bananen zijn me heilig. Wat kunnen mij die kinderen verrotten?
Neuh, vind jou niet ook veel waard.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:02 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af.
Maar mijn goedkope bananen zijn me heilig. Wat kunnen mij die kinderen verrotten?
Mooizo. Wanneer ga je emigreren om die kinderen te helpen? en mijn bananen te plukkenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:05 schreef newsman het volgende:
[..]
Neuh, vind jou niet ook veel waard.![]()
Die zit bij het zieke kindjes casting bedrijf.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:07 schreef JonKeL het volgende:
Zat net ook te kijken, best erg. Maar volgens mij heb ik 1 zon kindje uit die documentaire ook in reclame filmpjes gezien tegen lepra of dat soort ziektes. En nu blijkt hij dus heel wat anders te hebben... (als het hem is dan)
Ik, blijf hier om jou te helpen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:08 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Mooizo. Wanneer ga je emigreren om die kinderen te helpen?
Je, doet me een groter plezier, door te vertrekken, vriend.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:10 schreef newsman het volgende:
[..]
Ik, blijf hier om jou te helpen.
Je bent me vriend niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:11 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Je, doet me een groter plezier, door te vertrekken, vriend.
Gelukkig, niet.quote:
Zou je willen`11`1`1`1!`1`een~!`quote:
Nee, klopt, ook iets van gelezen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:22 schreef bas-beest het volgende:
ik las laatst in de Straatkrant (of Straatmagazine heet dat nu geloof ik (geen zin om 'm op te zoeken)) een artikel over Coca Cola in India... Daar wordt een mens ook niet vrolijk van...
RoelRoel, niet allemaal hoor, we zijn er nogquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:24 schreef RoelRoel het volgende:
De mensen denken tegenwoordig echt alleen maar aan zichzelf. Wat voor ouders hebben jullie zo opgevoed zeg.
Je pensioenfonds ook?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:58 schreef newsman het volgende:
Nee, ik als aandeelhouder, steun kleine projecten, zoals o.a medicijen, voor de derde wereld.
1150 posts, ik ga me echt druk maken.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:30 schreef chiren het volgende:
kut newsman met je kutkomma's! KUTUSER
Dat jij nou een iets minder leven dan mij hebt, in ongeveer dezelfde tijd 6000 posts meerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:31 schreef newsman het volgende:
[..]
1150 posts, ik ga me echt druk maken.
EN LEER JE MOERSTAAL FFSquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:37 schreef newsman het volgende:
Nou dan gaan we toch alles typen zonder comma' s
Dan pleur je toch opquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:41 schreef newsman het volgende:
Maar het mag best even ontopic blijven(geen comma) vind dit nu verder een heel groot kutbagger(geen comma) subforum geworden.
Dus ik hoop(geen comma) dat dit weg kan.
Loser forum
Dan je houd van stront vind ik niet erg, maar dat je het eet stoort me.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:43 schreef Nosh het volgende:
En wat doe jij eraan behalve kuttopics openen erover op fok? Er heel hard over nadenken? Maandelijks 6 euro overmaken naar een of andere stichting, waarna je geweten ook weer gesust is?
Echt, van mij mag je best klagen over de oneerlijke wereld hoor, maar dóe er dan ook wat aan. Of vereist dat dan weer net íets teveel van je conformistische reetje?
En als je een hekel hebt aan multinationals, dan wens ik je veel plezier in je grot. Die tv waarop je die docu zag is ook gemaakt door een miljardenbedrijf, evenals het gros van het programma's wat erop verschijnt.
Doorslaggevend betoog trouwens hoor. Daarmee krijg je ze wel omver.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:55 schreef newsman het volgende:
Doen ze dit niet, vraag ik aan de mensen, die aandelen hebben van deze bedrijven ze te verkopen.
Iets van games ha ?, sterkte ermee, ik zag het echt.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:45 schreef Nosh het volgende:
[..]
Doorslaggevend betoog trouwens hoor. Daarmee krijg je ze wel omver.
Gewoon die power blijven fighten, kleine internetheld van me.
What the fuck ben jij voor vreemd figuur, echtquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:48 schreef newsman het volgende:
[..]
Iets van games ha ?, sterkte ermee, ik zag het echt.
Groet Luitentant buitendienst Newsie.
Schattig.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:48 schreef newsman het volgende:
[..]
Iets van games ha ?, sterkte ermee, ik zag het echt.
Groet Luitentant buitendienst Newsie.
En met een gebrek aan kommakunde.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:51 schreef Nosh het volgende:
[..]
Schattig.
Ik doe me tenminste niet voor als een of andere idealistische knuffelhippie, terwijl ik stiekem zelfs te lui ben om mijn punt fatsoenlijk en duidelijk op papier te zetten. Laat staan om een poot uit te steken in al die kansloze derdewereldslanden waar ik me zo druk om maak.
PEE-DOUBLE U-EN-DEEquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:51 schreef Nosh het volgende:
[..]
Schattig.
Ik doe me tenminste niet voor als een of andere idealistische knuffelhippie, terwijl ik stiekem zelfs te lui ben om mijn punt fatsoenlijk en duidelijk op papier te zetten. Laat staan om een poot uit te steken in al die kansloze derdewereldslanden waar ik me zo druk om maak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |