Dat vroeg ik me ook af.quote:
Dat verrotten valt wel mee gelukkig.. daar is nu net dat gif voor/tegenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:02 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af.
Maar mijn goedkope bananen zijn me heilig. Wat kunnen mij die kinderen verrotten?
Neuh, vind jou niet ook veel waard.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:02 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af.
Maar mijn goedkope bananen zijn me heilig. Wat kunnen mij die kinderen verrotten?
Mooizo. Wanneer ga je emigreren om die kinderen te helpen? en mijn bananen te plukkenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:05 schreef newsman het volgende:
[..]
Neuh, vind jou niet ook veel waard.![]()
Die zit bij het zieke kindjes casting bedrijf.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:07 schreef JonKeL het volgende:
Zat net ook te kijken, best erg. Maar volgens mij heb ik 1 zon kindje uit die documentaire ook in reclame filmpjes gezien tegen lepra of dat soort ziektes. En nu blijkt hij dus heel wat anders te hebben... (als het hem is dan)
Ik, blijf hier om jou te helpen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:08 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Mooizo. Wanneer ga je emigreren om die kinderen te helpen?
Je, doet me een groter plezier, door te vertrekken, vriend.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:10 schreef newsman het volgende:
[..]
Ik, blijf hier om jou te helpen.
Je bent me vriend niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:11 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Je, doet me een groter plezier, door te vertrekken, vriend.
Gelukkig, niet.quote:
Zou je willen`11`1`1`1!`1`een~!`quote:
Nee, klopt, ook iets van gelezen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:22 schreef bas-beest het volgende:
ik las laatst in de Straatkrant (of Straatmagazine heet dat nu geloof ik (geen zin om 'm op te zoeken)) een artikel over Coca Cola in India... Daar wordt een mens ook niet vrolijk van...
RoelRoel, niet allemaal hoor, we zijn er nogquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:24 schreef RoelRoel het volgende:
De mensen denken tegenwoordig echt alleen maar aan zichzelf. Wat voor ouders hebben jullie zo opgevoed zeg.
Je pensioenfonds ook?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:58 schreef newsman het volgende:
Nee, ik als aandeelhouder, steun kleine projecten, zoals o.a medicijen, voor de derde wereld.
1150 posts, ik ga me echt druk maken.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:30 schreef chiren het volgende:
kut newsman met je kutkomma's! KUTUSER
Dat jij nou een iets minder leven dan mij hebt, in ongeveer dezelfde tijd 6000 posts meerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:31 schreef newsman het volgende:
[..]
1150 posts, ik ga me echt druk maken.
EN LEER JE MOERSTAAL FFSquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:37 schreef newsman het volgende:
Nou dan gaan we toch alles typen zonder comma' s
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |