Hoppa en hoppa!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:05 schreef erkel het volgende:
Tokio, Los Angeles
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:05 schreef erkel het volgende:
Tokio, Los Angeles
Sorry, maar ik was net ff ietsjes eerder...??quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:05 schreef erkel het volgende:
Tokio, Los Angeles
Aj, laat ik het maar op nachtblindheid houden of zo...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:09 schreef BwennieBren het volgende:
Lieve Sheep dan heeft Erkeltje het punt
[..]
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:10 schreef erkel het volgende:
[..]
Sorry, maar ik was net ff ietsjes eerder...??![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:17 schreef BwennieBren het volgende:
Trouwens, zit ik een leuk liedje op yousendit te plaatsen krijg ik de hele tijd Toppertje te horenis dat normaal?
Ik heb eerlijk gezegd geen idee, maar nu ik dit bericht quote zou het wel eens kunnen zijn dat ik het nu wel weet doordat ik de bestandsnaam ziequote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:19 schreef erkel het volgende:
Welk gebouw in Parijs staat op foto?
[afbeelding]
Verdomdquote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:22 schreef Supersheep het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd geen idee, maar nu ik dit bericht quote zou het wel eens kunnen zijn dat ik het nu wel weet doordat ik de bestandsnaam zie
Stoute supersheepje, waarom moet je dat bericht ook quoten?? maar Bwenniebren had het al goed..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:22 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd geen idee, maar nu ik dit bericht quote zou het wel eens kunnen zijn dat ik het nu wel weet doordat ik de bestandsnaam zie
want Grand Palais is wel goedquote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:22 schreef BwennieBren het volgende:
lijkt op het Gand Palais
Ik heb geen idee en gok maar op The Invicible Menquote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:39 schreef BwennieBren het volgende:
Jongens zijn jullie in slaap gevallen en is überhaubt hier nog iemand anders dan Sheep en Erkel?
Just curious
Nee niet goedquote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:46 schreef Nembrionic het volgende:
Treasure Island!
Vraag maar wat de bijnaam van Lodewijk de 14e was, die weet ik welquote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:43 schreef BwennieBren het volgende:
Moet ik een andere vraag stellen dan? Of gaan we slapen? Indien een andere vraag zeggen jullie maar wat dan
doh! invisible natuurlijk en invinciblequote:
trusten!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:44 schreef erkel het volgende:
ik ga slapen....oant moarn, tot morgen !
Nou zeg, Clint Eastwood ken je toch welquote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:44 schreef erkel het volgende:
ik ga slapen....oant moarn, tot morgen !
Zoiets was het toch wel?quote:
Holadieeeeeeeeeeeeeeeee!!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:48 schreef Nembrionic het volgende:
Dirty Harry cyclus
Million Dollar Baby
Kellys Heroes
Unforgiven
Space Cowboys
Bijna wel ja, het was Welcome to Fantasy Island weet je nog?quote:
dat zag je pas later?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:51 schreef BwennieBren het volgende:
En sorry dat ik de invisibles (filmplaatjes zonder hoofden en handen) heb gebruikt, zag ik ook pas later
Maar ik dacht ach jullie weten het toch wel
Die liliputer is dood trouwens, zelfmoord, zielig he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |